PSV, Twente en Ajax gaan jullie niet winnen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef DeVinger het volgende:
Ja maar dan vergeet je dat wij de verrassing van de 2e seizoenshelft worden.
Zo ver in de toekomst kijken heeft echt geen zin volgens mij, per weekend kan alles weer anders zijn.
Bovendien winterstop, wat gaat er qua transfers ed nog gebeuren bij iedereen.
Het grote verschil tussen de vorige verliezen tegen de makkelijkere tegenstanders en nu is de nieuwe trainer. Sinds Vloet er is, zie ik een team die vecht voor de punten. Als je fan bent van NEC, dan weet je dat je niet elke wedstrijd wint, en dat je in een minder seizoen meer wedstrijden verliest dan wint. Dit kan ik accepteren zolang de spelers hun best doen en alles geven. En als je alles geeft, dan win je wedstrijden, waar we eerst punten verloren. (denk aan VVV, RKC en Heracles dit seizoen)quote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef DeVinger het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd de afgelopen jaren is het dat dát soort rijtjes opzetten bij voorbaat teleurstellend resultaat oplevert en enkel dient ter geruststelling van de onrust op het huidige moment
Je hebt gelijk dat Vitesse het veel zwaarder gaat krijgen, maar NEC weet al 10 wedstrijden niet te winnen van ook op papier makkelijkere tegenstanders. Het begin van Vloet is hoopgevend, maar straks verlies je wéér (terecht of onterecht) van een laagvlieger en is het vertrouwen weer helemaal weg na de hoopgevende start. En dan? Vorig jaar stpnd Vitesse er slecht voor in de winterstop en won het na de winter van Ajax met 4-1, het begin van een opmars. Hetzelfde hebben jullie 2 jaar geleden meegemaakt natuurlijk.
Maar verder no offense, ik ben benieuwd naar de uitslag.
Ja dat kan nog eens klot'n uitpakken. 36 gele kaarten hebben we dit seizoen al.quote:Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef Mark het volgende:
Ik ben bang dat we erg veel last van schorsingen gaan krijgen, dus dan wordt het moeilijk om in je sterkste opstelling te spelen
Ik zal er niet teveel geld op inzetten als ik jou wasquote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef betting het volgende:
Ben bang dat NEC nog een lang en moeilijk seizoen te moet gaat. RKC zullen ze nog wel onder zich weten te houden maar ik kan geen andere club verzinnen die minder punten zal gaan pakken dan NEC. Zou toch jammer zijn als ze er via de nacompetitie uitvliegen.
Nec-nijmegen.nlquote:Björn Vleminckx kan spelen tegen Vitesse
Uitgegeven op 14 december 2009 17:41
N.E.C. ging onlangs tijdig in beroep tegen de uitspraak van de tuchtcommissie. De straf van Björn Vleminckx wordt nu opgeschort totdat de "commissie van beroep" de zaak heeft behandeld. De Belgische spits van N.E.C. kan daardoor wel spelen in de wedstrijd tegen Vitesse van aanstaande zondagmiddag.
Zeg dat niet te hard. Ze hebben een heel pover elftal hoor. Welke teams zijn volgens jou dan minder?quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik zal er niet teveel geld op inzetten als ik jou was
RKC, ADO, Willem II, Roda JCquote:Op maandag 14 december 2009 18:25 schreef betting het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard. Ze hebben een heel pover elftal hoor. Welke teams zijn volgens jou dan minder?
Roda en ADO zijn zeker niet minder als NEC. Ik denk als NEC geen spelers haalt in de winter dat ze 17 eindigen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
RKC, ADO, Willem II, Roda JC
NEC is gelijk aan, Vitesse, Sparta
Bovendien heeft NEC geld en gaat in de winterstop investeren in nieuwe spelers.
Nogmaals, niet te veel geld inzettenquote:Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef betting het volgende:
[..]
Roda en ADO zijn zeker niet minder als NEC. Ik denk als NEC geen spelers haalt in de winter dat ze 17 eindigen.
Ze hebben namelijk geen beter elftal dan dat van Roda vorig jaar.
http://www.voetbalprimeur(...)_naar_Nederland.htmlquote:De wens van Van der Meyde zelf is duidelijk. "Ik wil terug naar Nederland! Ik kon naar Hull City, maar dat zag ik niet zitten. Ik mis Nederland, wil gewoon voetballen en echt niet voor een absurd salaris. Er was vier maanden terug contact met NEC, maar toen zat ik met een meniscusoperatie."
Dat is toch precies wat ik zeg? Door dit "vroege" begin zit de winterstop niet precies in het midden, normaal toch wel? Dat is dus anders dan anders, en zorgt voor de door mij beschreven situatie.quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef -J-D- het volgende:
De winterstop zit niet precies in het midden he
We hebben nu 17 wedstrijden gehad, dus je speelt sowieso dit weekend tegen een ploeg waar je al tegen gespeeld hebt.
Ik ben het overigens helemaal eens met de 1e alinea.
Dan zou de UEFA dus de transfermarkt in een eerdere periode moeten laten plaatsvinden, zodat er evenveel wedstrijden voor als na die periode zijn, lijkt me.quote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat ik zeg? Door dit "vroege" begin zit de winterstop niet precies in het midden, normaal toch wel? Dat is dus anders dan anders, en zorgt voor de door mij beschreven situatie.
Dat heb je goed gezegd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:08 schreef De_Hypotheker het volgende:
Aalbers' wegen zijn ondoorgrondelijk.
Dit begrijp ik weer niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Bart van Zundert heeft van zijn werkgever Zulte Waregem toestemming gekregen om mee te trainen met de selectie van NEC. Dat meldt Voetbal België. Met de entree van 29-jarige Van Zundert krijgt NEC-spits Björn Vleminckx er mogelijk een landgenoot bij. De 29-jarige rechtsachter heeft bij het Belgische Zulte Waregem geen basisplaats meer. Zulte Waregem nam Van Zundert in de zomer van 2007 transfervrij over van KV Mechelen. In zijn tweede seizoen kreeg Stijn Minne de voorkeur als rechtsachter. Ook dit seizoen kan Van Zundert niet rekenen op speelminuten. Van Zundert heeft nog een contract tot 30 juni 2010 bij de degradatiekandidaat in België. Hij voetbalde eerder bij Germinal Ekeren, Germinal Beerschot, Verbroedering Geel en KV Mechelen.
Maarrrrr er moet een goede reden zijn waarom ie niet speelt bij zulte waregum. Dat zal vast te maken hebben met zn kwaliteiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Aanvulling op bovenstaande.
Bart is er een van KV Mechelen. Hij is destijds verkocht. Hij schijnt een geweldige trap te hebben (voorzet en vrije trap). Daarnaast is het een goeie sterke verdediger. Ben zeer benieuwd. De belgen zijn zeer lovend over deze jongen.
Van mij mag ie mee trainen geen probleem. Maar ik kijk meer naar het feit wat NEC moet met een speler die niet eens aan spelen komt bij zulte waregum, die rede die jij geeft kan er een zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef DeVinger het volgende:
Misschien heeft hij de vrouw van de coach wel geneukt, weet jij veel. Hijs gratis en dus geen enkel risico, bovendien traint hij op proef mee toch? Kan hij iedereen overtuigen en anders rot hij weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |