Cornequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef gerbenp het volgende:
Mr. Disco Classics staat al in de 3FM Studio.
Zat net aan je te denken, het is vrijdag hans zijn pizza avond.quote:
Daar is 'ie al !quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef -Hans- het volgende:
Ke$ha's met haar 'Tik Tok' staat tussen de nieuwe singles. Waarom??! ding is al oud.. Wel een toffe plaat.
Geen pizza op de vrijdagavond is een dag niet geleefdquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zat net aan je te denken, het is vrijdag hans zijn pizza avond.
Hier heeft de kleine gekozen voor patatjes, vorige keer al pizza gegeten was het argument
Nee, volgende week. Voordat het huis wordt gesloten. Dat van Bart wist ik alquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:23 schreef cheese. het volgende:
[..]
Voortaan?
Bart Arens Request.
Wat een MH hea, mensen!
Helaasquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef Sj0rSz het volgende:
Temper Trap ff opnieuw instarten!!
Das niet tof! Gewoon even opnieuw doen als er wordt ingebrokenquote:
Uitzending begint 16.00 al.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, volgende week. Voordat het huis wordt gesloten. Dat van Bart wist ik al
Ja pizza, pasta, patat , pannekoeken, hij is net zo;n smulpaapje als zijn papa. de 2de gaat net zo goed opgevoed wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen pizza op de vrijdagavond is een dag niet geleefd
patatjes zijn ook wel erg lekkerlang niet meer gehad. De kleine houdt dus van afwisseling
Had ook best wel gekund want de plaat was nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:27 schreef Sj0rSz het volgende:
Das niet tof! Gewoon even opnieuw doen als er wordt ingebroken
En iets zegt me dat papa dat helemaal niet erg vindtquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ja pizza, pasta, patat , pannekoeken, hij is net zo;n smulpaapje als zijn papa. de 2de gaat net zo goed opgevoed worden
Arnhem is echt een ongezellige stad, dan kan je beter in Nijmegen gaan staan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het centrum van Groningen is inderdaad opvallend ruim opgezet qua pleinen. Dat zou bij vroege-reageerder Leiden een stuk lastiger worden, aangezien die stad volgens mij totaal geen grote pleinen heeft. Het verkrijgen van het Glazen Huis lijkt mij dus nogal onmogelijk voor Leiden om die reden.
Het zou een mooie afronding van de windstreken zijn als ze volgend jaar ergens in het oosten gaan staan, zoals Arnhem.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snap niet hoe mensen kunnen spookrijden
en er na paar seconde achterkomen dat er er geen 1000-den anderen zijn die spookrijdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo moeilijk is het volgens mij niet om de juiste kant op te rijden..
Waarschijnlijk een suicidaal persoonquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
De spookrijder heeft inmiddels een ongeluk veroorzaakt. Debiel![]()
Hoe wist je dat? Van het ANWB nieuws?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
Of een oudje die allang niet meer achter dat stuur had moeten zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een suicidaal persoon, hopelijk niemand meegetrokken in zijn/haar dodemansrit.
Nou lekker dan, een aanrijding veroorzaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo moeilijk is het volgens mij niet om de juiste kant op te rijden..
Radio 1. Ik ben ff geswitcht vanwege het zwemmen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Van het ANWB nieuws?
Aha oke.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Radio 1. Ik ben ff geswitcht vanwege het zwemmen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
Kunnen we Giel voor de rest van zijn leven erin opsluiten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kwart over 4 worden ze opgesloten
Of het was de spookrijderquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Kunnen we Giel voor de rest van zijn leven erin opsluiten?
Ik wil de sleutel wel in bewaring nemen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Kunnen we Giel voor de rest van zijn leven erin opsluiten?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of het was de spookrijder
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
16.000 kilometer spookrijden, hoeveel mensen wil je laten verongelukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |