abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75508722
Wegens een problematische zwangerschap zit ik al twee maanden thuis. Er is al twee keer een controlearts langsgekomen die telkens heeft bevestigd dat ik moet thuisblijven. Dat ze er een sturen, daar heb ik niets op tegen. Het rare is dat ik voor de rest niets hoor van mijn werk.

Ik heb de collega's al gebeld en gemaild, maar ze verzekeren mij dat ze het werk ook zonder mij rondkrijgen en dat ik nu vooral voor mezelf moet zorgen.

Mijn vraag: is het niet raar dat niemand iets laat horen -ook de personeelsdienst niet- maar dat ze wel twee keer een controlearts sturen. Waarom bellen ze niet zelf eens ofzo? Ze weten waarom ik thuis zit en ik beleef er weinig lol aan. Het zou gewoon leuk zijn als iemand eens spontaan iets liet horen. Omdat niemand iets laat horen, maar ze wel twee keer een controlearts sturen, heb ik de indruk dat mijn collega's niet helemaal eerlijk zijn. Ik bedoel: wel altijd vriendelijk zijn als ik bel of mail en dan toch een controlearts sturen. Het komt maar raar over. Wat denken jullie?
pi_75508748
Ik denk dat je gewoon niet leuk bent
pi_75508768
Is zo'n controle arts sturen niet een standaard binnen het bedrijf?
En heb je daarnaast een goede band met je collega's?
pi_75508781
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:09 schreef N.icka het volgende:
Ik denk dat je gewoon niet leuk bent
Precies. Grote kans dat je na je zwangerschap niet hoeft terug te komen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:11:28 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75508793
Misschien moet je ze gewoon een keertje bellen van ' hé, hoe gaat het me jullie? ik mis jullie wel hoor! zou iemand een keer zin hebben bij me langs te komen om me van de laatste roddels op de hoogte te brengen? `
Of mailen natuurlijk.

Verder: schopje R&P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:11:48 #6
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_75508803
hypocrieten zijn het
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_75508821
Ik weet niet of dit standaard is. Ik vind het gewoon een beetje raar. Een controlearts bevestigd dat ik moet thuisblijven en dan sturen ze er een paar weken later nog een? Ik zit nog steeds voor dezelfde reden thuis, dus ze hadden zichzelf deze uitgave wel kunnen besparen. Tenzij de regel is dat ze elke maand een controlearts sturen natuurlijk....
pi_75508844
Je bent duidelijk niet populair bij je collega's.

Als je er bent en als je zelf contact opneemt zijn ze sociaal verantwoord bezig door vriendelijk tegen je te doen. Maar zodra je wegvalt blijkt dat niemand je mist en dat ook je werkzaamheden van dien aard zijn dat ze het zelf ook wel op kunnen pakken.

Misschien een stukje zelfreflectie doen voordat je met de vinger naar anderen gaat wijzen?
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:14:06 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75508863
ik denk dat je beren op de weg ziet die er niet zijn.

Je zit thuis, dus je bent niet op kantoor. Dus je valt niet op.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75508866
Het werk gaat gewoon door, zo simpel is het. Je bent niet het middelpunt van de aandacht.
pi_75508873
Tja, ik ben niet populair. Ik kan daarmee leven hoor, maar als iedereen altijd vriendelijk is weet je natuurlijk niet wat je verkeerd doet.
pi_75508875
Och, de meeste mensen zijn toch alleen maar met zichzelf bezig
pi_75508899
Ze denken wel aan mij hé, want ze sturen een controlearts
pi_75508904
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Het werk gaat gewoon door, zo simpel is het. Je bent niet het middelpunt van de aandacht.
en dit
pi_75508923
Wat voor een werk doe je (normaal gezien)?
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:16:34 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75508927
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:14 schreef Mo06 het volgende:
Tja, ik ben niet populair. Ik kan daarmee leven hoor, maar als iedereen altijd vriendelijk is weet je natuurlijk niet wat je verkeerd doet.
Je doet niets verkeerd, maar het is waarschijnlijk meer iets van uit het oog uit het hart. En daarnaast zitten we net tegen de kerst aan. In de meeste bedrijven betekent dat stress.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:16:43 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75508930
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Mo06 het volgende:
opgelost dus
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75508941
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:14 schreef Mo06 het volgende:
Mogelijk zijn ze nogal druk met het opvangen van je werkzaamheden? En als je voornamelijk mannelijke collega's hebt, tsja die kunnen zich wat minder inleven in de gevolgen/problemen van het zwanger zijn, en die zullen mogelijk ook wel wat balen hiervan..

Ik ben ook vriendelijk tegen/met al mijn collega's, maar dat wil niet zeggen dat we elkaar buiten werktijd ook meteen een hart onder de riem komen steken als de ander ziek is..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_75508974
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef Jumparound het volgende:

[..]

opgelost dus
Ik gooi er een slotje op aangezien de WGR mods nog niet wakker zijn.
pi_75508982
@Heideroosje: ik heb een gewone kantoorbaan...
Erg gelukkig ben ik niet met mijn baan, want de helft van de tijd heb ik niks te doen. Mijn collega's ook niet trouwens. Ik heb dit al een paar keer aangekaard, maar daar moet je geen dankbaarheid voor verwachten. Waarschijnlijk is dat het probleem? Na mijn bevallingsverlof zoek ik zeker een andere baan.
pi_75509003
Aangekaart bedoel ik
pi_75509015
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Mo06 het volgende:
Ze denken aan je omdat je geld kost.
pi_75509066
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Mo06 het volgende:
@Heideroosje: ik heb een gewone kantoorbaan...
Erg gelukkig ben ik niet met mijn baan, want de helft van de tijd heb ik niks te doen. Mijn collega's ook niet trouwens. Ik heb dit al een paar keer aangekaard, maar daar moet je geen dankbaarheid voor verwachten. Waarschijnlijk is dat het probleem? Na mijn bevallingsverlof zoek ik zeker een andere baan.
vandaar dat ze je werkzaamheden gewoon kunnen oppakken,
tijd genoeg
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:22:04 #24
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_75509085
je maakt je druk om niets...als een collega ziek is heb ik ook geen behoefte om te bellen.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_75509097
Als je contact met je collega's wilt, en het komt niet van hen - nou, dan zoek je het toch zelf?
Het probleem is nu dat het niet spontaan van hun kant komt. Tsja, zij zijn ook met hun werk bezig en van een zwangerschap is op een gegeven moment niets nieuws meer te melden. "Nog steeds zwanger, net als vorige week". Dat heb je op een gegeven moment ook wel gehad.
Jammer dat je je eenzaampjes voelt, maar daarvoor hoef je niet naar iedereen te wijzen. Zoek zelf mensen op.
Ps. Zou het met de hormonen te maken hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')