nummer #101quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef Chev het volgende:
Zonder communicatie ontstaat miscommunicatie en onbegrip.
Maar valt helaas niks aan te doen soms
Zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
* zwartedoos leest schrijft ook weer mee
* Turbomuis schuift ook aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
* zwartedoos leestschrijft (zegt Swatfire) ook weer mee
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef DeuceFour het volgende:
Ik kan iedereen hier die wel van non-hollywood films houden Broken Flowers aanraden
Ja Ghost Dog...geweldige film... kan me al te goed inleven in 'm helaas, als lonerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeDoe dan Ghost Dog, veul beter.
![]()
En dat was mijn tvp, heb ook een klein dipje... Als je om 5.30 in slaap vallen en om 15.00 wakker worden rust wilt noemen, that is...
Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Domensino het volgende:
Is dit alleen een zeikforum van "ik zag mijn ex lopen" of wordt er ook nog echt wat besproken?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef DeuceFour het volgende:
Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...![]()
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb behoefte aan dezelfde vastberadenheid als Ghost Dog momenteel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ja Ghost Dog...geweldige film... kan me al te goed inleven in 'm helaas, als lonerMaar Broken Flowers is relevanter met het onderwerp hier snap je
[..]
Eens in de zoveel tijd moet iedereen hier gewoon eens ouderwets zeiken op zijn of haar ex. Gewoon, omdat de beschrijving van gevoelens van eenzaamheid en afwijzing soms niet voldoende zijn.quote:Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...![]()
Dan was die vriend van je psychisch in de war.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef formerjellybean het volgende:
weet je wat het rare is ?? Die vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd van de week, die had het voor een grote reden gedaan omdat die niet kon verkroppen dat het uit was met zijn ex en die net deed alsof die niet bestond.
Aan een kant bizar , dat bij mij door dit dingen weer in perspectief vallen maar aan de andere kant ook bizar dat iemand zijn leven beeindigd vanwege een ex.
Back-up is een kratje bier halen bij de lokale super, films kijken die zij nooit wou zien en muziek opzetten die zij nooit wou horen. Of je nu alleen bent dit weekend of lekker uitgaat, geniet ervan!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Snikch het volgende:
Kan ik me heel erg in vinden Chev. Al moet ik zeggen dat ik nu dus nog graag een half jaar terug in de tijd zou willen, puur omdat wat we hadden fantastisch was. Uiteindelijk als ik er over nadenk was zij gewoon niet het meisje voor mij. Kwa persoonlijkheid en humor en alles waren we geweldig bij elkaar!! Maar nu ze haar ware aard weer laat zien denk ik dat die zich altijd al heeft schuil gehouden, en inderdaad ik gaf te veel om haar en dacht compleet niet aan mezelf. Alles van sporten tot vrienden voor haar opgegeven, terwijl zij nogsteeds in haar eigen wereldje leefde alleen maakte ik daar toen ook een groot deel van uit. En het zal toch wat meer gebalanceerd moeten zijn eigenlijk.
Nou ja, TVP in ieder geval, al is het maar om anderen te helpen. Alhoewel ik nogsteeds niet 100% uit mijn dipje ben gaat het alweer een stuk(je) beter
. Alleen nog heel erg kijken wat ik morgen avond ga doen. Heb vorige week tussen mond en lippen door wel wat afgesproken maar moet morgen nog even bevestigd worden, dus hopelijk gaat dat door, heb geen back-up plan
Begrijp me niet verkeerd, ik hield zielsveel van haar, had alles voor haar over, en het brak mijn hart toen ze op een kennis van ons verlieft werd, dit tegen me zei en diezelde avond bij hem thuis zat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Snikch het volgende:
Kan ik me heel erg in vinden Chev. Al moet ik zeggen dat ik nu dus nog graag een half jaar terug in de tijd zou willen, puur omdat wat we hadden fantastisch was. Uiteindelijk als ik er over nadenk was zij gewoon niet het meisje voor mij. Kwa persoonlijkheid en humor en alles waren we geweldig bij elkaar!! Maar nu ze haar ware aard weer laat zien denk ik dat die zich altijd al heeft schuil gehouden, en inderdaad ik gaf te veel om haar en dacht compleet niet aan mezelf. Alles van sporten tot vrienden voor haar opgegeven, terwijl zij nogsteeds in haar eigen wereldje leefde alleen maakte ik daar toen ook een groot deel van uit. En het zal toch wat meer gebalanceerd moeten zijn eigenlijk.
Nou ja, TVP in ieder geval, al is het maar om anderen te helpen. Alhoewel ik nogsteeds niet 100% uit mijn dipje ben gaat het alweer een stuk(je) beter
. Alleen nog heel erg kijken wat ik morgen avond ga doen. Heb vorige week tussen mond en lippen door wel wat afgesproken maar moet morgen nog even bevestigd worden, dus hopelijk gaat dat door, heb geen back-up plan
Different place, same old shit, dude.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef vosss het volgende:
Mja, hier doet eik ook niemand weer wat.
Allemaal huisje boompje beestje thuis zitten.
Een relatie? Nu even niet graag. Een leuke meid ontmoeten? Ja, graag!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:36 schreef Chev het volgende:
Een relatie? Graag maar wel rustig aan a.u.b![]()
Deze kerst is voor mij de kerst en oud-en-nieuw is mooi en voelt goed, in tegenstelling tot vorig jaar
All good things come to those who wait!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Chev het volgende:
Ach ik heb ook geen haast hoor barbusse hehe![]()
Eerst een leuke vrouw ontmoeten, kennismaken, leuke date hebben, en als het klikt dan zie ik wel
Geen verplichtingen of verwachtingen creëren en eerlijk en duidelijk zijn daar gaat het om![]()
niet zeiken, ik had voorgesteld wat te gaan doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Different place, same old shit, dude.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |