Precies. Grote kans dat je na je zwangerschap niet hoeft terug te komen.quote:
en ditquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Het werk gaat gewoon door, zo simpel is het. Je bent niet het middelpunt van de aandacht.
Je doet niets verkeerd, maar het is waarschijnlijk meer iets van uit het oog uit het hart. En daarnaast zitten we net tegen de kerst aan. In de meeste bedrijven betekent dat stress.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:14 schreef Mo06 het volgende:
Tja, ik ben niet populair. Ik kan daarmee leven hoor, maar als iedereen altijd vriendelijk is weet je natuurlijk niet wat je verkeerd doet.
opgelost dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Mo06 het volgende:
Ze denken wel aan mij hé, want ze sturen een controlearts
Mogelijk zijn ze nogal druk met het opvangen van je werkzaamheden? En als je voornamelijk mannelijke collega's hebt, tsja die kunnen zich wat minder inleven in de gevolgen/problemen van het zwanger zijn, en die zullen mogelijk ook wel wat balen hiervan..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:14 schreef Mo06 het volgende:
Tja, ik ben niet populair. Ik kan daarmee leven hoor, maar als iedereen altijd vriendelijk is weet je natuurlijk niet wat je verkeerd doet.
Ze denken aan je omdat je geld kost.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Mo06 het volgende:
Ze denken wel aan mij hé, want ze sturen een controlearts
vandaar dat ze je werkzaamheden gewoon kunnen oppakken,quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Mo06 het volgende:
@Heideroosje: ik heb een gewone kantoorbaan...
Erg gelukkig ben ik niet met mijn baan, want de helft van de tijd heb ik niks te doen. Mijn collega's ook niet trouwens. Ik heb dit al een paar keer aangekaard, maar daar moet je geen dankbaarheid voor verwachten. Waarschijnlijk is dat het probleem? Na mijn bevallingsverlof zoek ik zeker een andere baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |