Ik had jouw leeftijd wel goed ingeschat zie ik net, dus waar je nu vanaf je 12e klant bent is me nog niet duidelijkquote:
KPN.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had jouw leeftijd wel goed ingeschat zie ik net, dus waar je nu vanaf je 12e klant bent is me nog niet duidelijk
Ah, dan zou het kunnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
KPN.![]()
Allee, 15 was dan een beetje overdreven, ik was 14
Right back at yaquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef Laysa het volgende:
hallohallo
hallo
![]()
tot 5 uur geslapen en toen tot 8 uur wakker gelegen...vervolgens weer in slaap gevallen en nu is het haasten want ik moet om half 12 de deur uit....nahja....ik was aan het haasten zodat ik nu ff relaxed kan ontbijten
en daarna rennen springen en vliegen.....en dan PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
sow...ik ben vandaag een beetje stuiterballerig
Ik voel je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef Laysa het volgende:
hallohallo
hallo
![]()
sow...ik ben vandaag een beetje stuiterballerig
dank jequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen allemaal![]()
Laysa heel veel plezier vanavond met Kally
Half 12.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haasten omdat je om 12u de deur uit moet.
right
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haasten omdat je om 12u de deur uit moet.
right
Het zijn figuurlijke loodjes, met de van MA tot VR werkende medemens in het achterhoofdquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Hoezo laatste loodjes?
Ik moet ff bijkomen van het modellentopic hoor.
Zelfde laken een pak, dat duurt nog 1 uur en 5 minuten.quote:
ow fuck...quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn figuurlijke loodjes, met de van MA tot VR werkende medemens in het achterhoofd
Ja, ik herken het ook niet zo, kan in 20 minuten klaar zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak, dat duurt nog 1 uur en 5 minuten.
Kan me niet voorstellen dat het wat doet, maar wellicht werkt het psychologischquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef Laysa het volgende:
ik heb weer zo'n paar weken manie wat yakult betrefd.....dan doe ik heel fanatiek elke dag een yakultje en dan voel ik me super maar na verloop van tijd zakt dat dan weer weg....dat elke dag doen....zou het eigenlijk uberhaubt wat doen???.....ik vind het wel lekker zoet
Het geeft je hersenen 't idee dat 't wat doet. Daardoor voel je je beter, het effect is er dus indirect.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef Laysa het volgende:
ik heb weer zo'n paar weken manie wat yakult betrefd.....dan doe ik heel fanatiek elke dag een yakultje en dan voel ik me super maar na verloop van tijd zakt dat dan weer weg....dat elke dag doen....zou het eigenlijk uberhaubt wat doen???.....ik vind het wel lekker zoet
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
Dus ik vergooi mn centen aan iets wat alleen maar goed lijkt....nah...mn manie is alweer voorbij hoor
Ik ga maar eens even koffie zetten. misschien dat het helpt. ben een beetje traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vandaag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
God, ik ben nu al hyper, het is pas half 11.
Een vers glas sinaasappelsap heeft misschien direct en indirect effect. Zo'n fles is wel duurquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
Dus ik vergooi mn centen aan iets wat alleen maar goed lijkt....nah...mn manie is alweer voorbij hoor
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle 'wondermiddeltjes'
Of bedoelde je met vers glas een schoon glas?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een vers glas sinaasappelsap heeft misschien direct en indirect effect. Zo'n fles is wel duur. 3 euro voor een liter.
Dat valt toch nog wel mee? In het cafe heb je daar anderhalf biertje voorquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een vers glas sinaasappelsap heeft misschien direct en indirect effect. Zo'n fles is wel duur. 3 euro voor een liter.
gewoon 2 perssinas. uitpersen, doe dat nu elke dag een paar weken en echt het helpt???? nee hoor maar is wel lekker en er zitten vitamines in hequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
God, ik ben nu al hyper, het is pas half 11.
Ik doe liever actief dan dat ik iets actiefs drinkquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....er zit wél actieve lactobaccilus casei shirota in hoor
Laysa, dat Yacult is wel lekker maar zo op voor die centen, dus koop lekker sinas.appels en pers dat uit, zelfde effekt denk ik en nog gezonder ook, in dat Yakult zitten bacterieen en weet jij welke???quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vitamine C vs actieve lactobaccilus casei shirota.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
2? Da's ongeveer 1 grote slok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon 2 perssinas. uitpersen, doe dat nu elke dag een paar weken en echt het helpt???? nee hoor maar is wel lekker en er zitten vitamines in he
Ik ga ze echt niet zelf persen, wat een bende wordt datquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Of bedoelde je met vers glas een schoon glas?![]()
Vers is zo uit de sinaasappel zeg maar.
Supercow, ik moest gelijk aan deze denken:quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga maar eens even koffie zetten. misschien dat het helpt. ben een beetje traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vandaag.
Wel een leuk spelletje van mijn zoon sinterklaas gekregen.met een Demo van Supercow
. Dat moet ik maar eens ergens downloaden kopen
Het doet vooral wat met je budget, al moet ik toegeven dat ik af en toe ook van die buien heb dat ik dat soort dingen eet of drink. Slecht is het vast niet, maar wonderen bestaan ook niet meer sinds Jezus op dat kruis genageld isquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef Laysa het volgende:
Nee, is echt een glas vol vond het ook zo weinig maar heb zo een zilver persding, heel oud ( van mijn moeder geerft) en die perst tot de laatste druppelquote:
God....nou...dat was wat hé....quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het doet vooral wat met je budget, al moet ik toegeven dat ik af en toe ook van die buien heb dat ik dat soort dingen eet of drink. Slecht is het vast niet, maar wonderen bestaan ook niet meer sinds Jezus op dat kruis genageld is
Ik heb ook een persding, maar ik gok dat jij gewoon kleine glazen hebtquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, is echt een glas vol vond het ook zo weinig maar heb zo een zilver persding, heel oud ( van mijn moeder geerft) en die perst tot de laatste druppel
3.29 voor een pakje of 5, heb het ff aan het kassakutje gevraagd.quote:
Gweldig.....als ik al niet aan het stuiteren was ging ik het nu doenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga ze echt niet zelf persen, wat een bende wordt dat. Maar je hebt wel gelijk, mamma
.
dan werkt ze bij een dure supermarkt want ik heb er toch echt 2,99 voor betaald en ik doe dr een week meequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
3.29 voor een pakje of 5, heb het ff aan het kassakutje gevraagd.
Moggequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:37 schreef remlof het volgende:
Mogge, geen last van stuiteren hier. Need caffeine
de standaard limonadeglazen, die ik altijd vooraan zet in de kast i.v.m. de kinderen pppfftt maar ze gaan op hun knieen voor de longdrinkglazen, en dan zeg ik waarom nou melk in zulke glazen en cola etc.etc. dan pak je maar 2 keer een glas drinken, maar zal wel teveel moeite kosten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook een persding, maar ik gok dat jij gewoon kleine glazen hebt
Er is één aflevering dan zie je die ouders in het geheel en ze zijn echt maar halfquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gweldig.....als ik al niet aan het stuiteren was ging ik het nu doen
Wat heb jij voor kroostquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan doe je het niet vaak genoeg.
Mijn hoogbejaarde grootouders hadden een electrische pers gewonnen. en die gaven ze aan mijDus nu perst mijn 5 jarige hele netten sinaasappels leeg. Vindt ie leuk.
![]()
Ik was eind jaren 90 geen jeugd meerquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:36 schreef liesje1979 het volgende:
Jeugdsentiment!
Hij is na die tijd toch opgestaan nog?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het doet vooral wat met je budget, al moet ik toegeven dat ik af en toe ook van die buien heb dat ik dat soort dingen eet of drink. Slecht is het vast niet, maar wonderen bestaan ook niet meer sinds Jezus op dat kruis genageld is
zal het tegen haar zeggen, ja maar de D is ook duurder he, wil een C1000 hier of een Lidl ppfftt echt ik wil het liefst de Lidl, maar die zit op 20 min lopen en ja boodschappen tillen is niet mijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan werkt ze bij een dure supermarkt want ik heb er toch echt 2,99 voor betaald en ik doe dr een week mee
Dat doet ie uit zichzelf.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kroost, je zit 'm toch niet te streng op te voeden he
? Kiddo's van 5 moeten van de hele keuken een bende maken, dat heet creativiteit
.
er komen nog wekelijks mensen bij de psyg. die zeggen dat zij Jezus zijn, misschien zit de echte er toch tussen???quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is na die tijd toch opgestaan nog?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat doet ie uit zichzelf.maar gelukkig smeert ie verder wel gewoon jam over de kasten hoor.
Tot maandag, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mogge
Ik las dat je je broer op ging halen, leuk! Hoe lang blijft hij?
Goed zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat doet ie uit zichzelf.maar gelukkig smeert ie verder wel gewoon jam over de kasten hoor.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
3.29 voor een pakje of 5, heb het ff aan het kassakutje gevraagd.
Ja, maar dat is niet nieuw hoor, dat kunnen wij ook. Probleem is alleen dat wij ons snel laten verbranden of begraven en dan lukt dat natuurlijk niet meerquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is na die tijd toch opgestaan nog?
Ja ik luister ookquote:
Je druipt idd zo de stoel afquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet nieuw hoor, dat kunnen wij ook. Probleem is alleen dat wij ons snel laten verbranden of begraven en dan lukt dat natuurlijk niet meer![]()
Mijn advies: Laat je na je dood rechtop in je stoel zetten voor minimaal zes maanden. De kans is groot dat je weer gaat lopen
Waarom stond die Magdalenatiep dan bij een kuil?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet nieuw hoor, dat kunnen wij ook. Probleem is alleen dat wij ons snel laten verbranden of begraven en dan lukt dat natuurlijk niet meer![]()
Mijn advies: Laat je na je dood rechtop in je stoel zetten voor minimaal zes maanden. De kans is groot dat je weer gaat lopen
Lijkt me frustrerend als je de echte bent en je door al die malloten niet serieus genomen wordtquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er komen nog wekelijks mensen bij de psyg. die zeggen dat zij Jezus zijn, misschien zit de echte er toch tussen???
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beste nieuwkomer 2009 Anniebab
Guus en mooi liedje in 1 zin?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
en ook eigenlijk een heel mooi liedje gewoon
http://www.nederland.fm/quote:
Alle stations zijn toch online te beluisteren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat ook online te beluisteren?
Bij een kuil?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom stond die Magdalenatiep dan bij een kuil?Ja ik ben nooit naar de kerk geweest hè, dus je kan mij alles wijsmaken....
Dat staat vast Teun, doe mij maar verbranden dan....quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vond er nooit een fuck aan maar nu krijg ik er toch wel kippevel van. En nu bleren met Sjorsquote:
Dat was een groupie. 't Was toch ook geen kuil maar meer een grot of zo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom stond die Magdalenatiep dan bij een kuil?Ja ik ben nooit naar de kerk geweest hè, dus je kan mij alles wijsmaken....
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef mij nu je aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangst , ik geef je dr hoooooooooooooooooop vooor terugggggggggggggggggggggggggquote:
ja zie. Daar ga ik al.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij een kuil?
Bij een spelonk toch?
Daar lag Jezus in nadat ze hem van het kruis hadden gehaad.
Zn moeder en helpers hebben hem van het kruis gehaald, gebalsemd en in een grot gelegd....en toen ze even niet opletten, toen was het duifje gevlogenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een groupie. 't Was toch ook geen kuil maar meer een grot of zo?
Die balsemde zijn wonden, desondanks hij dood was, verzorgde zij hem uit liefde.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een beetje Volendamse laat 'r roken, net als de paling.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat staat vast Teun, doe mij maar verbranden dan....
Voorlopig gaan we met een paar weken eerst maar z'n geboorte vieren middels gevulde kalkoenen en wat dies meer zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zn moeder en helpers hebben hem van het kruis gehaald, gebalsemd en in een grot gelegd....en toen ze even niet opletten, toen was het duifje gevlogen![]()
maar ik hoop van nog lange niet, en wil er nog niet aan denken, ben een angsthaas op dat gebied...quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje Volendamse laat 'r roken, net als de paling.
dat van guus was hiervoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:56 schreef Toverheks het volgende:
hoe kan het dat jullie guus horen en ik george???
Die hoor ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef Toverheks het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaa ik klik de link aan van buuf, q music en ja hoor daar hebben we wham.
Je bent te laat ingeschakeldquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:56 schreef Toverheks het volgende:
hoe kan het dat jullie guus horen en ik george???
het Ultieme kerstliedje vind ik John Lennon met Imagequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:56 schreef Laysa het volgende:
Hét kerstliedje gewoon....aaaaaaaaaaaaah zullen wij met zn alle in de sneeuw gaan rollebollen en dan in slowmotion de berg afhollen
Jottum.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorlopig gaan we met een paar weken eerst maar z'n geboorte vieren middels gevulde kalkoenen en wat dies meer zijn
Wat cute dat ze elkaar toch gevonden hebben, zijn het twee jongens?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel goed, al merkte ik wel laatst opeens dat baloe snel oud geworden is.
Op sommige plaatsen voel ik echt zijn botten een beetje en dat is met 8 ietwat vroeg.
Maar ik had al nooit verwacht dat hij 8 zou halen, hij heeft iets met zijn hart en de dierenarts heeft vaak gezegd dat hij niet oud zal worden. Bumba-spinvis is een ratje, echt hoor, vermomd als kat
Hij is echt zo'n smiecht dat ik amper een boterham ergens neer kan leggen even of hij komt echt aangelopen, haalt in een pootslag dat broodje van mijn bord en rent er dan trionfantelijk mee weg.
Zoiets
Terwijl ik dit typ liggen ze knus tegen elkaar aan op de eettafel.![]()
Ik ben aan het bankhangen met mijn eh...ondefinieerbare iets.....
Iets kijkt Der Untergang en ik zit te fokken en drink wijn.
En ik grijns naar mijn kerstboom
Zo!
En jij?
Ik vind Mud ook mooi....quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het Ultieme kerstliedje vind ik John Lennon met Image
vanavond niet....hoop ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees steeds overal maar sneeuw, maar wanneer krijgen we dan sneeuw?
Volgende weekquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk altijd maar "Ik weet niet waar ik was voordat ik geboren was, zo zal het dus ook wel zijn nadat ik weg ben?"quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
maar ik hoop van nog lange niet, en wil er nog niet aan denken, ben een angsthaas op dat gebied...
Je wilde toch in de sneeuw rollebollenquote:
ja die zullen we ook wel in den treure horen deze weken, ja is ook mooi kerstnummer, waar ik echt een hekel aan heb is dat liedje van Marie Cerryquote:
Amsterdam ook niet hoor, geen sneeuw te bekennen, is mooi weertje hier geen regen en mooie stapelwolkjes.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:02 schreef Toverheks het volgende:
ja die zullen we ook wel in den treure horen deze weken, ja is ook mooi kerstnummer, waar ik echt een hekel aan heb is dat liedje van Marie Cerry
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schaam me er al een tijdje niet meer voor dat ik Guus leuk vind, ben uit mijn dak gegaan
op parkpop.Manu en ik zouden als hij in den haag kwam wonen een keer naar een karaokecafe
om de hele avond Guus te zingen.
Yep 2 jongens, en baloe eet wel gewoon, staat ook altijd droogvoer en ze krijgen elke dag best veel zachtvoer. Ik weet niet, hij komt ook niet ziek over, alleen oud. Kan ook dat ik dat denk doordat ik hem nu vergelijk met bumba.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
Net wakker!![]()
Ik ben dus wel het type die welterusten of dag zet en zo het internet uitknalt zonder 10 minuten te wachten. Ik vind dat ook wel zo gezond.
Liesel! (behangplaksel, Gert)
[..]
Wat cute dat ze elkaar toch gevonden hebben, zijn het twee jongens?
En als je Baloe wat bijvoert, blijft die nog zo mager?
Ik heb een shirt van meneer aan met mijn uggs. Kortom, het ziet er niet uit. Ik eet een rijstwafel met kaas () en drink koffie.Wat doe jij nu en wat heb je aan?
Ja zo is t ook,en elke dag is er eenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar "Ik weet niet waar ik was voordat ik geboren was, zo zal het dus ook wel zijn nadat ik weg ben?"
Ja , en aan de rest van haar repertoirequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die zullen we ook wel in den treure horen deze weken, ja is ook mooi kerstnummer, waar ik echt een hekel aan heb is dat liedje van Marie Cerry
ik moet naar rotterdam....anderhalf uur in die pleurisauto...dan zie ik liever geen sneeuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wilde toch in de sneeuw rollebollen
Die kerels vinden elkaar echt altijd! Dat zie je in gevangenissen met mannen ook altijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep 2 jongens, en baloe eet wel gewoon, staat ook altijd droogvoer en ze krijgen elke dag best veel zachtvoer. Ik weet niet, hij komt ook niet ziek over, alleen oud. Kan ook dat ik dat denk doordat ik hem nu vergelijk met bumba.Zullen we niet meer doen? Het wordt wat confronterend zo.
Kuch nog steeds in mijn ochtendjas kuch
Ik eet nog niets en zit al een uur te fokken terwijl ik eigenlijk wil douchen en onwijs actief wil opruimen.
Ik ben ook niet bangquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar "Ik weet niet waar ik was voordat ik geboren was, zo zal het dus ook wel zijn nadat ik weg ben?"
Als t goed is, begint t hier maandag een beetje, dus bij jou ook heksje...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Amsterdam ook niet hoor, geen sneeuw te bekennen, is mooi weertje hier geen regen en mooie stapelwolkjes.
Zeg maar sorry Laysa want zij plempte Hero hier gisteren neer. Hè Laysa??quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja , en aan de rest van haar repertoire....sorry fans van haar...
Als we allemaal de zelfde smaak hadden, zou t er raar uitzien op de wereld, t is wel goed al die verschillende meningen....quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg maar sorry Laysa want zij plempte Hero hier gisteren neer. Hè Laysa??
Dat je dat ook echt onthoudtquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
Maar laat ik eerst maar eens beginnen met douchen
nee eerst wat eten dan douchen, is beter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
Maar laat ik eerst maar eens beginnen met douchen
echt niet...ik ga echt geen sorry zeggen....hahaha...en nu ik dit weet...Be aware....be very awerequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
echt niet...ik ga echt geen sorry zeggen....hahaha...en nu ik dit weet...Be aware....be very awere
Goeiemorgen...Tis te erg voor woorden....quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Jian het volgende:
Boerkina's willen alleen in zwembad
Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Vrouwen in boerkini eisen het vertrek van mannen uit het Amsterdamse Zuiderbad.
Ik ga ook een boerkini kopen![]()
goedemorgen
Goeie dealquote:Aan de hand van de door jou ingevulde korte vragenlijst voor het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2010 blijkt dat je voldoet aan de voorwaarden om aan het hoofdonderzoek mee te doen. Wij zouden het op prijs stellen als je aan het onderzoek wilt meewerken. Het invullen van de vragenlijst duurt 15-20 minuten. Voor het volledig invullen van de vragenlijst ontvang je een bedrag van 7 euro.
Ach if you can't beat 'm, join 'm, ik hoop dat ze m'n maat hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Goeiemorgen...Tis te erg voor woorden....
Vast wel, zon mooie muffe donkerbruine.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach if you can't beat 'm, join 'm, ik hoop dat ze m'n maat hebben
oh heerlijk Annie, ik hou van sneeuw regen hagel storm, echt meen ik echt hoor hou niet van zon en de zomer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als t goed is, begint t hier maandag een beetje, dus bij jou ook heksje...
Dat is fijn. Niet altijd maar soms dus wel. Ja, ik ben dus model...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:30 schreef Jian het volgende:
Speciaal voor Noek;
Lady Gaga niet vies van vrouwenseks
van onze redactie
AMSTERDAM - Lady Gaga heeft toegegeven dat ze vrouwen niet altijd uit haar bed schopt.
Het is natuurlijk niet echt opzienbarend, de meeste kerels zijn niet vies van vrouwenseks
Ik vind echt winterweer ook heeeeerlijk!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heerlijk Annie, ik hou van sneeuw regen hagel storm, echt meen ik echt hoor hou niet van zon en de zomer.
Ik weet echt zeker dat zij het menen. Zij willen echt model worden en vinden dat ze de looks hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nog ff in dat wat krijg ik topic. Ik ben er nog niet uit of ik de slappe lach moet krijgen of me verwonderen (onder het motto erger u niet verwonder u slechts)![]()
Dit is niet echt toch?
Linkje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nog ff in dat wat krijg ik topic. Ik ben er nog niet uit of ik de slappe lach moet krijgen of me verwonderen (onder het motto erger u niet verwonder u slechts)![]()
Dit is niet echt toch?
Oh hahahahaha, maar van die modellen wordt ik gewoon écht vrolijk. What where they thinking?!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet echt zeker dat zij het menen. Zij willen echt model worden en vinden dat ze de looks hebben.
Dat zie je bij Idols toch ook bijvoorbeeld. Die mensen denken dat echt en als ze worden afgewezen dan snapt de rest van de wereld het niet, zij wel! Iemand schreef het daar al eens, men moet ophouden met complimentjes maken want dit krijg je er dus van. Mensen gaan dat geloven.
Ik dacht dat je het over het modellentopic had.![]()
Die WGR kan niet.
Hoeveel krijg ik?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh hahahahaha, maar van die modellen wordt ik gewoon écht vrolijk. What where they thinking?!![]()
en dan nu, einde aan de rust...
Oh. Die user heeft wel meer "pareltjes"in haar actieve topicsquote:
Adriaaaaantje!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Hallo fokkers,
Ik schrijf dit maar even als clown.
Het valt mij op dat ik aan het einde van een relatie eigenlijk altijd gewoon overstap op de volgende relatie. Ben eigenlijk nooit echt een tijdje alleen. Ik hou ook niet zo van alleen zijn. Maar dit topic gaan niet over alleen zijn. Maar meer over overstappen tussen relaties.
Als ik een tijdje een vriend heb, dan blijf ik toch altijd in de rondde kijken zo van "er is altijd een betere".
Herkennen meer mensen dit?
Het hoefd bijvoorbeeld niet zo te zijn dat mijn relatie slecht is, maar ik blijf altijd uitkijken naar een mooiere, leukere, rijkere vriend. En als ik die dan kan krijgen en het voelt goed, stap ik vrij snel over. Natuurlijk moet het ook in bed klikken, voordat ik besluit over te stappen.
Ik merk dat het voor mijn ex-vriendje dan vaak moeilijk is dat ik zo snel een ander heb. Het is daarom vaak onmogelijk om bijv. nog vriendschap met hem aan te houdden. Terwijl ik dat wel zou willen. Het is namelijk niet zo dat het uit gegaan is omdat hij niet leuk meer was, maar gewoon omdat ik een betere kon krijgen.
Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik weet wel zeker dat het niet echt is. Een troll van het helaas soort.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
Oh. Die user heeft wel meer "pareltjes"in haar actieve topics
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het echt is.
Nee, ik geloof t ook niet..quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Die user heeft wel meer "pareltjes"in haar actieve topics
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het echt is.
Dá's ook niet echt toch?quote:
De laatste keer dat ik die DVD keek (two disk) kwam ik er na drie kwartier achter dat ik met de verkeerde disc was begonnenquote:
Ik ben na dat boek altijd bang gebleven voor Clowns.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die DVD keek (two disk) kwam ik er na drie kwartier achter dat ik met de verkeerde disc was begonnen.
Lousy Troll, meteen veel te dik erbovenop, zoiets moet je opbouwenquote:
Clowns zijn ook eng.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben na dat boek altijd bang gebleven voor Clowns.En heb dat vervolgens weer doorgegeven aan mijn kinderen.
Wat dacht je van The Green Mile??quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:17 schreef Jian het volgende:
Ik ben geen echte fan van Stephen King, maar It vond ik echt heel goed, zowel het boek als de verfilming
huuh!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Clowns zijn ook eng.
Met name deze:
[ afbeelding ]
Gelukkig is ie zelf inmiddels ook dood. Net als zijn circa 33 slachtoffers.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig is ie zelf inmiddels ook dood. Net als zijn circa 33 slachtoffers.
Ja , t was een lekker ventje!!Walgelijk...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moest m ff google-en maar wat en creep zeg.
To catch a killerquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik moest m ff google-en maar wat en creep zeg.
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat dacht je van The Green Mile??Fantastic..
Daar noem je wat op...Brian Dennehy, top-acteurquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
To catch a killer
Goeie (tv-)film over Gacy. Met een imo geweldig sinistere Brian Dennehy.
Thuis.
Het was niet toevallig 24?quote:
Nee Dexter. Zonder twijfel. Ik voel nu wel een beetje aankomen waar het op gaat uitdraaien.quote:
Verliefdheid is een raar fenomeenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, 32 uur wakker en ik ga nog als een speer gewoon![]()
![]()
Snap er niets van!![]()
Straks als ik thuis ben gaat het lampje voor twee dagen uit denk
Dat eetrime van jouquote:
Dat wil ze niet, maar ze is verliefdquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom wil een mens 32 uur wakker zijn?
Is ze dat dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verliefdheid is een raar fenomeen![]()
Ja idd kan ik me ook nog wel vaag herrinneren.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wil ze niet, maar ze is verliefddan doet je lichaam en geest vreemde dingen.....
Dat was vroeger bij ons op school modequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef Laysa het volgende:
ik heb op 1 nagel zwarte nagellak gedaan....en nu doe ik het maar niet op de rest, maar ben te lui om het van die ene nagel af te halen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja idd kan ik me ook nog wel vaag herrinneren.....
Terechtquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee Dexter. Zonder twijfel. Ik voel nu wel een beetje aankomen waar het op gaat uitdraaien.![]()
Mijn kleuter komt me net even melden dat ie niet in God gelooft.Want dat ze Jezus van z'n kruis gehaald hebben en dat ie dood was en weer opstond dát kan echt niet. Dus.
En zo uit het niks ook hè, gewoon tijdens pokémon.
Had ie op school gehoord. En een meisje geloofde het wel.
Nou hij echt niet hoor.
Black en Silver Party vanavondquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij ons op school mode![]()
Of was iedereen gewoon lui?![]()
Cool! En zwarte nagels zijn stoer trouwens hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K zou ook wel weer ns hoteldebotel willen zijn van verliefdheid..![]()
ja maar het is niet ''mij''quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Cool! En zwarte nagels zijn stoer trouwens hoor.![]()
In de aanbieding nu, bij Super de Boer, per kilo af te halen voor de halve prijs.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K zou ook wel weer ns hoteldebotel willen zijn van verliefdheid..![]()
Ja hoor Teun...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In de aanbieding nu, bij Super de Boer, per kilo af te halen voor de halve prijs.
Vrijdagmiddagdipje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
In de aanbieding nu, bij Super de Boer, per kilo af te halen voor de halve prijs.
En ook geen fut voor crea bea? Zilver met een zwart streepje ofzo, of andersom?quote:
Op je tenen ook niet? 't Is wel een mooie camouflage voor vieze nagelranden als je weer eens een paar uur door de blub hebt zitten raggen over een paar van die zeven heuvels.quote:
Spar!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Teun is verliefd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, maar om vier uur nog een afspraak met iemand
Zullen we d'r eentje zoeken voor je? Hoe ziet je ideale man eruit en hoeveel procent mag het afwijken? En waar doe je beslist geen concessie ?quote:
ik moet mn haar nog stijlen...en das best een boel werkquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ook geen fut voor crea bea? Zilver met een zwart streepje ofzo, of andersom?
Ze is een collega, hartstikke aardig en leuk, woont samen en heeft twee kinderen. Maar goed, aan de andere kant, alles kan natuurlijk stukquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K zou net zeggen:'Is t een lekker wijf?'Teun?
Op één na danquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet mn haar nog stijlen...en das best een boel werk...dus mn nagels blijven naturel
Psiesquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op één na danWat op zich ook ongelooflijk cool en nonchalant is natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is een collega, hartstikke aardig en leuk, woont samen en heeft twee kinderen. Maar goed, aan de andere kant, alles kan natuurlijk stuk
Mijn haar is ook net gedaan, moet vanavond naar een musical hier met vriendinnen, maar heb geen zin, maar regisseur is een vriend van me , en ik kan t niet maken om niet te gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet mn haar nog stijlen...en das best een boel werk...dus mn nagels blijven naturel
Dan maak je maar zin.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef Anniebab het volgende:
Mijn haar is ook net gedaan, moet vanavond naar een musical hier met vriendinnen, maar heb geen zin, maar regisseur is een vriend van me , en ik kan t niet maken om niet te gaan.
Dat vind ik ookquote:
Nee Teun zo ben jij niet,jij maakt niets stuk....toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is een collega, hartstikke aardig en leuk, woont samen en heeft twee kinderen. Maar goed, aan de andere kant, alles kan natuurlijk stuk
Ja nou dat wou ik nu ook.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vind ik ook![]()
Ik blijf lekker thuis vanavond, voeten op de tafel, kachel aan, laat maar komen dat weekend, heerlijk
ik ben denk ik ergens tussen 3 en 5 morgenochtend weer ''thuis''.....Bij Kally dan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou dat wou ik nu ook.Maar ja we hebben de zaterdag en zondag nog.....uur of half 11 ben ik weer thuis denk ik...
Leuk toch...je ff lekker uitleven, meid..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben denk ik ergens tussen 3 en 5 morgenochtend weer ''thuis''.....Bij Kally dan...
Niet? Waarom sla je mij dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee Teun zo ben jij niet,jij maakt niets stuk....toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Leuk toch...je ff lekker uitleven, meid..
Nou mn moeder en broer zijn dr wild van...die gaan dr ook naar toe maar ik geloof niet dat ik het leuk vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
Wordt dit dé grote kerst-blockbuster van dit jaar? http://www.avatarmovie.nl/
Gisteren in première gegaan in de States: goede kritieken!
En da's fijn voor de producenten, want de film heeft 366,5 miljoen euro gekost.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je maar niet al je zakgeld voor de hele maand er doorheen jast
Juist wel, en dan de volledige verdere maand op de blaren zitten. Word je geldbewust van, beter dan al die waarschuwingen van bepaalde Teuntjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je maar niet al je zakgeld voor de hele maand er doorheen jast
Dan is ze net ingedronkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
¤ 75,- inclusief kapsalon en jassen, dat vind ik voor vandaag wel genoeg
Nou ziet er goed uit....quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
Wordt dit dé grote kerst-blockbuster van dit jaar?
[ link | afbeelding ]
(click)
Gisteren in première gegaan in de States en goede kritieken gekregen!
Ik maak denk ik alles stuk? 't Is een gavequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor t geval dat je t evengoed van plan was....
Het is drukdrukdruk hè.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou mn moeder en broer zijn dr wild van...die gaan dr ook naar toe maar ik geloof niet dat ik het leuk vind
Haaaaaaaaaaaa...dat dacht ik alquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is drukdrukdruk hè.
Ik zal zo'n film niet snel thuis kijken, maar dit is er nou typisch zo eentje die ik op een héél groot scherm met hard geluid wil zien. Ik ga er heen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik maak denk ik alles stuk? 't Is een gave![]()
Jah dit moet je echt in de bioscoop zien...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is drukdrukdruk hè.
Ik zal zo'n film niet snel thuis kijken, maar dit is er nou typisch zo eentje die ik op een héél groot scherm met hard geluid wil zien. Ik ga er heen.
Kan goed zijn, verder gaat het ook best crescendo hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is dat zo?Misschien voel jij t zo ,maar was t toch al gedoemd te mislukken...
Vannacht hè, na 't stappen, zo'n lekkere vette bek halenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis dat ik net een pizza op heb maarruuhhhh
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vannacht hè, na 't stappen, zo'n lekkere vette bek halen![]()
Fijne avond Teunquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, nog een peuk, een half uurtje beppen en dan naar huis
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, nog een peuk, een half uurtje beppen en dan naar huis
Thanx en jij ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Boodschappen doen...veel plezier alvast Laysa..
GrotesQue in de Maassilo.....tis vnl Trancequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar wat voor feest ga je eigenlijk? Wat voor muziek?
Het lijkt wel alsof het verschillende films door elkaar zijn. Even denk ik, 'Jaaaaaaa!' en dan weer,' Neeeeeee.'quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
[ link | afbeelding ]
(click)
Ik zat helemaal op stand: Vuurmeester!! is het iets heel anders. Wel tof though. Dit is wel een vader-en-zoon-kerst-boiscoop-idee denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
[ link | afbeelding ]
(click)
Jij mist Gollum hè, my precious.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het verschillende films door elkaar zijn. Even denk ik, 'Jaaaaaaa!' en dan weer,' Neeeeeee.'
Wel een geile stem die ene dude. Ik had wel zin een LOTR film maar deze heeft die feel niet. Deze heeft een Terminator-feel en dat is niet zo gek natuurlijk maar dat vind ik dan weer jammer.
Ja, ik ga eerste kerstdag een LOTR marathon houden in joggingbroek denk ik. Daarna naar de Mc Donalds!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij mist Gollum hè, my precious?![]()
Nadruk ligt zo te zien op aktie en niet op adventure. Maar ja, 161 minuten! Da's wel weer het LOTR-achtig.
Er zit zelfs een lovestory in tussen een mens en zo'n alien. Hoe verrassend!
Oh.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit is wel een vader-en-zoon-kerst-boiscoop-idee denk ik.
Zodat ik niet meehoef bedoel ik meer.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zodat ik niet meehoef bedoel ik meer.
Cliffhanger!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't verschil tussen Tiger Woods en de kerstman?
Antwoord volgt in 't volgende deel.
Ooooo zie ik je straks danquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel een beetje doorposten, moet zo weg.
ssssssstttquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooooo zie ik je straks dan...garpje
Dit nummer wél, die andere, die gejat is van the Cure niet echt meer. Maar Sex on fire moet ik gewoon ook niet te vaak horen. Vind de opbouw wel heel erg mooi.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef Noek het volgende:
Oh en Buuf, ik weet het!
Ik vind het toch wel wat. Ben jij er al uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |