quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Kravist het volgende:
Daarom begin ik dus ook niet aan die kansloze acties
het gaat niet om de brief , maar de manier waaropquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef Beregd het volgende:
oh neen, je hebt een brief binnengekregen! de terrorristen! een brief! ze durven nogal!
Daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
TS zijn ongestelde vriendin laat hem niet met rust
of op een website van een willekeurig bedrijf je e-mailadres zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
Meld je eens aan voor een gratis lot van de postcodeloterijAls die eenmaal je adres hebben, krijg je iedere week een postbus vol reclame en andere meuk.
Oke... ik ben klaar. Wat denk ik nu:quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:12 schreef postmortum het volgende:
Ik heb vorig jaar tijdens de serious request actie een plaatje aangevraagd en geld gestort via mijn bankrekening.
Zal ik over een half uurtje wat nieuwe linkjes posten? Dan is dit gevoel wel weer toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Oke... ik ben klaar. Wat denk ik nu:
- Wáárom?!?!?
- Ik heb spijt....
- Hoe heb ik op dit filmpje klaar kunnen komen
- Ik vind pr0n vies
- Wil er niet meer naar kijken
- Wil er niet meer aan denken
- Klaar
- Stoppen nu!
- oke..
' Verlepte minds think alike' ?quote:
Dat soort brieven krijg ik dus elke maand. Er zit nu per keer 7ct in + een begeleidende brief waarin ze je vragen de 7ct terug te geven met wat extra`s natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
vroeger kreeg ik een brief met 10 cent in van een of andere non
en dan het verzoek om iets over te maken, wat ik dus nooit deed en het dubbeltje in mn portemonaie stak.
Ga ik nou naar de hel?
Heb ik dit gezegd? Dan heb ik gelogen of ben van gedachte veranderd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Oke... ik ben klaar. Wat denk ik nu:
- Wáárom?!?!?
- Ik heb spijt....
- Hoe heb ik op dit filmpje klaar kunnen komen
- Ik vind pr0n vies
- Wil er niet meer naar kijken
- Wil er niet meer aan denken
- Klaar
- Stoppen nu!
- oke..
Gerne..quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Zal ik over een half uurtje wat nieuwe linkjes posten? Dan is dit gevoel wel weer toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |