Dat vind ik inderdaad één van de betere nummers van dit moment.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef -Hans- het volgende:
Carolina Liar hoor je veel te weinig op 3FM. Maar goed dat Claudia de plaat nog even draait.
Serieusquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad één van de betere nummers van dit moment.
Ik zet em meestal op mute, veel te vaak gehoord.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SerieusNa zes maanden nog steeds
Echt? ben over die plaat nog nooit enthousiast geweest. Beetje een slappe hap, imho. En na 272 x gedraaid te zijn op 3FM (zal er vast wel een paar hebben gemist) denk ik er nog steeds zo overquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad één van de betere nummers van dit moment.
Bekijk deze YouTube-videoquote:@ elmartino74: Time lapse filmpje van opbouw glazen huis #3fm #sr09 in Groningen:
De blonde chick vond ik welquote:Vanavond uitslag op Radio 3FM!
Sinds 12 uur vannacht is het stemmen voor de Mooiste studente van het jaar gestopt. Ben jij ook zo benieuwd wie gewonnen heeft en welke 12 finalisten op de kalender komen? Luister dan vanavond tussen 19:30 en 20:00 uur naar Radio 3FM! In het programma Ekstra Weekend wordt dan de uitslag bekend gemaakt! Overigens is het programma ook live te zien via de digitale jongerenzender 101.tv.
http://www.studenten.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |