abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75523903
Ha Poppejans, wat een stoere naam ! Koel!
Mooi jongetje hoor, ik ben benieuwd hoe die kleertjes hem staan!

Raf is er! Toen ik die naam las in het namentopic, dacht ik nog "hmm... iets voor op het lijstje"
Zwarte haartjes, wat gaaf zeg! Hoe vindt S. het?
pi_75523983
Mag ik even klagen hier.
Bah. De afgelopen week is echt shit. Slaap hooguit per keer 30 min dan weer wakker en draaien. Vind het echt niet leuk meer. Ben daardoor ook gewoon zo moe. Maar ja, het zal er wel bij horen.

Ook met de bekken gaat het niet zo lekker. Geen dag meer zonder pijn en niets helpt meer.

Zo nu weer genoeg geklaagd.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:49:03 #28
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75524382
Groofsken je ventje is er Gefeliciteerd met het knulletje met de mooie zwarte haartjes en de mooie naam
Poppejans jullie hebben ook al zo`n mooie naam gekozen, leuk!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75524457
Ymme, hoor... En het hoort er misschien wel bij, maar leuk
is anders natuurlijk en dan mag je best klagen! En geef toe
aan je vermoeidheid, ga lekker op tijd naar bed... Ook al zie je er misschien tegenop (zo voelde dat bij mij ook wel eens) maar er komt een moment dat het beter wordt... Echt!

Pfff... Volgens mij heb ik mijn darmen een beeje te veel geprikkeld in mijn wanhoop... Zit nu al een half uur op de plee en echt hel! Krampen, proberen niet te
hard te drukken en misselijkheid... Echt golven van poepdrang en dan komt er niks.... Argh! Nou ja, wellicht is het zo over leuke voorbereiding op de bevalling wellicht.
pi_75525507
Lijnloos, zijn het niet stiekem weeën?

GEFELICITEERD Groof! Geweldig!
pi_75525579
Lijnloos!!! Ga jij nou ook al voordringen? December loopt leeg en het is nog niet eens halverwege!
pi_75525668
Groofsken gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, wat een stoere naam!
Heel veel geluk met zn drietjes

Ik blijf de LLM volgen hier hoor, jullie zijn ook heel gauw aan de beurt, spannend!

Dankjulliewel allemaal voor alle lieve felicitaties! ZO ontzettend lief!
(en dan is Wolf bij deze uitgehuwelijkt aan Willow hoor )
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75525683
Becky, wat leuk een meisje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75525769
Ymme, balen dat slechte slapen. Je moet nog even, dus hopelijk wordt het wel wat beter.

Lijnloos: dat kunnen best weleens voortekenen zijn
pi_75526333
Nou het is wel heel erg op mijn darmen gericht het gevoel... maar begon net zelf ook al te twijfeleln... Ik ga er niet vanuit... maar man, wat voel ik me beroerd nu effe zeg. Durf ook nauwelijjks van de wv te komen nu.
pi_75526449
Groof, gefeliciteerd!
pi_75526535
Groofsken van harte gefeliciteerd met je zoon! poste ik toch bíjna met mn kerstkloon
pi_75528145
Wolf en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, wat een leuke namen voor jullie!
Groofsken, jij ook gefeliciteerd met je zoon! (en S. ook met je broertje!)
pi_75528572
Gaat het alweer een beetje Lijnloos, of zit je nog steeds op de WC?
pi_75530593
Nope, zit er nog... (althans grootste deel van de tijd, kan tussendoor soms even 2 minuten redden buiten de wc). Net zh nog gebeld voor de zekerheid, maar zij denken dat het een buikgriep is of iets dergelijks. Geen beval-grappen volgens hun... en vanwege de diarrree willen ze me er ook echt niet hebben geloof ik.

Voel me langzaamaan echt beroerd, leeg en op, maar ik heb de kleine hoop dat het minder erg aan het worden is.
pi_75530900
Groofsken, van harte met je zoon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:13:27 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75531676
2 jongetjes geboren
Gefeliciteerd Poppejans en Groofsken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_75531829
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Lijnloos het volgende:
Nope, zit er nog... (althans grootste deel van de tijd, kan tussendoor soms even 2 minuten redden buiten de wc). Net zh nog gebeld voor de zekerheid, maar zij denken dat het een buikgriep is of iets dergelijks. Geen beval-grappen volgens hun... en vanwege de diarrree willen ze me er ook echt niet hebben geloof ik.

Voel me langzaamaan echt beroerd, leeg en op, maar ik heb de kleine hoop dat het minder erg aan het worden is.
Balen! Ik hoop met je mee dat het snel beter wordt!
pi_75532447
ff een crosspost; want ben simpelweg helemaal kapot...

hallo meiden

Ik ben totaal niet bijgelezen... beetje een moeizaam dagje vandaag en totaal geen tijd en energie gehad om hier eens bij te lezen of te reageren... sorry daarvoor.. zal vanzelf wel weer komen denk...

Even weer een Evie-update:

Vanmorgen had ze zelf haar sonde verwijderd en moest dus weer een nieuwe ingebracht krijgen... zooooo zielig voor mijn kleine meid. Verder ging het drinken vandaag wat moeizaam; eigenlijk maar 1 voeding echt gedronken.. (15 ml) de rest van de dag ging het maar moeilijk... De laatste voeding ging het ook niet; dus uiteindelijk maar weer een portie moedermelk via de sonde gegeven (net als de rest van de dag) ; alleen nadien bleef ze huilerig en happerig. Ik was aan het kolven en heb dr toen toch nog even aangelegd; en warempel toen hapte ze ineens wel goed aan en dronk toch nog wat slokjes..
Heb net overleg gehad en misschien helpt het; als ik voor de volgende voeding eerst een paar minuten kolf; zodat de toeschietreflex beter is en mijn meisje minder moeite hoeft te doen voordat ze daadwerkelijk melk krijgt... Ook is de tepel dan mooi van vorm en makkelijker om goed aan te happen...
Ben erg benieuwd of het een iets beter voeding gaat geven; zal ik toch met een iets rustiger gevoel naar huis gaan straks....

Ik heb ook overleg gehad over hoe straks verder als ze nog niet goed gaat drinken de komende dagen. En eventueel mag ik mijn meisje ook meenemen en zelf de voeding via een sonde bijgeven. (dus als ze te weinig drinkt; aanvullen tot ze voldoende intake heeft...)
Op zich lijkt me dit best prettig; ik zou dan met alle vragen terecht kunnen bij de afdeling of de lactatiedeskundige van het ziekenhuis. En toch lekker thuis zijn met mijn kleine meid.
Het ligt er natuurlijk wel aan hoe ons meisje het weekend doorkomt; en of ze verder helemaal gezond en goed blijft... ip is er; naast het op gang komen van de voeding, namelijk verder geen indicatie om haar hier te houden. de bloedwaarden zijn goed; gewicht is stabiel (door het bijvoeden met moedermelk)

Gaan dus gewoon eerst zo door, hopen dat ze in het weekend wat beter gaat drinken. En ik ga de komende nachten gewoon thuis slapen. Zodat mijn meisje en ik beide snachts bij kunnen komen...

en hoogstwaarschijnlijk gaat vanaf as maandag de mexicaanse griep preventie wat versoepelen en kunnen opa en oma en pake en beppe ook eindelijk hun kleinkindje komen knuffelen...

ik ben nu echt enorm moe.... hoop zooo dat de laatste voeding voor ik naar huis ga vandaag wat beter gaat...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75532878
BJ, wat vreselijk moeilijk zo, dit begin met je prachtige dochter... dat had je toch heel anders voorgesteld...
Rust maar lekker uit, dan kun je straks weer volop voor je meisje zorgen...
pi_75534805
Oooh, een babyboom! Van harte gefeliciteerd met jullie zoons, Poppejans en Groofsken! Stoere namen. Fijne kraamtijd gewenst en veel geluk met elkaar!

Bucko, spannend, succes

BJ, hopelijk gaat het vanaf nu bergopwaarts en mag je je meidje snel drinkend en wel mee naar huis.
pi_75536387
Groofsken en Poppejans, ontzettend gefeliciteerd met jullie mannetjes! Heel veel geluk!

Ik ben gister bij de vk geweest voor intake en echo en alles was ok! Een sticker dus zoals ik hier altijd lees . Mijn angsten voor een tweeling bleken ongegrond, ik heb 'gewoon' maar 1 boontje in mijn buik en ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger, 7 juli uitgerekend maar dat had ik zelf ook berekend.
dus!

En even een voor verse mamma BJ, hou je taai!! Ik hoop dat het snel allemaal wat soepeler gaat en je weer terug kunt op je roze wolk!
pi_75539742
Weer thuis van het uitje. Beeb is binnen blijven zitten. Ben kapot dus snel slapen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 07:54:19 #49
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75542711
Groofsken ook een zoon! Inderdaad een stoere naam! Gefeliciteerd!!

BJ wat jammer dat je zo moe bent Veel sterkte met de startproblemen, ik hoop voor je dat het heel snel bijtrekt.
pi_75542823
Grunsfan gefeliciteerd dat de echo goed was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')