abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75518003
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef Chev het volgende:
Zonder communicatie ontstaat miscommunicatie en onbegrip.
Maar valt helaas niks aan te doen soms
nummer #101
En daar gaan we weer
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:50:23 #2
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75518236
* zwartedoos leest ook weer mee
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75519382
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
* zwartedoos leest schrijft ook weer mee
Zo
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:20:26 #4
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75519383
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
* zwartedoos leestschrijft (zegt Swatfire) ook weer mee
* Turbomuis schuift ook aan
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75519666
Gooit een grote zak met pepernoten en chocolaatjes op tafel
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75519760
Ik kan iedereen hier die wel van non-hollywood films houden Broken Flowers aanraden
pi_75519970
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef DeuceFour het volgende:
Ik kan iedereen hier die wel van non-hollywood films houden Broken Flowers aanraden
Nee Doe dan Ghost Dog, veul beter.
En dat was mijn tvp, heb ook een klein dipje... Als je om 5.30 in slaap vallen en om 15.00 wakker worden rust wilt noemen, that is...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:36:55 #8
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_75520025
Ik lees ook mee
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_75520109
AAhhhw
Moest vanochtend vroeg werken, dus ben nu vetje moe... Meestal zie ik me ex dan ook lopen, maar nu niet... dus die bimbo zal wel bij m zijn...
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:42:21 #10
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75520235
Zucht, zolang ik wat te doen heb gaat t wel redelijk, maar als ik dan alleen ben Morgen gelukkig stappen maar vanaaf geen plannen, zie er nu al tegenop
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75520283
Is dit alleen een zeikforum van "ik zag mijn ex lopen" of wordt er ook nog echt wat besproken?
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_75520451
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee Doe dan Ghost Dog, veul beter.
En dat was mijn tvp, heb ook een klein dipje... Als je om 5.30 in slaap vallen en om 15.00 wakker worden rust wilt noemen, that is...
Ja Ghost Dog...geweldige film... kan me al te goed inleven in 'm helaas, als loner Maar Broken Flowers is relevanter met het onderwerp hier snap je
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Domensino het volgende:
Is dit alleen een zeikforum van "ik zag mijn ex lopen" of wordt er ook nog echt wat besproken?
Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...
pi_75520645
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef DeuceFour het volgende:

Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...

Dat is waar.
Haha, nou, over dat zeiken: dat heb ik uitgebreid gedaan in omstandigheden tegen...... heb 'r (mijn ex dus) inmiddels al zo'n twee weken niet meer gezien, we hebben effe rust, is wel fijn, 't gaat goed met me al ben ik wel benieuwd of ik 'r nog terugzie.

Zo goed?
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_75520781
weet je wat het rare is ?? Die vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd van de week, die had het voor een grote reden gedaan omdat die niet kon verkroppen dat het uit was met zijn ex en die net deed alsof die niet bestond.

Aan een kant bizar , dat bij mij door dit dingen weer in perspectief vallen maar aan de andere kant ook bizar dat iemand zijn leven beeindigd vanwege een ex.
pi_75520899
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Ja Ghost Dog...geweldige film... kan me al te goed inleven in 'm helaas, als loner Maar Broken Flowers is relevanter met het onderwerp hier snap je
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb behoefte aan dezelfde vastberadenheid als Ghost Dog momenteel. "It's the nigger!!" *rochel
quote:

Eens in de zoveel tijd moet iedereen hier gewoon eens ouderwets zeiken op zijn of haar ex. Gewoon, omdat de beschrijving van gevoelens van eenzaamheid en afwijzing soms niet voldoende zijn.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75521406
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef formerjellybean het volgende:
weet je wat het rare is ?? Die vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd van de week, die had het voor een grote reden gedaan omdat die niet kon verkroppen dat het uit was met zijn ex en die net deed alsof die niet bestond.

Aan een kant bizar , dat bij mij door dit dingen weer in perspectief vallen maar aan de andere kant ook bizar dat iemand zijn leven beeindigd vanwege een ex.
Dan was die vriend van je psychisch in de war.
Een verbroken liefde kan je slopen en kapot maken tot op het punt dat je niet langer wil leven.
Maar om ook echt een einde aan je leven te maken moet je wel erg ver zinken

Mijn ex schreef ook 's in een mail dat ze liever voor een auto wou springen dan zonder mij te leven, maar toch was ze toen al verlieft op een andere gozer en was het uit.

heb haar er toen even sterk aan herinnerd dat ze me had belooft zoiets nooit te doen. Ik ga mijn leven niet delen met iemand die verlieft is op een ander en tijwfels heeft over alles

Hoop tegenstrijdigheden allemaal, zoals altijd lijkt wel als een relatie kapot gaat, maar alles gebeurd voor een reden.
1 1/2 jaar later weet ik nu dat die relatie gedoemd was om te mislukken, alleen al om het feit dat ik zelf té veel gaf en te weinig om mezelf dacht
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:17:59 #18
278630 Snikch
Living my life
pi_75521677
Kan ik me heel erg in vinden Chev. Al moet ik zeggen dat ik nu dus nog graag een half jaar terug in de tijd zou willen, puur omdat wat we hadden fantastisch was. Uiteindelijk als ik er over nadenk was zij gewoon niet het meisje voor mij. Kwa persoonlijkheid en humor en alles waren we geweldig bij elkaar!! Maar nu ze haar ware aard weer laat zien denk ik dat die zich altijd al heeft schuil gehouden, en inderdaad ik gaf te veel om haar en dacht compleet niet aan mezelf. Alles van sporten tot vrienden voor haar opgegeven, terwijl zij nogsteeds in haar eigen wereldje leefde alleen maakte ik daar toen ook een groot deel van uit. En het zal toch wat meer gebalanceerd moeten zijn eigenlijk.

Nou ja, TVP in ieder geval, al is het maar om anderen te helpen . Alhoewel ik nogsteeds niet 100% uit mijn dipje ben gaat het alweer een stuk(je) beter . Alleen nog heel erg kijken wat ik morgen avond ga doen. Heb vorige week tussen mond en lippen door wel wat afgesproken maar moet morgen nog even bevestigd worden, dus hopelijk gaat dat door, heb geen back-up plan
For as he thinks within himself, so he is
pi_75521780
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Snikch het volgende:
Kan ik me heel erg in vinden Chev. Al moet ik zeggen dat ik nu dus nog graag een half jaar terug in de tijd zou willen, puur omdat wat we hadden fantastisch was. Uiteindelijk als ik er over nadenk was zij gewoon niet het meisje voor mij. Kwa persoonlijkheid en humor en alles waren we geweldig bij elkaar!! Maar nu ze haar ware aard weer laat zien denk ik dat die zich altijd al heeft schuil gehouden, en inderdaad ik gaf te veel om haar en dacht compleet niet aan mezelf. Alles van sporten tot vrienden voor haar opgegeven, terwijl zij nogsteeds in haar eigen wereldje leefde alleen maakte ik daar toen ook een groot deel van uit. En het zal toch wat meer gebalanceerd moeten zijn eigenlijk.

Nou ja, TVP in ieder geval, al is het maar om anderen te helpen . Alhoewel ik nogsteeds niet 100% uit mijn dipje ben gaat het alweer een stuk(je) beter . Alleen nog heel erg kijken wat ik morgen avond ga doen. Heb vorige week tussen mond en lippen door wel wat afgesproken maar moet morgen nog even bevestigd worden, dus hopelijk gaat dat door, heb geen back-up plan
Back-up is een kratje bier halen bij de lokale super, films kijken die zij nooit wou zien en muziek opzetten die zij nooit wou horen. Of je nu alleen bent dit weekend of lekker uitgaat, geniet ervan! En daar heb je haar echt niet voor nodig, kerel!
pi_75522154
Mja, hier doet eik ook niemand weer wat.
Allemaal huisje boompje beestje thuis zitten.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75522298
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Snikch het volgende:

Begrijp me niet verkeerd, ik hield zielsveel van haar, had alles voor haar over, en het brak mijn hart toen ze op een kennis van ons verlieft werd, dit tegen me zei en diezelde avond bij hem thuis zat.

Ook vind ik dat ze misbruik gemaakt heeft van de sitautie door mij als een boegbeeld te gebruiken voor al haar onzekerheden en problemen m.b.t. de toekomst en samenwonen terwijl ze verlieft was op een ander en alles op mij schoof om op te lossen.

(Maar soms heb ik ook wel het idee dat ik het heb laten gebeuren, en niks wou zien )

Toch zal ze voor altijd een plekje in mijn hart en herinneringen hebben, maar terug naar toen is onrealistisch 3 1/2 geweldige mooie jaren welke ik zonder na te denken zó opnieuw zou willen beleven, en de negatieve en nare dingen in bijna 3 kwart jaar tijdens en 'n 3-4 maanden ná de relatie konden gewoonweg niet anders denk ik, emoties doen rare dingen met mensen, en ik heb het haar grotendeels vergeven, maar nog niet vergeten.

Maar de afgelopen 1 1/2 jaar is een moeizame en goede leer periode geweest voor me over hoe ik mijn leven wil leiden, en ik denk dat haar persoonlijkheid, mits deze ook heel erg is veranderd, er voor haar geen plaats meer in heeft in mijn leven, omdat ik het te beklemmend vind, ik wil genieten van mijn vrijheid en dat lukt aardig, soms wat meer, soms wat minder

Een relatie? Graag maar wel rustig aan a.u.b

Deze kerst is voor mij de kerst en oud-en-nieuw is mooi en voelt goed, in tegenstelling tot vorig jaar

[ Bericht 2% gewijzigd door Chev op 11-12-2009 16:42:01 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75522466
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef vosss het volgende:
Mja, hier doet eik ook niemand weer wat.
Allemaal huisje boompje beestje thuis zitten.

Different place, same old shit, dude.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:36 schreef Chev het volgende:

Een relatie? Graag maar wel rustig aan a.u.b

Deze kerst is voor mij de kerst en oud-en-nieuw is mooi en voelt goed, in tegenstelling tot vorig jaar
Een relatie? Nu even niet graag. Een leuke meid ontmoeten? Ja, graag!

En mijn kerst en oud&nieuw gaat kut worden. Gelukkig heb ik me er op voorbereid. I must walk through the valley of darkness.
pi_75522710
Ach ik heb ook geen haast hoor barbusse hehe
Eerst een leuke vrouw ontmoeten, kennismaken, leuke date hebben, en als het klikt dan zie ik wel

Geen verplichtingen of verwachtingen creëren en eerlijk en duidelijk zijn daar gaat het om
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75522855
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Chev het volgende:
Ach ik heb ook geen haast hoor barbusse hehe
Eerst een leuke vrouw ontmoeten, kennismaken, leuke date hebben, en als het klikt dan zie ik wel

Geen verplichtingen of verwachtingen creëren en eerlijk en duidelijk zijn daar gaat het om
All good things come to those who wait!

En eigenlijk is het platte sex waar het nu om gaat. Tis maar goed dat ik de deur niet uitga nu.
pi_75523197
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Different place, same old shit, dude.

niet zeiken, ik had voorgesteld wat te gaan doen

verkapte tvp dus
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')