Ja maar ik werk zelfs als chauffeurquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Dinthe het volgende:
Ik heb het ook vaak zat gehad.
Je bent niet alleen!
(Maar het blijft kut)
Ok.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zoals eigenlijk niet zo heel erg vaak ging ik vanmorgen met de auto naar de plaats toe waar ik opgeleid word om later een functie te bekleden met het doel om onze economie weer uit het slop te trekken. Ik verliet dus mijn huis en stapte in de auto, om luttele minuten later de snelweg op te draaien. Na ruim een kwartier snelweg kwam ik aan bij mijn afslag: Kralingen. Ik ga er dus af. Aangezien ik niet meer op de snelweg reed, kwam ik verkeerslichten tegen (nee geen stoplichten!). Deze waren rood, dus stopte ik. En hier begint het echte avontuur!
Na een tijdje wachten werd dit verkeerslicht ook weer groen, ten teken dat ik mijn weg weer mocht vervolgen. Ik wil dus hendig sjiek wegrijden, maar helaas gaf ik niet voldoende gas. Het gevolg hiervan laat zich raden: de motor viel uit en ik moest opnieuw startenEn er keken veel mensen toe
Klacht: motor af laten slaan bij het stoplicht
PS: ik ben nog een man ook
Ik vorige week ook, toen ik vergat dat ik zelf geen automaat rijquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef jogy het volgende:
Ik heb een keer een diesel auto af laten slaan.
Ik rij lege lease-auto's van de dealer (of mensen thuis) naar de depots van leasemaatschappijen. Kortom, allerlei verschillende zaken. Vanmorgen reed ik echter in de auto waar ik altijd in rijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:51 schreef Dinthe het volgende:
Chauffeur van wat? Anders kan je het afdoen aan het rijden in een ander voertuig.
Nee, dat niet gelukkig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
Stonden er mensen achter je die meteen gingen toeteren?
Je bent geen tom coronelquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
TS beweerd dat hij man is![]()
![]()
Ik ging vorige week vrijdag iets te scherp door de bocht toen ik van de snelweg af kwam en stond in ene 180graden gedraaid op de weg met mijn neus tegen het verkeer in![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
quote:OP quote ik niet, maar eigenlijk hoort die hier dus....
zeur nog maar eens op vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Ik ging vorige week vrijdag iets te scherp door de bocht toen ik van de snelweg af kwam en stond in ene 180graden gedraaid op de weg met mijn neus tegen het verkeer in![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
Zet eens fatsoenlijke banden onder je autoquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
![]()
Gladde, natte wegdeksels
En wat voor auto was dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik rij lege lease-auto's van de dealer (of mensen thuis) naar de depots van leasemaatschappijen. Kortom, allerlei verschillende zaken. Vanmorgen reed ik echter in de auto waar ik altijd in rijd.
quote:
en je hebt haar niet doodgeslagen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach, mijn vriendin heeft mijn auto eens 3x bij hetzelfde stoplicht af laten slaan, waardoor we 2 beurten moesten wachtentoen begonnen ze wel te toeteren..
wat een kankerhoer is jouw vriendinquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach, mijn vriendin heeft mijn auto eens 3x bij hetzelfde stoplicht af laten slaan, waardoor we 2 beurten moesten wachtentoen begonnen ze wel te toeteren..
Nou.. ik reed laatst al 140, komt er een vrouw bumperklevend achter me rijden boos kijkend en gebarend dat ik naar rechts moest, wat niet kon vanwege een vrachtwagen, ga ik later alsnog naar rechts en rijd ze me met minstens 160 voorbijquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
zeur nog maar eens op vrouwen![]()
Niet zo hehquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
wat een kankerhoer is jouw vriendin!
3xquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja sorrie, ik had haast, maar je bleef ook wel hangen op die linkerbaan zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nou.. ik reed laatst al 140, komt er een vrouw bumperklevend achter me rijden boos kijkend en gebarend dat ik naar rechts moest, wat niet kon vanwege een vrachtwagen, ga ik later alsnog naar rechts en rijd ze me met minstens 160 voorbij![]()
Vrouwen zijn snelheidsduivels
Ze werd gelukkig niet zenuwachtig nadat ze hem de eerste keer had laten afslaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, weet je hoe erg het voor mij was ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
3x![]()
Zelfs als je hem 3 keer af laat slaan kan je nog wel door hetzelfde licht lijkt me
als ik dat als excuus moet gebruiken kan ik wel inpakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet zo heh
Maar het was de eerste keer dat ze in mijn auto reed, en ze was mijn persoonlijke bob waardoor ik niet zelf kon rijden
HAHA SSB'S VRIENDIN HEET BOB 11!1!!!!___ !
Hahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ze werd gelukkig niet zenuwachtig nadat ze hem de eerste keer had laten afslaan
Ja maar.. Ik wilde je beschermen van een hoge boetequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik had haast, maar je bleef ook wel hangen op die linkerbaan zeg![]()
en die vrachtwagen was al lang weg, want je reed 140
Die zijn cool (more or less). Zat eigenlijk meer aan zo'n afgetrapte Nissan Sunny hatchback te denkenquote:
Nee, ze kan prima rijden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik dat als excuus moet gebruiken kan ik wel inpakken
Dat je niet zo goed kunt parkeren (als vrouw zijnde) met een onbekende auto, okay, de afstanden zijn ff onbekend. Maar een motor is een motor...
Maar je vriendin trekt zeker ook de handrem aan bij een hellingproef?
Gewoon uit de auto trekken en toch zelf rijden, dronken was je wrs minder gevaarlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha![]()
Het was ook nog eens op een drukke doorgaande weg![]()
Als ik haar uitgelachen zou hebben of er wat van gezegd zou hebben zou ik nu deze reactie niet kunnen posten omdat we dan nog op dat kruispunt hadden gestaan...
Ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, weet je hoe erg het voor mij was ?
Ik moest me zo in houden om niet uit m'n slof te schieten
godverdomme, zit ik haar af te zeiken terwijl ze geen ervaring had...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ze kan prima rijden hoor
Ze had toen net pas haar rijbewijs 1 dag
Het ging zomaar pardoesquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je bent geen tom coronel
edit: Te vaak Top Gear gekeken zeker
Ik zeur nooit op vrouwen ja!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
zeur nog maar eens op vrouwen![]()
Ja, ik verwachtte wel meer van mij Pirelli's. Zijn niet de goedkoopstequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zet eens fatsoenlijke banden onder je auto
En hoe verantwoord je die andere 2x afslaan dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ze kan prima rijden hoor
Ze had toen net pas haar rijbewijs 1 dag
Ze had een mondeling praktijk examenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen![]()
Maar ik kan er toch wel om lachenHoe heeft ze ook alweer haar rijbewijs gehaald?
Ahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze had een mondeling praktijk examen
Zenuwen / drukquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
En hoe verantwoord je die andere 2x afslaan dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |