abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75528529
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Trieste boel..ze kunnen nog geen eens met een beetje respect discussieren
dat komt omdat mensen moslims met hun geklaag, gezeik en terreur zat zijn...
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:54:59 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_75528612
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Een man in een zwembroek hoeft je ook niet aan te raden! Het gaat daar helemaal niet om, want er zijn genoeg mannen die hun handen thuis kunnen houden. Als dat de hoofdreden zou zijn, zouden er waarschijnlijk veel uitzonderingen worden gemaakt, want niet iedere man is slecht in het beheersen van zichzelf. Allah wil het en als moslim denk je dan niet: oh hier zijn er alleen maar mannen die een goede beheersing hebben, dan kan ik hier ook wel zwemmen en ik word ook niet geil van z'n navel ofzo.
Die heeft helemaal niks te willen en als hij zo machtig was , dan had hij allang een zwembad voor die 'arme' vrouwen gebouwd , tenslotte heeft hij ook een wereldbol compleet met wat mensen , dieren , zeeën , bomen etc etc in een paar dagen gebouwd.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Heeel vreemd dat jij dat uit mijn woorden haalt .

Blijkbaar zijn ze toch ergens bang voor of vinden jullie mannen die niet overbehaard zijn vies
Ik ben inmiddels overleden
pi_75528638
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef starchuck het volgende:

[..]

nou, waar staat dat dan in dat achterlijke boekje van jullie?

ik ben niet slecht voor de samenleving.
het zijn moslims wereldwijd die voor problemen zorgen en onderhand daar alle anderen uitgekotst worden
Naast dat je onzin uitkraamt, kun je ook geen respect opbrengen voor anderen. Je zegt nu wel dat je niet slecht voor de samenleving bent, maar leg me dan eens uit waarom je haat zaait? Niets van je ouders geleerd of hebben die je gehersenspoeld.
Ik ben een pure Turk.
pi_75528674
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Trieste boel..ze kunnen nog geen eens met een beetje respect discussieren
Ze maken zichzelf alleen maar belachelijk, ergens toch wel beter.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:56:30 #255
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75528679
Het is echt niet zo dat ik niet tegen kritiek kan oid, maar op dit soort kinderachtige, denigrerende en vooral ''grappige'' opmerkingen ga ik niet in
pi_75528717
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit stel ik ook niet.
Zie je me ergens beweren dat je het wel hebt gezegd? Ik bedoel dat jij er niet over gaat of het wel of niet gaat gebeuren en aangezien je ook niet in de toekomst kan kijken, kun je zulke opmerkingen beter voor je houden.
Ik ben een pure Turk.
pi_75528757
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef starchuck het volgende:

[..]

wel frappant dat zo weinig kinderen in moslim gezinnen christen worden en vice versa...

het is dus geen vrije keuze
Dat is omdat de moslims al het juiste hebben. Het is wel een vrije keuze, er bestaat geen dwang in de islam.
Ik ben een pure Turk.
pi_75528784
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Naast dat je onzin uitkraamt, kun je ook geen respect opbrengen voor anderen. Je zegt nu wel dat je niet slecht voor de samenleving bent, maar leg me dan eens uit waarom je haat zaait? Niets van je ouders geleerd of hebben die je gehersenspoeld.
vraag 1:
waar staat het dat allah gebied dat je je moet bedekken

vraag2:
waarom worden kinderen van moslims geen christen en vice versa.

vraag3:
waarom daten zo weing/nauwelijks moslima's niet moslims?

denk dat meer die vragen wel beantwoord willen zien
pi_75528807
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Die heeft helemaal niks te willen en als hij zo machtig was , dan had hij allang een zwembad voor die 'arme' vrouwen gebouwd , tenslotte heeft hij ook een wereldbol compleet met wat mensen , dieren , zeeën , bomen etc etc in een paar dagen gebouwd.
[..]

Blijkbaar zijn ze toch ergens bang voor of vinden jullie mannen die niet overbehaard zijn vies
Nee, jij weet toch niet wat Allah wil en doet, dus je kunt ook niet zeggen dat hij dan al voor een zwembad had gezorgd.
Ik ben een pure Turk.
pi_75528861
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is omdat de moslims al het juiste hebben. Het is wel een vrije keuze, er bestaat geen dwang in de islam.
lekker beledigend naar andere geloven.

en daarnaast denken christenen niet hetzelfde?

als er geen dwang is in de islam waarom zijn er dan zoveel problemen met de islam?

waarom zitten blijf van mijn lijf huizen vol met moslima's ....
pi_75528886
zijn er al kamervragen gesteld ?
pi_75528915
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Laat het, mensen hier denken dat je je moet bedekken zodat je niet wordt aangerand. Zegt trouwens weer genoeg over het niveau, bedekken en aanranden met elkaar vergelijken. Zeker nooit mooie, bedekte vrouwen gezien.
Eh, nee. Inderdaad niet.
Sorry, maar dit schrééuwt gewoon om dit:

2:40

Kan je hierom lachen of vind je dit te ver gaan?
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:02:58 #263
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_75528932
Tijd voor een schopje richting F&L?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:04:01 #264
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75528973
Kunnen de boerkinidraagsters niet samen met de naaktzwemmers?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_75529024
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zie je me ergens beweren dat je het wel hebt gezegd? Ik bedoel dat jij er niet over gaat of het wel of niet gaat gebeuren en aangezien je ook niet in de toekomst kan kijken, kun je zulke opmerkingen beter voor je houden.
Niet zo meteen in de steigers!
Ik stel dat het niet gaat gebeuren, aangezien dit uit de OP valt te extraheren.
Het is evident dat ik dit niet bepaal, dus jij hoeft ook niet doen dat mijn opmerking die suggestie deed.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_75529038
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen de boerkinidraagsters niet samen met de naaktzwemmers?
Ja, mits de 18+ boerkinidraagsters met de 55+ naaktzwemmers
pi_75529109
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef starchuck het volgende:

[..]

lekker beledigend naar andere geloven.

en daarnaast denken christenen niet hetzelfde?

als er geen dwang is in de islam waarom zijn er dan zoveel problemen met de islam?

waarom zitten blijf van mijn lijf huizen vol met moslima's ....
Dan ligt het probleem bij de moslims, niet bij de islam. Wat moslims uitvoeren, hoeft niet te kloppen met de islam. Kon je dat niet zelf bedenken?
Ik ben een pure Turk.
pi_75529133
ben hier weer weg
Ik ben een pure Turk.
pi_75529210
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
ben hier weer weg
pi_75530043
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik vind het vreemd.
Volgens mij is het ook niet verplicht om vanuit de islam je voeten+handen te bedekken? Dit kan ik trouwens ook niet met zekerheid zeggen..maar als het wel verplicht is dan zouden zij zelf toch eventueel hun handen en voeten kunnen bedekken? Ook vind ik het vreemd dat als je zo gelovig bent dat je gaat zwemmen in een zwembad waar mannen zich halfnaakt bevinden? Mja goed..dat is waarschijnlijk ook één van de redenen dat ze nu wel een priveuurtje oid willen hebben. Maar er zijn nu toch al bepaalde uren die alleen voor vrouwen gereserveerd zijn? Dan zouden ze toch in die uurtjes kunnen gaan zwemmen?

Kortom; vreemd. Maar ik lig er niet wakker van en ik snap niet waarom mensen zich hierom zo druk om kunnen maken
Dat staat inderdaad niet in de koran. Eenvrouw moet haar boezem bedekken en verder mag ze gekleed gaan zoals het gebruikelijk is in het beroep dat ze uitoefent. En er is een hele lijst van mannen waaraan ze haar sieraden mag laten zien, Vrouwen worden niet genoemd!
Ik heb me door een Arabische hooglerares latenvertellen, dat met het woord "sieraden" ook echt sieraden bedoeld worden. Dus kettingen, oorbellen en dergelijke.
pi_75530175
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef starchuck het volgende:

[..]

vraag 1:
waar staat het dat allah gebied dat je je moet bedekken

vraag2:
waarom worden kinderen van moslims geen christen en vice versa.

vraag3:
waarom daten zo weing/nauwelijks moslima's niet moslims?

denk dat meer die vragen wel beantwoord willen zien
Nou, mij kan dat eigenlijk niet zo veel schelen.
Maar wat betreft vraag 1: in de koran.
vraag 2: omdat veel mensen zich best voelen bij hun eigen geloof, misschien?
vraag 3: over het algemeen gaan mensen relaties aan met soortgenoten. Dus dat is niks bijzonders.

Dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:35:52 #272
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_75530184
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef O0tje het volgende:

[..]

Dat staat inderdaad niet in de koran. Eenvrouw moet haar boezem bedekken en verder mag ze gekleed gaan zoals het gebruikelijk is in het beroep dat ze uitoefent. En er is een hele lijst van mannen waaraan ze haar sieraden mag laten zien, Vrouwen worden niet genoemd!
Ik heb me door een Arabische hooglerares latenvertellen, dat met het woord "sieraden" ook echt sieraden bedoeld worden. Dus kettingen, oorbellen en dergelijke.
Enkel haar boezem? Dus niet haar haren?

Oh werkelijk? Dat wist ik niet..
pi_75530459
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Enkel haar boezem? Dus niet haar haren?

Oh werkelijk? Dat wist ik niet..
Ik ben de koran gaan lezen omdat ik wel eens wilde weten wat er van die spookverhalen waar was. Nou, weinig dus.
De boezem wordt expliciet genoemd (wat ook al verrassend is als de islam zo preuts is!) en dat van die sieraden heb ik, zoals gezegd, van een bron die goed Arabisch kent.

Uitleggers hebben daar blijkbaar sierlijkheden van gemaakt. Maar ja, uitleggers snappen vaak de leer zelf niet zo goed. En scherpen die voor de zekerheid maar even aan.

Overigens is de koran niet zo groot, zeker niet als je elke beschrijving van wat de rechtvaardigen en onrechtvaardigen te wachten staat, overslaat. Dat wordt zo vaak herhaald dat je het bijna gaat geloven.
pi_75530525
In mijn wereld vraag je zoiets en eis je dat niet. Maar dat terzijde.

Verder is dit natuurlijk wel weer flink triest. Als dit gaat doorkomen moeten we principieel groepen gaan vormen. Zwemuurtjes voor langharig tuig als ikzelf, zwemuurtjes voor dikzakken, zwemuurtjes voor mensen met een koortslip, zwemuurtjes voor mensen die dagelijks met het verkeerde been uit bed stappen, zwem uurtjes voor zwem uurtjes, zwem uurtjes voor mensen met SUV nouja we gaan zo nog wel even door.
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:59:03 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75531097
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef McKillem het volgende:

Verder is dit natuurlijk wel weer flink triest. Als dit gaat doorkomen moeten we principieel groepen gaan vormen. Zwemuurtjes voor langharig tuig als ikzelf, zwemuurtjes voor dikzakken, zwemuurtjes voor mensen met een koortslip, zwemuurtjes voor mensen die dagelijks met het verkeerde been uit bed stappen, zwem uurtjes voor zwem uurtjes, zwem uurtjes voor mensen met SUV nouja we gaan zo nog wel even door.
die vind ik op zich niet zo erg eigenlijk, als er iets ranzig is om langs te zwemmen is het wel zo'n 40-er met een ontplofte bovenlip
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:59:31 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75531115
verder belachelijk trouwens...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75531383
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef McKillem het volgende:
Het is een artikel van de Telegraaf .. dus doe bij die 'eis' maar een kruiwagen zout.
quote:
Langharig m/v wordt in veel zwembaden al verplicht om een badmuts te dragen, en de filters raken ook verstopt als je daar privé-uurtjes van zou maken, dus nee .. zwemuurtjes voor dikzakken zijn er al en de rest is te absurd om op in te gaan.

Maar die principiële groepen zijn er dus al, die zijn er altijd al geweest, volgens mij bestaan die al even lang als dat er openbare zwembaden bestaan ..
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')