jah.... Of gewoon nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
*hoopt heel erg dat er sneeuw is in Nederland als ik er ben
Toen IB en ik net gingen daten was er ook sneeuwquote:
Op zich zijn de specificaties wel ok, maar hij heeft alleen een vga-output en dan kan ik 'm niet aan mn tv koppelen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Dupje het volgende:
Ik heb de Samsung N110. Een 10 inch volgens mij.
Tja en in principe kan ik zo'n dell nu bestellen en dan in 2011 betalenquote:
Sterktequote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef Californium het volgende:
ik heb net een nieuweeen acer aspire....
Nah, ik gebruik m vooral voor word enzo. En hij is makkelijk mee te nemen. Maar ik moet er wel een gewone desktop naast hebben. Voor school is deze samsung ideaal!quote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Op zich zijn de specificaties wel ok, maar hij heeft alleen een vga-output en dan kan ik 'm niet aan mn tv koppelen.
Is jouw scherm wel groot genoeg om echt lang op te internetten/tekstverwerken, of gebruik je 'm meer om even wat op te zoeken ofzo?
Ik denk dat ik dan toch voor een maatje groter ga...de desktop nemen mn ouders mee, dus ik moet straks alles op mn laptop kunnen doen. Daarom ook misschien een aparte tft erbij.quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nah, ik gebruik m vooral voor word enzo. En hij is makkelijk mee te nemen. Maar ik moet er wel een gewone desktop naast hebben. Voor school is deze samsung ideaal!
Kun je er wel van uit gaan dat het knap traag wordtquote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef morgane het volgende:
Oww, als je het ook op usb2 hebt kan het dus met alle laptops
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ooit zo'n usb docking station gekochtnooit gebruikt
moet ik eerst eens gaan zoeken waar die ligtquote:
Hmm traagheid zit ik niet zo op te wachten eigenlijkquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kun je er wel van uit gaan dat het knap traag wordtDe versie met UTP (netwerkaansluiting) ondersteund ook VGA zag ik, das wel een beetje beter
Daarmee bedoel ik dus, dat je PC er traag van wordt. USB2 kost redelijk wat rekenkracht, als er relatief 'zware' dingen over heen moeten. Dus continue dataoverdracht bijvoorbeeld (laat staan als het naar een beeldscherm zou moeten, alhoewel ik niet weet of dat mogelijk is via USB).quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kun je er wel van uit gaan dat het knap traag wordt
owja dat was het, er zaten 2 kabels aan, 1 voor t beeldscherm, en een usb voor tobo en muis o.a.quote:Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dus, dat je PC er traag van wordt. USB2 kost redelijk wat rekenkracht, als er relatief 'zware' dingen over heen moeten. Dus continue dataoverdracht bijvoorbeeld (laat staan als het naar een beeldscherm zou moeten, alhoewel ik niet weet of dat mogelijk is via USB).
Zou persoonlijk zeker op een netbook (waar de processorcapaciteit nogal wat minder is) afraden om dus een USB2 dockingstation te gebruiken
Standaard netwerk aansluiting. Gewoon ethernet dus.quote:Op zondag 13 december 2009 15:29 schreef morgane het volgende:
Ah ok, dan kan ik als ik voor een dockingstation ga beter kijken naar 1 met utp. Is dat de standaard netwerkaansluiting of is t weer iets speciaals dat niet alle notebooks hebben?
mannen kunnen goed voor zichzelf denken hoorquote:
Daar heb je vast en zeker prima verbindingsstukken voor. Heb hier toevallig een scart/composite/s-video verloopding liggenquote:Op zondag 13 december 2009 15:54 schreef morgane het volgende:
Het wordt sowieso een hele kunst om een geschikte laptop te vinden; ik wil 'm aan kunnen sluiten op mn tv maar heb alleen een composite- en scartinput
quote:Op zondag 13 december 2009 15:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar heb je vast en zeker prima verbindingsstukken voor. Heb hier toevallig een scart/composite/s-video verloopding liggen3 euro op de markt ofzo
Blijf 't overigens super tof vinden dat er hier gewoon fazanten door de tuin lopen![]()
Dat blijkt jaquote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mannen kunnen goed voor zichzelf denken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |