abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:11:03 #1
3542 Gia
User under construction
pi_75508783
Van de frontpage:

Boerkinidraagsters: 'geen mannen in zwembad'
quote:
Een groep moslimvrouwen eist van het Amsterdamse Zuiderbad dat mannen niet meer in het zwembad aanwezig mogen zijn als zij zwemmen. De moslimvrouwen voelen zich ongemakkelijk als de mannen hun voeten en handen zien. Het personeel van het bad is het echter niet eens met deze eis.

Ook stadsdeelvoorzitter Egbert de Vries vindt het onzin om om die reden mannen uit het zwembad te weren. De Vries: "Maar als het beperkt blijft tot een of twee uurtjes per week voor vrouwen, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Er is bijvoorbeeld ook een uurtje naaktzwemmen per week. En ik geloof dat dat alleen voor mannen is." Verder kent het bad ook al een wekelijks uurtje leszwemmen voor vrouwen en ook een uurtje gemengd zwemmen voor vrouwen van 18+ en mannen van 55+.

Ook VVD-Kamerlid Paul de Krom vindt de eis 'volkomen bizar'. "Dit is de omgekeerde wereld. Als ze in boerkini willen zwemmen en dan ook nog eens eisen dat alle mannen vertrekken, doen ze dat maar in Casablanca."
Aangezien het daar storm loopt in dit topic, vind ik het nieuwswaardig genoeg om er ook hier over te discussieren.

Ze mogen een boerkini dragen, er zijn aparte zwemlestijden voor vrouwen, maar het moet dus nog verder gaan! Waar is dan die boerkini voor?
Wat is het volgende? Zwemuurtjes voor alleen moslimvrouwen in boerkini? Boerkini ook verplichten voor niet-moslimvrouwen?

[ Bericht 48% gewijzigd door Gia op 11-12-2009 10:28:43 ]
pi_75508859
*knip*

[ Bericht 87% gewijzigd door Frutsel op 11-12-2009 12:28:38 (troll) ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75508871
Belachelijk.

Ze moeten blij zijn dat ze al verpakt mogen zwemmen.
pi_75508888
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 11-12-2009 12:28:56 (troll) ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:17:17 #5
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_75508946
Zwemmen in zo'n boerkini prima (neem aan dat dat qua hygiëne wel meevalt). Verder geen gezeur, het is een openbaar zwembad in een land met vrije godsdienstkeuze.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:19:00 #6
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75509000
Dus al die andere speciale uurtjes ook maar afschaffen? Ik vind dat ze een punt hebben en Holy crap! willen ze twee uurtjes!?! Dat nooit!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75509014
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:17 schreef MrTorture het volgende:
Zwemmen in zo'n boerkini prima (neem aan dat dat qua hygiëne wel meevalt). Verder geen gezeur, het is een openbaar zwembad in een land met vrije godsdienstkeuze.
Dat, en verder geen milimeter toegeven.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_75509046
Erger nog is een racistische politicus met zijn Casablanca geouwehoer.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:22:02 #9
3542 Gia
User under construction
pi_75509082
Die boerkini is speciaal ingevoerd om te kunnen zwemmen wanneer je wilt.
Als er zwemuurtjes waren voor alleen vrouwen, was die boerkini toch niet nodig!!

Maar nu mag het met boerkini, beginnen ze te zeuren dat mannen hun handen en voeten kunnen zien.
Dan doen ze toch sokken en handschoenen aan!

Waarom niet gewoon integreren? Waarom alles apart?
pi_75509095
quote:
Het personeel van het bad is het echter niet eens met deze eis.
Opgelost, slotje. (zeggen wij hier dan)
Waarom dan nog woorden vuil maken?
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:22:58 #11
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75509119
Normaal gesproken zou ik denken: Laat die wandelende tenten maar lullen, dat krijgen ze toch nooit voor elkaar
Maar na dat gedoe met die Haagse school dat geen kerstboom wil hebben omdat het niet past binnen de huidige samenlevening vrees ik het ergste
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_75509127
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef Gia het volgende:
Als er zwemuurtjes waren voor alleen vrouwen, was die boerkini toch niet nodig!!

Maar nu mag het met boerkini, beginnen ze te zeuren dat mannen hun handen en voeten kunnen zien.

Er wordt aangestuurd op islamitische zwembaden. En reken maar dat die er komen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:24:17 #13
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75509163
Ah, de bron is de Telegraaf. Waren die laatst ook niet "creatief" omgesprongen met het kerstboomincident? Totdat iemand mij een andere ondersteunende bron kan geven neem ik het met een korreltje zout. Ik gok dat de meeste waarschijnlijke lezing neerkomt op dat er 2 moslima's hebben gevraagd of er geen speciaal uurtje voor hen kan komen zoals andere groepen dat ook hebben.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:24:29 #14
116015 SicSicSics
pi_75509169
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef Gia het volgende:
Geen idee, maar als ze dat nou prettig vinden?
quote:
Lijkt mij ook een prima oplossing, maar waarom niet gewoon een vrouwen uurtje! Doe ze in de sauna hele dagen!
quote:
Waarom willen mensen graag anders zijn? Die 'vieze ouwe kereltjes' die naakt willen zwemmen die moeten juist apart!

We zijn toch ook niet allemaal homo geworden nu we het homohuwelijk toestaan?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:24:31 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75509170
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef Chadi het volgende:
Erger nog is een racistische politicus met zijn Casablanca geouwehoer.
Realistisch, en volkomen terecht. Ik wil elke dag 2 uur zwemmen tussen de zweedse meiden, maar dan moet ik toch echt naar zweden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75509192
Ik heb een fetish; vrouwen met sokken en handschoenen zijn heerlijk. Hou me tegen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:25:53 #17
116015 SicSicSics
pi_75509215
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
Er wordt aangestuurd op islamitische zwembaden. En reken maar dat die er komen.
Zolang ze dat particulier doen en geen bordjes met 'Ongelovige honden niet welkom!' ophangen is daar toch niets mis mee?
Fine, fuck you then!
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:26:01 #18
3542 Gia
User under construction
pi_75509219
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef ShevaJB het volgende:
Normaal gesproken zou ik denken: Laat die wandelende tenten maar lullen, dat krijgen ze toch nooit voor elkaar
Maar na dat gedoe met die Haagse school dat geen kerstboom wil hebben omdat het niet past binnen de huidige samenlevening vrees ik het ergste
Dat is dan weer niet door moslims geëist, maar een overijverig schoolbestuur schijnt dit nodig te vinden.

Maar het is dus wel zo dat de moslimcultuur hier meer en meer zichtbaar wordt, en de Christelijke cultuur afgebroken wordt.
pi_75509228
de steeds meer eisende moslima's worden steeds triester.
Steeds meer mensen krijgen een hekel aan de moslims ..en terecht
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75509243
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb een fetish; vrouwen met sokken en handschoenen zijn heerlijk. Hou me tegen.
Dan moet jij naar het speciale fetish-uurtje. Binnenkort in alle zwembaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')