quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Onze Lieve Heer heeft mij immers gezegend met een goddelijk lichaam, en ik zou het respectloos tegenover Hem vinden om dit te verwaarlozen.
De reclame-onderbreking doet ook afbreuk aan films, maarja. Kwaliteit moet nou eenmaal betaald worden en sponsoren helpen daarbij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef Biels het volgende:
Ik heb het gevoel dat de reclame-onderbreking afbreuk doet aan de vlotte leesbaarheid van dit topic. Dit kun je volgende keer achterwege laten.
Voor de rest:gadverdamme.
Voortaan download ik je topics gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De reclame-onderbreking doet ook afbreuk aan films, maarja. Kwaliteit moet nou eenmaal betaald worden en sponsoren helpen daarbij.
ja foto's van het goddelijke lichaamquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef ynuhh het volgende:
Goed topic. Mensen die masturberen in de sportschool.![]()
Ik mis alleen je douche foto's.
8/10
Door mensen als jij gaat Fok ten onder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Voortaan download ik je topics gewoon.
Wat betaalt die ClitBang je dan hiervoor?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
De reclame-onderbreking doet ook afbreuk aan films, maarja. Kwaliteit moet nou eenmaal betaald worden en sponsoren helpen daarbij.
Hij heeft daar NIET gedouched, hij wou niet in de kwak van een ander staan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef ynuhh het volgende:
Ik mis alleen je douche foto's.
8/10
Ik vind het een beetje onnodig om dit zo in het openbaar te gooien, maar ik kan er goed van leven. Laten we het daarop houden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat betaalt die ClitBang je dan hiervoor?
Interesseert me vrij weinig, onder de douche foto's zijn onder de douche foto's.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft daar NIET gedouched, hij wou niet in de kwak van een ander staan.
Doe dan jouw onder-de-douche-foto's maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef ynuhh het volgende:
Interesseert me vrij weinig, onder de douche foto's zijn onder de douche foto's.
laat me raden:Je mocht het gepoetste muntje houden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onnodig om dit zo in het openbaar te gooien, maar ik kan er goed van leven. Laten we het daarop houden.
Het is dé plek voor bizarre avonturen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef PietPossum het volgende:
waarom komt elk topic weer de sportschool voor![]()
Ja, ik zal RTL ook even bellen dat ze het reclameblok voortaan ná de programma's willen doen zodat het de programma's niet hinderlijk onderbreekt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Als dit geen terechte klacht is, weet ik het niet meer.
Goed topic weer, waarde Otis 2.0. Volgende keer zou ik echter het reclameblok voor of na de OP doen, zodat het de OP niet hinderlijk onderbreekt.
99 van de 454 woorden. Dat valt nog wel mee. Dus stel je niet aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef Mirel het volgende:
Wat een overdaad aan nutteloze tekst.
Er is een ADD/ADHD-topic op het forum.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef Mirel het volgende:
Wat een overdaad aan nutteloze tekst.
Hier begon ik met lezen.quote:Goedemiddag lieverdjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Eigenlijk zouden ze ook alle reclame voor de film moeten doen zodat je hem een uur later gewoon kan opzetten en hem zonder onderbroken te worden te kijken. Maarja, niet alles is zoals je het wilt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Als dit geen terechte klacht is, weet ik het niet meer.
Goed topic weer, waarde Otis 2.0. Volgende keer zou ik echter het reclameblok voor of na de OP doen, zodat het de OP niet hinderlijk onderbreekt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef rinzzz het volgende:
mensen Mannen die hardop kreunen tijdens het masturberen
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hee you !![]()
Even lief als altijd hehe.
Hey you!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hee you !![]()
Even lief als altijd hehe.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hey you!
Altijd toch.![]()
OT: Masturberen in de douches van de sportschool? Kon hij niet even 15 min wachten tot hij thuis was ofzo?
quote:
Volgens mij was dat nou het spannende wat hem opwond, denk je niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:11 schreef Zero17 het volgende:OT: Masturberen in de douches van de sportschool? Kon hij niet even 15 min wachten tot hij thuis was ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Brainfish het volgende:
En ik maar denken dat het twee gozers waren onder de douche.![]()
Ik hoor trouwens nooit gekreun onder de douche maar alleen gerochel gevolgd door een spugend geluid.
Als er wel iets is waar ik niet opgewonden van raak zou het rukken in de sportschool met de kans TS tegen het lijf te lopen zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was dat nou het spannende wat hem opwond, denk je niet?
[..]
Als het nou gedeelde douches met vrouwen waren...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als er wel iets is waar ik niet opgewonden van raak zou het rukken in de sportschool met de kans TS tegen het lijf te lopen zijn.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:37 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Als het nou gedeelde douches met vrouwen waren...
Wil je zeggen dat jij dat nooit doet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef ynuhh het volgende:
Ik die van jou ook.quote:Ik mis alleen je douche foto's.
Hier vreesde ik een homo-erotische topicwending. Dit bleef gelukkig uit. Wellicht een puntje om rekening mee te houden de volgende keer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Eenmaal thuis gekomen pakte ik mijn beste vriend uit de kast,
Ik moest hardop lachen,quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Hier vreesde ik een homo-erotische topicwending. Dit bleef gelukkig uit. Wellicht een puntje om rekening mee te houden de volgende keer.
Nee, ik kom namelijk niet in de sportschool ik loop hard meer niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij dat nooit doet?
[..]
Ik die van jou ook.
Klassiekerquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:24 schreef Woffel het volgende:
Oh no, someone wanked in the shower again.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS vond het stiekem zo opwindend dat hij blijkbaar tot het einde bleef luistervinken bij het 'heren enkel-spel' van die gozer.
Jouw plaatselijke snackbar heeft een kleedkamer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
SportschoolDe snackbar bedoel je.
Scherp.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Hier vreesde ik een homo-erotische topicwending. Dit bleef gelukkig uit. Wellicht een puntje om rekening mee te houden de volgende keer.
Hij kwakt stiekem zijn zelfgeklopte mayo in een hoekje van de zaak.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jouw plaatselijke snackbar heeft een kleedkamer?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef wise het volgende:
dus jij daarna snel de douche in om het sperma van de grond te likken
Hoewel vrouwen die masturberen in de douche toch wel wat geaccepteerder isquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:55 schreef Phones666 het volgende:
Prachtig topic![]()
Goeie reactie. Als mannen willen fappen, doen ze het maar thuis![]()
Bovendien, pics had ik liever niet gehad in dit topic.
En haar kant kies je wel, verrader!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoewel vrouwen die masturberen in de douche toch wel wat geaccepteerder is
Ik kies naar mijn meningquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:01 schreef R4ven het volgende:
[..]
En haar kant kies je wel, verrader!
Maar idd, kan die gast dat niet thuis doen ofzo.
Dat wel, maar over dat topic heb ik het ook niet...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik kies naar mijn meningzo zijn we het toch eens dat Boxxy
-waardig is?
Vrouwen hebben nog het fatsoen het niet in het openbaar te doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoewel vrouwen die masturberen in de douche toch wel wat geaccepteerder is
Nogmaals, ik kies naar mijn meningquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:03 schreef R4ven het volgende:
[..]
Dat wel, maar over dat topic heb ik het ook niet...
Vrouwen doen wel meer in het openbaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:04 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nog het fatsoen het niet in het openbaar te doen![]()
Denk ik
Mogen we hopen ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:04 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nog het fatsoen het niet in het openbaar te doen![]()
Denk ik
quote:
bedoel je niet 'bankrukken'?quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Aaah joh, doe ik ook altijd, wordt altijd zo opgewonden van die gespierde negerts die 2000 kilo kunnen bankdrukken
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef rinzzz het volgende:
mensen die hardop kreunen tijdens het masturberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |