Ik kan jullie melden dat vanuit de trein geen fuck te merken was van de stroomstoring en het bij twente-NAC ook koud was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nu thuis, tijd om te chillen.
Op uitnodiging naar VVV - RKC geweest, 3-0 winst voor VVV. Altijd leuk om er bij te zijn, al was het wel koud.
Ja, dat is te laat, nu zit je aan dit topic vast!quote:Op zondag 13 december 2009 00:49 schreef bulbjes het volgende:
heej, wie ben jijquote:Op zondag 13 december 2009 00:49 schreef bulbjes het volgende:
Daar wilde ik nog gaan kijken maar ik had geen zinquote:Op zondag 13 december 2009 10:27 schreef morgane het volgende:
[..]
onbekende bandjes checken in Willemeen. Altijd leuk
Dus daar wilde je niet gaan kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 11:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar wilde ik nog gaan kijken maar ik had geen zin
Vind ik ook altijd! Want diezelfde rit duurt ook 15 minutenquote:Op zondag 13 december 2009 10:05 schreef LastRequest het volgende:
Ook geen last van gehad, was niet thuis.. Nu in de trein naar Nijmegen, zo irritant dat die altijd 15 min stilstaat in Arnhem..
Was hier ook...gaf wel een extra dimensie aan mijn trip met heerlijke muziekquote:Op zondag 13 december 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
geen stoom? Niets van gemerkt wel rond 22.00 dat er een fractie even alles uitviel (tv, lampen) maar was ook gelijk weer terug......
Blijkbaar alleen in zuid, ik heb vanaf die hoge studenten flat (euhm... welke is dat ook alweer, bij die spoorwegovergang bij doornroosje) vanaf de 12e verdieping over de stad gekeken, en onze wijk zat alleen zonder stroom, van kwart voor 10 tot 12 ofzo. Zag wel grappig uit, zo'n zwart gat.quote:Op zondag 13 december 2009 11:52 schreef Californium het volgende:
geen stoom? Niets van gemerkt wel rond 22.00 dat er een fractie even alles uitviel (tv, lampen) maar was ook gelijk weer terug......
Ahh dus het zoeken naar een laptop voor mij wordt nog verder uitgesteldquote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Dupje het volgende:
Hoivanuit Eindhoven.
IB helpt mij bij het zoeken van een nieuwe pc!
Was eigenlijk dan ook geen sprake van een mailtje, maargoedquote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
grappig idd... en ik heb idd een mailtje... Ik ben serieus heel blij want ik had verwacht dat het mailtje al een week geleden was verstuurd en ik dus niet was uitgenodigdHeb er wel super veel zin in
nu al
? meer van: kom maar?quote:Op zondag 13 december 2009 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was eigenlijk dan ook geen sprake van een mailtje, maargoed
Nee joh, was allemaal al besproken tijdens sinterklaas, en dus nog wat andere extra mensen die er niet bij waren moesten nog ingelicht wordenquote:
Ik ga ook maar eens over een nieuwe laptop nadenken...mn moeder wil er ook 1 aan gaan schaffen en ik vind mijn 15,4" eigenlijk toch niet echt handzaam genoeg om mee te nemen naar college enz dus dan mag zij 'm wel overnemen. Ga nu dus op zoek naar een wat kleinere laptop. Ik wil er wel 1 met een aardige capaciteit zodat ik kan downloaden/internetten/tekstverwerken/films draaien en de mogelijkheid om mn tv erop aan te sluiten. Iemand tips?quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ahh dus het zoeken naar een laptop voor mij wordt nog verder uitgesteld
Ik ga wss deze laptop niet meenemen naar huis, scheelt best wel wat gewicht enzo.. Dus wil zodra ik in Nederland ben zo snel mogelijk een nieuwe![]()
Ow en IB moet ook huiswerk maken
Net ook naar zitten kijken voor 15,4" laptops. Vond de prijs toch redelijk vlot stijgenquote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelf eentje in elkaar knutselen bij Dell, prima ervaring mee.
Haha ik had alleen wat vraagjes via msn, valt mee hoor. Nu kan IB weer prima aan zijn huiswerk.quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ahh dus het zoeken naar een laptop voor mij wordt nog verder uitgesteld
Ik ga wss deze laptop niet meenemen naar huis, scheelt best wel wat gewicht enzo.. Dus wil zodra ik in Nederland ben zo snel mogelijk een nieuwe![]()
Ow en IB moet ook huiswerk maken
Nee, maar ik vind mijn mini laptop van Samsung wel erg relaxt!quote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens over een nieuwe laptop nadenken...mn moeder wil er ook 1 aan gaan schaffen en ik vind mijn 15,4" eigenlijk toch niet echt handzaam genoeg om mee te nemen naar college enz dus dan mag zij 'm wel overnemen. Ga nu dus op zoek naar een wat kleinere laptop. Ik wil er wel 1 met een aardige capaciteit zodat ik kan downloaden/internetten/tekstverwerken/films draaien en de mogelijkheid om mn tv erop aan te sluiten. Iemand tips?
Dat was ik nu dus ook aan het doen. Eentje in elkaar gezet voor 350 euro. Maar ik ga het bellend bestellen, hopen dat ik er nog wat korting uit kan slepen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelf eentje in elkaar knutselen bij Dell, prima ervaring mee.
15"quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik vind het zo moeilijk..
Want eigenlijk wil ik mijn laptop wel mee naar school gaan nemen voor aantekeningen.. Maar ik wil ook geen kleinere dan dat ik nu heb.. Maar ik had nu geloof ik 15" (toch IB?) en dat lijkt me verder prima omdat te houden.. Gewoon goede tas en dan kan het allemaal wel lijkt me
Ook wat ik met deze laptop ga doen moet ik even uitzoeken, wel of niet meenemen naar NL..
Ik ga van het weekend wel even een tas inpakken en op de gok voelen hoeveel kilo die is![]()
Of naar een publieke weegschaal lopen
Kun je gewoon de systemen aanpassenquote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef morgane het volgende:
Zelf in elkaar knutselen? Ik kan het op de site zo snel ff niet vinden.
Dupje, wat voor 1 heb jij precies? Hoeveel inch? Ik vind Samsung altijd wel een fijn merk.
Check, die 2e lijkt me primaquote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef morgane het volgende:
Zelf in elkaar knutselen? Ik kan het op de site zo snel ff niet vinden.
Dupje, wat voor 1 heb jij precies? Hoeveel inch? Ik vind Samsung altijd wel een fijn merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |