quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt TS.... Ik zat net te eten.
Klootzak.
Ja, natuurlijk zou ik nee zeggen! Wat een armoe zeg, moet je op je 18e verjaardag met zo'n geval om je schouders rondlopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef Dinthe het volgende:
Ga jij nee zeggen als je vrienden/vriendinnen je zo'n ding omdoen?
jouw stacy heeft een softenon-handjequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt TS.... Ik zat net te eten.
Klootzak.
Wat kinderachtig zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zou ik nee zeggen! Wat een armoe zeg, moet je op je 18e verjaardag met zo'n geval om je schouders rondlopen
Daar wordt Sinterklaas niet blij van!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef wise het volgende:
http://gallery.odeklonje.nl/thumbnails.php?album=332ĦĦ
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef BorusBulldog het volgende:
De mensen die de behoefte hebben om iedereen op hun uiterlijk af te kraken zijn vaak zelf niet erg aantrekkelijk, derhalve zoeken ze erkenning voor zichzelf door andere mensen omlaag te halen.
TS post die pic uit OP even naast je eigen pic.
Amen, mooi gezegd ik heb de tranen over mijn wangetjes lopen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef BorusBulldog het volgende:
De mensen die de behoefte hebben om iedereen op hun uiterlijk af te kraken zijn vaak zelf niet erg aantrekkelijk, derhalve zoeken ze erkenning voor zichzelf door andere mensen omlaag te halen.
Pic... nee, schilderijtje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Amen, mooi gezegd ik heb de tranen over mijn wangetjes lopen.
Volledig mee eens, maar dan ook weer... Dit is KLB.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef BorusBulldog het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt TS.... Ik zat net te etenfappen.
Klootzak.
MADNESS?!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar dan ook weer... Dit is KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |