Het is ruim omdat ze gebruik maken van de zijkant van het plein, wat een stuk om het stadhuis gaat zeg maar. Slim gebruik makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het lijkt ruimer dan breda , of heb ik het mis ?
quote:
Veeeeeeeel ruimerrrrrrquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het lijkt ruimer dan breda , of heb ik het mis ?
Wel jammer dat het blikkies zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook studentes lusten bier
Je kan beter in Groningen zijn..... kom er vandaan... maar tegenwoordig woon ik dichterbij Breda dan Groningenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Breda geweest!
De hele opzet van Groningen centrum is veel ruimer wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je kan beter in Groningen zijn..... kom er vandaan... maar tegenwoordig woon ik dichterbij Breda dan Groningen
Vorig jaar in Breda geweest... en ik vond het maar een klein pleintje...
Het centrum van Groningen is inderdaad opvallend ruim opgezet qua pleinen. Dat zou bij vroege-reageerder Leiden een stuk lastiger worden, aangezien die stad volgens mij totaal geen grote pleinen heeft. Het verkrijgen van het Glazen Huis lijkt mij dus nogal onmogelijk voor Leiden om die reden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef Renesite het volgende:
Voordeel van Groningen:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Vismarkt,+Groningen&daddr=Grote+Markt,+Groningen&hl=nl&geocode=&mra=ls&dirflg=w&sll=52.03193,5.45766&sspn=3.710821,11.282959&ie=UTF8&t=h&z=17
2 grote pleinen op kruipafstand.
[..]
De hele opzet van Groningen centrum is veel ruimer wat dat betreft.
Als we gaan dan gaan we met zijn alleen, de kroegen overvallen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Breda geweest!
Doen we het daar toch op de Zwitserse manier, achteraf op een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het centrum van Groningen is inderdaad opvallend ruim opgezet qua pleinen. Dat zou bij vroege-reageerder Leiden een stuk lastiger worden, aangezien die stad volgens mij totaal geen grote pleinen heeft...
Ja, 3 Gezusters komt toch oorspronkelijk uit Groningen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan we met zijn alleen, de kroegen overvallen.
Groningen kent toch ook de drie gezusters.
Zelfs die hebben ze er amper in de buurt van het centrum. Parkeren in het centrum van Leiden doe je in parkeergarages.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen we het daar toch op de Zwitserse manier, achteraf op een parkeerplaats
sowieso steden die nou al bezig zijn met sr 2010quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het centrum van Groningen is inderdaad opvallend ruim opgezet qua pleinen. Dat zou bij vroege-reageerder Leiden een stuk lastiger worden, aangezien die stad volgens mij totaal geen grote pleinen heeft. Het verkrijgen van het Glazen Huis lijkt mij dus nogal onmogelijk voor Leiden om die reden.
Het zou een mooie afronding van de windstreken zijn als ze volgend jaar ergens in het oosten gaan staan, zoals Arnhem.
Beetje ontactvol.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
sowieso steden die nou al bezig zijn met sr 2010
Een paar mensen in Amersfoort zijn er al sinds begin dit jaar mee bezig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef themauster het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, 3 Gezusters komt toch oorspronkelijk uit Groningen?
Jaaa, laten we het in een ongezellige stad doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar mensen in Amersfoort zijn er al sinds begin dit jaar mee bezig.
Groningen ook hoor , zo geciviliseerd zijn ze ook wel weerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs die hebben ze er amper in de buurt van het centrum. Parkeren in het centrum van Leiden doe je in parkeergarages.
Dat hebben ze al eens gedaan. Remember Den Haag?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa, laten we het in een ongezellige stad doenWie weet wordt het wat!
quote:De Drie Gezusters is een Nederlandse keten van horecazaken die eigendom is van horeca-ondernemer Sjoerd Kooistra.[1] De keten, begonnen in Groningen in 1973, heeft tegenwoordig vestigingen in enkele grote studentensteden: Almelo (opening 2010), Amsterdam (2 locaties), Breda (sinds 2003), Den Bosch (sinds 2005), Eindhoven (sinds 2008), Enschede (sinds 2009), Nijmegen en Tilburg (sinds 2001).
Oepsquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Renesite het volgende:
Euh, de 3 zit al 30 jaar langer in Groningen
[..]
Hey! Niks verkeerds over parkeergarages in Groningen!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs die hebben ze er amper in de buurt van het centrum. Parkeren in het centrum van Leiden doe je in parkeergarages.
O nee het q-parking daar zich ook al geïnfecteerdquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey! Niks verkeerds over parkeergarages in Groningen!
Dat was de Genève-manier inderdaad. DRS3 doet het nu gelukkig op de Bundesplatz, die vorig jaar zomer nog helemaal volstond met Nederlandersquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen we het daar toch op de Zwitserse manier, achteraf op een parkeerplaats
Goed dat je een kaart erbij zet, anders kan niemand hem vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef Renesite het volgende:
Als mensen met de auto gaan:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Boterdiep+103&daddr=Grote+Markt,+Groningen&hl=nl&geocode=FYgnLAMdSCNkACkdN4-8RM3JRzFzAC5bXJNi5A%3BFdgNLAMdCTRkACn1OIvlUM3JRzGw8NUX5DQByg&mra=ls&dirflg=w&sll=53.22519,6.562743&sspn=0.007053,0.022037&ie=UTF8&ll=53.222056,6.564631&spn=0.007053,0.022037&t=h&z=16
Kost 1 euro voor de hele dag, is een actie. Daar zit een ontzettend ruime parkeergarage!
Lijkt vrij ver, en is ook betrekkelijk ver (10/15min lopen) maar ander ben je 1 euro kwijt voor een half uurquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Goed dat je een kaart erbij zet, anders kan niemand hem vinden
Vandaar dat ze iedereen met 1 euro willen lokken.
Al langquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
O nee het q-parking daar zich ook al geïnfecteerd
Makkelijk ding idd... Maar toch.. sta er nooit. Qpark Rademarkt welquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al lang.
Met o.a. één van de mooiste en makkelijkste garages van het land. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ossenmarkt_(parkeergarage)
http://static.panoramio.com/photos/original/1060970.jpg
Ook primaquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Makkelijk ding idd... Maar toch.. sta er nooit. Qpark Rademarkt wel!
Als MM de nieuwe megahit wordt gaan we gillen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Zul je zien dat die nieuwe van Miss Montreal de nieuwe MH wordt...![]()
Ik gok op Rigby
Hoezo hoogste cijfer was toch maar een 6.5quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al lang.
Met o.a. één van de mooiste en makkelijkste garages van het land. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ossenmarkt_(parkeergarage)
http://static.panoramio.com/photos/original/1060970.jpg
Neehoor, een van onze Maastrichtse garages won met een 9,3:quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo hoogste cijfer was toch maar een 6.5
Bonus heb ik nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:19 schreef borisz het volgende:
Als je maar bij Q-park parkeert, krijgt Roel zijn bonus ook weer. Kan jij trouwens gratis parkeren bij Q-park Eoel ?
Aha...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:19 schreef borisz het volgende:
Als je maar bij Q-park parkeert, krijgt Roel zijn bonus ook weer. Kan jij trouwens gratis parkeren bij Q-park Eoel ?
Nope.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aha...
Maare:
Ook mooi.
Kost 1 euro voor de hele dag in december! Sorry RoelOf is dat stiekem ook qpark?
Ik durf mijn geld ook wel op Rigby te zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Zul je zien dat die nieuwe van Miss Montreal de nieuwe MH wordt...![]()
Ik gok op Rigby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |