Ja maar ik werk zelfs als chauffeurquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Dinthe het volgende:
Ik heb het ook vaak zat gehad.
Je bent niet alleen!
(Maar het blijft kut)
Ok.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zoals eigenlijk niet zo heel erg vaak ging ik vanmorgen met de auto naar de plaats toe waar ik opgeleid word om later een functie te bekleden met het doel om onze economie weer uit het slop te trekken. Ik verliet dus mijn huis en stapte in de auto, om luttele minuten later de snelweg op te draaien. Na ruim een kwartier snelweg kwam ik aan bij mijn afslag: Kralingen. Ik ga er dus af. Aangezien ik niet meer op de snelweg reed, kwam ik verkeerslichten tegen (nee geen stoplichten!). Deze waren rood, dus stopte ik. En hier begint het echte avontuur!
Na een tijdje wachten werd dit verkeerslicht ook weer groen, ten teken dat ik mijn weg weer mocht vervolgen. Ik wil dus hendig sjiek wegrijden, maar helaas gaf ik niet voldoende gas. Het gevolg hiervan laat zich raden: de motor viel uit en ik moest opnieuw startenEn er keken veel mensen toe
Klacht: motor af laten slaan bij het stoplicht
PS: ik ben nog een man ook
Ik vorige week ook, toen ik vergat dat ik zelf geen automaat rijquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
Ik heb een keer een diesel auto af laten slaan.
Ik rij lege lease-auto's van de dealer (of mensen thuis) naar de depots van leasemaatschappijen. Kortom, allerlei verschillende zaken. Vanmorgen reed ik echter in de auto waar ik altijd in rijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:51 schreef Dinthe het volgende:
Chauffeur van wat? Anders kan je het afdoen aan het rijden in een ander voertuig.
Nee, dat niet gelukkig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
Stonden er mensen achter je die meteen gingen toeteren?
Je bent geen tom coronelquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
TS beweerd dat hij man is![]()
![]()
Ik ging vorige week vrijdag iets te scherp door de bocht toen ik van de snelweg af kwam en stond in ene 180graden gedraaid op de weg met mijn neus tegen het verkeer in![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
quote:OP quote ik niet, maar eigenlijk hoort die hier dus....
zeur nog maar eens op vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Ik ging vorige week vrijdag iets te scherp door de bocht toen ik van de snelweg af kwam en stond in ene 180graden gedraaid op de weg met mijn neus tegen het verkeer in![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
Zet eens fatsoenlijke banden onder je autoquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
En wat voor auto was dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik rij lege lease-auto's van de dealer (of mensen thuis) naar de depots van leasemaatschappijen. Kortom, allerlei verschillende zaken. Vanmorgen reed ik echter in de auto waar ik altijd in rijd.
quote:
en je hebt haar niet doodgeslagen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach, mijn vriendin heeft mijn auto eens 3x bij hetzelfde stoplicht af laten slaan, waardoor we 2 beurten moesten wachtentoen begonnen ze wel te toeteren..
wat een kankerhoer is jouw vriendinquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach, mijn vriendin heeft mijn auto eens 3x bij hetzelfde stoplicht af laten slaan, waardoor we 2 beurten moesten wachtentoen begonnen ze wel te toeteren..
Nou.. ik reed laatst al 140, komt er een vrouw bumperklevend achter me rijden boos kijkend en gebarend dat ik naar rechts moest, wat niet kon vanwege een vrachtwagen, ga ik later alsnog naar rechts en rijd ze me met minstens 160 voorbijquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
zeur nog maar eens op vrouwen![]()
Niet zo hehquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
wat een kankerhoer is jouw vriendin!
3xquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja sorrie, ik had haast, maar je bleef ook wel hangen op die linkerbaan zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou.. ik reed laatst al 140, komt er een vrouw bumperklevend achter me rijden boos kijkend en gebarend dat ik naar rechts moest, wat niet kon vanwege een vrachtwagen, ga ik later alsnog naar rechts en rijd ze me met minstens 160 voorbij![]()
Vrouwen zijn snelheidsduivels
Ze werd gelukkig niet zenuwachtig nadat ze hem de eerste keer had laten afslaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, weet je hoe erg het voor mij was ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
3x![]()
Zelfs als je hem 3 keer af laat slaan kan je nog wel door hetzelfde licht lijkt me
als ik dat als excuus moet gebruiken kan ik wel inpakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet zo heh
Maar het was de eerste keer dat ze in mijn auto reed, en ze was mijn persoonlijke bob waardoor ik niet zelf kon rijden
HAHA SSB'S VRIENDIN HEET BOB 11!1!!!!___ !
Hahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ze werd gelukkig niet zenuwachtig nadat ze hem de eerste keer had laten afslaan
Ja maar.. Ik wilde je beschermen van een hoge boetequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik had haast, maar je bleef ook wel hangen op die linkerbaan zeg![]()
en die vrachtwagen was al lang weg, want je reed 140
Die zijn cool (more or less). Zat eigenlijk meer aan zo'n afgetrapte Nissan Sunny hatchback te denkenquote:
Nee, ze kan prima rijden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik dat als excuus moet gebruiken kan ik wel inpakken
Dat je niet zo goed kunt parkeren (als vrouw zijnde) met een onbekende auto, okay, de afstanden zijn ff onbekend. Maar een motor is een motor...
Maar je vriendin trekt zeker ook de handrem aan bij een hellingproef?
Gewoon uit de auto trekken en toch zelf rijden, dronken was je wrs minder gevaarlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha![]()
Het was ook nog eens op een drukke doorgaande weg![]()
Als ik haar uitgelachen zou hebben of er wat van gezegd zou hebben zou ik nu deze reactie niet kunnen posten omdat we dan nog op dat kruispunt hadden gestaan...
Ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, weet je hoe erg het voor mij was ?
Ik moest me zo in houden om niet uit m'n slof te schieten
godverdomme, zit ik haar af te zeiken terwijl ze geen ervaring had...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ze kan prima rijden hoor
Ze had toen net pas haar rijbewijs 1 dag
Het ging zomaar pardoesquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je bent geen tom coronel
edit: Te vaak Top Gear gekeken zeker
Ik zeur nooit op vrouwen ja!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
zeur nog maar eens op vrouwen![]()
Ja, ik verwachtte wel meer van mij Pirelli's. Zijn niet de goedkoopstequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet eens fatsoenlijke banden onder je auto
En hoe verantwoord je die andere 2x afslaan dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ze kan prima rijden hoor
Ze had toen net pas haar rijbewijs 1 dag
Ze had een mondeling praktijk examenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen![]()
Maar ik kan er toch wel om lachenHoe heeft ze ook alweer haar rijbewijs gehaald?
Ahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze had een mondeling praktijk examen
Zenuwen / drukquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
En hoe verantwoord je die andere 2x afslaan dan?
meen je dit nou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze had een mondeling praktijk examen
Pff, jij bent goedquote:
Dat is toch staatsexamen?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is toch staatsexamen?
als je 4x ofso bent gezakt?
mn schoonbroer heeft al 5 staatsexames gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is toch staatsexamen?
als je 4x ofso bent gezakt?
Ehm..?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
![]()
En dan zou je opeens niet meer te hoeven rijden voor je rijbewijs?
Schoonbroer of schoonzus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonbroer heeft al 5 staatsexames gehad
en bij allemaal moeten rijden
Ze zegt toch broer. Er zijn ook mannen die niet kunnen autorijden hoorquote:
beiden, tis een homoquote:
Oh. Jij bent ook een man jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze zegt toch broer. Er zijn ook mannen die niet kunnen autorijden hoor
En hoe zie jij dat mondeling examen voor je? Of heb je het soms over het theorie examen dat mondeling kan worden afgenomen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm..?
ik doelde meer op die mondeling examen. Dat heb je alleen als je zoveel (weet niet meer percies hoeveel) keer bent gezakt.
Rijden moet je als nog ja, DAS LOGISCH.
Ja, jonge wat dacht jij dan? voordoen aan je examniator hoe je de knipperlicht naar links uitdoet en je de handrem aantrekt met hellingproef? Theorie kan mondeling ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
En hoe zie jij dat mondeling examen voor je? Of heb je het soms over het theorie examen dat mondeling kan worden afgenomen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beiden, tis een homo
mn zus trouwens ook pas met staatsexamen gehaald
en volgens mij ook alleen maar omdat ze die vent gepijpt heeft ofzo
Maar het theorie examen heeft helemaal niets met staatsexamen te maken hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jonge wat dacht jij dan? voordoen aan je examniator hoe je de knipperlicht naar links uitdoet en je de handrem aantrekt met hellingproef? Theorie kan mondeling ja.
Echt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, snapt nou niemand mijn grap?
Ik suggereerde dat ze de examinator gepijpt zou hebben
Whehehe gezellige familie verder wel dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beiden, tis een homo
mn zus trouwens ook pas met staatsexamen gehaald
en volgens mij ook alleen maar omdat ze die vent gepijpt heeft ofzo
Welke?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh. Jij bent ook een man janiet verwacht na die reactie.
Misschien door je complexe humor hier op KLB.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme, snapt nou niemand mijn grap?
Ik suggereerde dat ze de examinator gepijpt zou hebben
Al je slachtoffers zijn reeds overleden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Welke?
Ik kan prima rijden hoor, al zeg ik het zelf![]()
Nog nooit klachten gehad
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al je slachtoffers zijn reeds overleden?
Volgende keer dus weer in Jip & Janneke taalquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien door je complexe humor hier op KLB.
EDIT:
[..]
Al je slachtoffers zijn reeds overleden?
Daar heb je wel een punt!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgende keer dus weer in Jip & Janneke taal
Trouwens, het zijn ook altijd mensen in hybride auto's die niet kunnen rijden
dat wel jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Whehehe gezellige familie verder wel dus.
Dan had ik wel een technische studie gaan doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS, ga auto's uitvinden die niet af kunnen slaan !
Dat zal de economie ten goeden komen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahaa. Ik heb de auto een keer 10 keer achter elkaar af laten staan toen ik op een huchtje stond. Dat was helemaal beschamend.
Stond trouwens nog politie in burger achter me ook, wat het nog erger maakte. [ afbeelding ]
10xquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahaa. Ik heb de auto een keer 10 keer achter elkaar af laten staan toen ik op een huchtje stond. Dat was helemaal beschamend.
Stond trouwens nog politie in burger achter me ook, wat het nog erger maakte. [ afbeelding ]
Is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
Huchje? Bergje? Hellingtrekken met een benzineauto dus, en te dom zijn om een handrem te gebruiken. [ afbeelding ]
Nou, je bent een echte prutser als je een automaat af laat slaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS, ga auto's uitvinden die niet af kunnen slaan !
Dat zal de economie ten goeden komen
Ik vind een diesel juist minder prettig rijden en optrekkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik heb les gehad in een diesel, daar ging het wat makkelijker. Als ik voor 't stoplicht sta (in een benzineauto dus) en ik moet wegrijden dan duurt het ook altijd best lang omdat ik anders bang ben dat ie afslaat.
Het ligt er vast aan wat je gewend bent ja. Maar ik heb ook al een aantal maanden niet meer gereden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind een diesel juist minder prettig rijden en optrekken![]()
Maar ik rij dan ook een benzine auto. Je went er ongetwijfeld aan.
Dat is langquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het ligt er vast aan wat je gewend bent ja. Maar ik heb ook al een aantal maanden niet meer gereden.
Die is helemaal niet nodig als je een beetje gevoel heb in je benenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
Huchje? Bergje? Hellingtrekken met een benzineauto dus, en te dom zijn om een handrem te gebruiken. [ afbeelding ]
en daar begint de fout al: niet rijden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het ligt er vast aan wat je gewend bent ja. Maar ik heb ook al een aantal maanden niet meer gereden.
Daar heb ik nou geen last van als ik in een automaat rij, maar ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een automaat is helemaal raar
Uit automatisme probeer je op een koppeling te trappen die er niet is, waardoor je nog wel eens op de rem trapt
Jaa, sowieso!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Liever een uur in de auto dan een half uur in de trein![]()
Ik reed laatst in de automaat van mn schoonbroerquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar heb ik nou geen last van als ik in een automaat rij, maar ik kan het me voorstellen
Ik vind een auto met koppeling trouwens ook prettiger rijden hoor.
In Nederland niet, maar als je een beste berg op wilt, en het staat vast, is het toch wel even lekker om rustig niets te doen terwijl je handrem erop staat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is helemaal niet nodig als je een beetje gevoel heb in je benen
je voelt toch wel of de auto wilt rollen of niet... koppelinggevoel is belangrijk
Ik trap dan altijd in het nietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik reed laatst in de automaat van mn schoonbroer
Ik mistte de koppeling wel
wat een automatisme
Ik gebruik de handrem bijna nooit, alleen als ik bijvoorbeeld mijn lichten van de aanhanger controleer na het starten van de motorquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
In Nederland niet, maar als je een beste berg op wilt, en het staat vast, is het toch wel even lekker om rustig niets te doen terwijl je handrem erop staat.
Die keer dat ie zovaak afsloeg had ik wel nog regelmatig gereden hoor. En niet iedereen heeft zoveel koppelinggevoel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die is helemaal niet nodig als je een beetje gevoel heb in je benen
je voelt toch wel of de auto wilt rollen of niet... koppelinggevoel is belangrijk
[..]
en daar begint de fout al: niet rijden...
door maanden niet te rijden begin je eigenlijk dan weer bij 0..
Of natuurlijk de koppeling iets te snel op laten komen. Kies maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:01 schreef Teteteterek het volgende:
" niet voldoende gas"
vraag je tijdens het neuken ook steeds of het pijn doet?
FAGGG
ik trapte ook niet op de rem, maar mistte hem dus welquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik trap dan altijd in het niets
Maar nooit op de rem
dat gevoel ontwikkel je door te rijdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die keer dat ie zovaak afsloeg had ik wel nog regelmatig gereden hoor. En niet iedereen heeft zoveel koppelinggevoel.Feit blijft sowieso dat hellingtrekken zonder handrem met een diesel gewoon veel makkelijker is omdat die minder snel afslaat. En al helemaal als je verder geen benzine gewend bent.
Ik ook niet, ik gebruik bij hellingproeven altijd de koppeling gewoonquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik gebruik de handrem bijna nooit, alleen als ik bijvoorbeeld mijn lichten van de aanhanger controleer na het starten van de motor
bij hellingproeven gebruik ik hem dus nooit, maar ik rol ook geen centimeter achteruit
Wat zijn we goedquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik gebruik bij hellingproeven altijd de koppeling gewoon
Nee maar So_Surreal_Baby welquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik trapte ook niet op de rem, maar mistte hem dus wel
Moest lachen en werd melig.. wat is dat lui rijden zeg
dat kan nooit het probleem zijn als je wel "voldoende gas" geeftquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of natuurlijk de koppeling iets te snel op laten komen. Kies maar.
Dat sowiesoquote:
Hoe?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb een keer een automaat af laten slaan...
Kan dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef ForumGek het volgende:
Ze zouden je rijbewijs meteen moeten invorderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef ForumGek het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
![]()
Voor zo ver ik weet wel![]()
Of er moet er nog eentje in coma liggen
Mijn ervaring is mensen in een Citroenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgende keer dus weer in Jip & Janneke taal
Trouwens, het zijn ook altijd mensen in hybride auto's die niet kunnen rijden
Zo is die beterquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn ervaring is mensen in een CitroenFranse auto's
Ja echt hequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef Repeat het volgende:
Kansloos patstopic geworden van mensen die denken dat ze kunnen rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Mijn dag is weer gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef Repeat het volgende:
Kansloos patstopic geworden van mensen die denken dat ze kunnen rijden
Gelukkig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef ForumGek het volgende:
Oke, ik heb geen automaat af laten slaan, hihi!
D'r was wel iemand met motorlessen die iets te enthausiast remde bij de remoefening en voorover over de kop vloog. Ja, met motor en al.
quote:
quote:
Ik sluit me bij de 3 heren aan ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze zouden je rijbewijs meteen moeten invorderen
stom WIJFquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef ForumGek het volgende:
Oke, ik heb geen automaat af laten slaan, hihi!
D'r was wel iemand met motorlessen die iets te enthausiast remde bij de remoefening en voorover over de kop vloog. Ja, met motor en al.
Mensen met een rijbewijs voor alleen automatenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Auto's waarin je moet schakelen en koppelen.
zo klopt het beterquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Luie mensen met een rijbewijs voor alleen automaten
Okee, sorryquote:
Automaat kan je toch geen rijden noemenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:17 schreef Ixnay het volgende:
Auto's waarin je moet schakelen en koppelen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zoals eigenlijk niet zo heel erg vaak ging ik vanmorgen met de auto naar de plaats toe waar ik opgeleid word om later een functie te bekleden met het doel om onze economie weer uit het slop te trekken. Ik verliet dus mijn huis en stapte in de auto, om luttele minuten later de snelweg op te draaien. Na ruim een kwartier snelweg kwam ik aan bij mijn afslag: Kralingen. Ik ga er dus af. Aangezien ik niet meer op de snelweg reed, kwam ik verkeerslichten tegen (nee geen stoplichten!). Deze waren rood, dus stopte ik. En hier begint het echte avontuur!
Na een tijdje wachten werd dit verkeerslicht ook weer groen, ten teken dat ik mijn weg weer mocht vervolgen. Ik wil dus hendig sjiek wegrijden, maar helaas gaf ik niet voldoende gas. Het gevolg hiervan laat zich raden: de motor viel uit en ik moest opnieuw startenEn er keken veel mensen toe
Klacht: motor af laten slaan bij het stoplicht
PS: ik ben nog een man ook
Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkapte "mannen kunnen OOK niet rijden" van een fok!STer
het is je vergeven, gelukkig zag ik het op tijdquote:
Dus jij geeft het ook al toe?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkapte "mannen kunnen OOK niet rijden" van een fok!STer
Altijd die keyboardwarriors die nog geen meter gereden hebben die automaten afzeikenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Automaat kan je toch geen rijden noemen
Ik heb in beiden geredenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Altijd die keyboardwarriors die nog geen meter gereden hebben die automaten afzeiken
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is je vergeven, gelukkig zag ik het op tijd
Maar.. de meeste mannen kunnen prima rijdenquote:Dus jij geeft het ook al toe?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:41 schreef DeTolk het volgende:
Ook leuk als er een Golfje met bontkraagjes naast je staat en je er uit wil racen. Maar dat ze dan de handrem erop hebben.
Ik vind turbo-diesel echt 100x lekkerder rijden dan benzine.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind een diesel juist minder prettig rijden en optrekken![]()
Maar ik rij dan ook een benzine auto. Je went er ongetwijfeld aan.
Ik zei dan ook al: het zal wel wennen zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind turbo-diesel echt 100x lekkerder rijden van benzine.
?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:41 schreef DeTolk het volgende:
Ook leuk als er een Golfje met bontkraagjes naast je staat en je er uit wil racen. Maar dat ze dan de handrem erop hebben.
Nee, jij bent een echte "clitter hitter"quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
?JA dat komt echt heel erg vaak voor dat iemand bij het stoplicht staat met de handrem erop
Kneus
eens met de parkeerklachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
[..]
Maar.. de meeste mannen kunnen prima rijden![]()
mompelt iets over vrouwen die ondanks dat minder fatale ongelukken maken, en misschien nog wel iets beter kunnen rijden, maar in ieder geval niet beter kunnen parkeren!
bij ons wel, met al die kutbruggen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
?JA dat komt echt heel erg vaak voor dat iemand bij het stoplicht staat met de handrem erop
Kneus
Dat is handig van hemquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het geleerd van mn vent
die zag mij inparkeren en had zoiets van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen heeft hij me gezegd dat ik het via de buitenspiegels moet doen zodat ik dan iedere auto geparkeerd krijg
en dat werkt
Parkeren met je spiegelsquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eens met de parkeerklacht
Ik heb het geleerd van mn vent
die zag mij inparkeren en had zoiets van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen heeft hij me gezegd dat ik het via de buitenspiegels moet doen zodat ik dan iedere auto geparkeerd krijg
en dat werkt
Ik had het over fileparkeren, zo (achteruit of vooruit) inrijden doet iedere idioot welquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Parkeren met je spiegels
Je draait je toch gewoon om, kijkt door de achterruit en dan prik je em er zo in.
Ik moest het doen met een stickertje in het midden van mn achterruit en alles daarop richten.. ook de bocht achteruit werd zo aangeleerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is handig van hem![]()
En dat heeft je rijinstructeur je nooit verteld?
tuurlijk schat, ik kan niet rijdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:16 schreef Repeat het volgende:
Fileparkeren doe ik ook niet met de spiegels hoor
Of heb jij er zo'n handig "truukje" voor wat eigenlijk alleen maar betekent dat je nog niet echt kunt rijden
Op je achterruit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moest het doen met een stickertje in het midden van mn achterruit en alles daarop richten.. ook de bocht achteruit werd zo aangeleerd.
Vast het laatstequote:Maar die spiegeltruc werkt echt goed
de buuf heeft een miniauto (geloof micra ofzo) en kwam nog niet in plaatsen waar ik een vrachtwagen tussen steek... heb het haar uitgelegd en laatst viel me op dat ze in een kleine plek geparkeerd stond
Of haar vriend had hem geparkeerd, dat kan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
nee hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Repeat het volgende:
Als je terugdraait terwijl je nog naast die andere auto zit met je motorkap boor je die toch vol in de geparkeerde auto?
Nee ik doe het op gevoel omdat ik weet wat er gebeurt als ik stuur en weet om welk punt de auto draait. Dan heb je dit soort truukjes niet nodig. Dat is weten wat een auto doet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor
maar dat weet je alleen als je niet uit je nek lult en wel kunt rijden
Oh wacht, jij doet alles met je gas tot op de bodemplaat ingetrapt natuurlijk
Oh, das een ander trucje dan ik heb geleerdquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik zal het "truucje" verklappen...
-je gaat naast de auto staan, iets verder dan de geparkeerde auto
-je rijdt achteruit
-op het moment dat je buitenspiel bij de spiegel van de andere auto is draai je in...
- op het moment dat de buitenspiegel bij de achterklink van de auto is draai je terug
-voila je auto staat perfect naast de stoep (dus geen halve meter er vanaf) en geparkeerd
en zo werkt het met alle auto's, zelfs met limousines
(we hebben hier een verlengde taxi waar ik toevallig eens achter heb moeten parkeren)
en iedereen die roept: zo leer je het toch in de les?
ik dus niet
een of ander kutstickertje op de achterruit... dat was het richtpunt
Je bent een enorme heldquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee ik doe het op gevoel omdat ik weet wat er gebeurt als ik stuur en weet om welk punt de auto draait. Dan heb je dit soort truukjes niet nodig. Dat is weten wat een auto doet.
je moet iig zorgen dat de spiegels elkaar al niet raken ja..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, das een ander trucje dan ik heb geleerd
Maar dan moet je dus wel een halve meter afstand houden tussen de beide auto's bij het punt van indraaien toch?
Jij was toch de held in dit topic die zo goed kon rijden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent een enorme held
mag ik je aanraken?
Ik wacht altijd ietsjes langer en dan lukt het ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je moet iig zorgen dat de spiegels elkaar al niet raken ja..
Rijden en parkeren moet je niet door elkaar halenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij was toch de held in dit topic die zo goed kon rijden?
nee, ik beweer het volgende:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij was toch de held in dit topic die zo goed kon rijden?
Hij doet het op gevoel...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Rijden en parkeren moet je niet door elkaar halen
Maar parkeren gaat haar blijkbaar ook prima af. Echter niet zo goed als jij het kan.![]()
Denk je dat hij zo goed kan inparkeren als jij kan neuken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij doet het op gevoel...
zo neuk ikgaat ook goed, bij hem gaat het parkeren zeker net zo goed
Vast niet...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Denk je dat hij zo goed kan inparkeren als jij kan neuken?
Kdacht alquote:
terwijl je terugdraait rijd je ook al weer achteruit he, schumacherquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef Repeat het volgende:
Als je terugdraait terwijl je nog naast die andere auto zit met je motorkap boor je die toch vol in de geparkeerde auto?
Tadaaquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:45 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
terwijl je terugdraait rijd je ook al weer achteruit he, schumacher
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:45 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
terwijl je terugdraait rijd je ook al weer achteruit he, schumacher
hij hoeft het niet te begrijpen, immers, het is een gevoelskwestiequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tadaa
Maar sommige mensen begrijpen dat niet
Das waar ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
hij hoeft het niet te begrijpen, immers, het is een gevoelskwestie
Jaquote:
liefst 45, je bent namelijk niet verplicht om de maximum snelheid te rijdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
Kneuzen die meteen gaan toeteren als de auto uitvalt
Dan ga ik juist voor express precies 50 rijden op een 50 weg
Dit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Genius-F het volgende:
ONGELOFELIJK!!!! DAT DAT KAN IN NEDERLAND! !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |