Ik had jouw leeftijd wel goed ingeschat zie ik net, dus waar je nu vanaf je 12e klant bent is me nog niet duidelijkquote:
KPN.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had jouw leeftijd wel goed ingeschat zie ik net, dus waar je nu vanaf je 12e klant bent is me nog niet duidelijk
Ah, dan zou het kunnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
KPN.![]()
Allee, 15 was dan een beetje overdreven, ik was 14
Right back at yaquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef Laysa het volgende:
hallohallo
hallo
![]()
tot 5 uur geslapen en toen tot 8 uur wakker gelegen...vervolgens weer in slaap gevallen en nu is het haasten want ik moet om half 12 de deur uit....nahja....ik was aan het haasten zodat ik nu ff relaxed kan ontbijten
en daarna rennen springen en vliegen.....en dan PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
sow...ik ben vandaag een beetje stuiterballerig
Ik voel je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef Laysa het volgende:
hallohallo
hallo
![]()
sow...ik ben vandaag een beetje stuiterballerig
dank jequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen allemaal![]()
Laysa heel veel plezier vanavond met Kally
Half 12.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haasten omdat je om 12u de deur uit moet.
right
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Haasten omdat je om 12u de deur uit moet.
right
Het zijn figuurlijke loodjes, met de van MA tot VR werkende medemens in het achterhoofdquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Hoezo laatste loodjes?
Ik moet ff bijkomen van het modellentopic hoor.
Zelfde laken een pak, dat duurt nog 1 uur en 5 minuten.quote:
ow fuck...quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn figuurlijke loodjes, met de van MA tot VR werkende medemens in het achterhoofd
Ja, ik herken het ook niet zo, kan in 20 minuten klaar zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak, dat duurt nog 1 uur en 5 minuten.
Kan me niet voorstellen dat het wat doet, maar wellicht werkt het psychologischquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef Laysa het volgende:
ik heb weer zo'n paar weken manie wat yakult betrefd.....dan doe ik heel fanatiek elke dag een yakultje en dan voel ik me super maar na verloop van tijd zakt dat dan weer weg....dat elke dag doen....zou het eigenlijk uberhaubt wat doen???.....ik vind het wel lekker zoet
Het geeft je hersenen 't idee dat 't wat doet. Daardoor voel je je beter, het effect is er dus indirect.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef Laysa het volgende:
ik heb weer zo'n paar weken manie wat yakult betrefd.....dan doe ik heel fanatiek elke dag een yakultje en dan voel ik me super maar na verloop van tijd zakt dat dan weer weg....dat elke dag doen....zou het eigenlijk uberhaubt wat doen???.....ik vind het wel lekker zoet
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
Dus ik vergooi mn centen aan iets wat alleen maar goed lijkt....nah...mn manie is alweer voorbij hoor
Ik ga maar eens even koffie zetten. misschien dat het helpt. ben een beetje traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vandaag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
God, ik ben nu al hyper, het is pas half 11.
Een vers glas sinaasappelsap heeft misschien direct en indirect effect. Zo'n fles is wel duurquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
Dus ik vergooi mn centen aan iets wat alleen maar goed lijkt....nah...mn manie is alweer voorbij hoor
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor alle 'wondermiddeltjes'
Of bedoelde je met vers glas een schoon glas?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een vers glas sinaasappelsap heeft misschien direct en indirect effect. Zo'n fles is wel duur. 3 euro voor een liter.
Dat valt toch nog wel mee? In het cafe heb je daar anderhalf biertje voorquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een vers glas sinaasappelsap heeft misschien direct en indirect effect. Zo'n fles is wel duur. 3 euro voor een liter.
gewoon 2 perssinas. uitpersen, doe dat nu elke dag een paar weken en echt het helpt???? nee hoor maar is wel lekker en er zitten vitamines in hequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
God, ik ben nu al hyper, het is pas half 11.
Ik doe liever actief dan dat ik iets actiefs drinkquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar....er zit wél actieve lactobaccilus casei shirota in hoor
Laysa, dat Yacult is wel lekker maar zo op voor die centen, dus koop lekker sinas.appels en pers dat uit, zelfde effekt denk ik en nog gezonder ook, in dat Yakult zitten bacterieen en weet jij welke???quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vitamine C vs actieve lactobaccilus casei shirota.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
2? Da's ongeveer 1 grote slok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon 2 perssinas. uitpersen, doe dat nu elke dag een paar weken en echt het helpt???? nee hoor maar is wel lekker en er zitten vitamines in he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |