abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75525706
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zijn er ook stats van de volatiliteit na bepaalde cijfers?
Jep, daarvoor heb je BB niet nodig dat kan ook via de broker. Het hoogste intraday volatility punt wat bereikt is vandaag, werd exact getopt om 14.30 (NL tijd). Op het moment dat de retail cijfers uitkwamen dus!!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75525857
Toch maar goed dat de beursweek bijna voorbij is, toch meer dan 10% er vanaf deze week. Beetje minder.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75525999
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef piepeloi55 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik uiteindelijk krijgt VDG gelijk, in grote lijnen. Maar het is niet zo handig er een exact tijdstip op te plakken, omdat dat bijna nooit uitkomt.
Dat de voorspellingen in zijn signature uitkomen, geloof ik toch niet zo.
pi_75526191
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Letterlijk zal het ook niet gebeuren, maar ergens in die buurt zou zo maar kunnen.

Timing is nu eenmaal lastig, daarom beleg ik het liefst of voor erg lange termijn (meerdere jaren) of op intradaybasis, slechts een paar minuten of een paar uur max om zoveel mogelijk flaw uit je systeem te halen.
pi_75526211
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nog een paar jaartjes en we weten het
pi_75526609
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:47 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Nog een paar jaartjes en we weten het
Turbo long met SL op 10
pi_75528871
Gooi er even wat DOW shorts in@10460
pi_75528894
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Turbo long met SL op 10
Vrees dat dat soort producten dan niet meer bestaan
pi_75528945
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Vrees dat dat soort producten dan niet meer bestaan
lol, dat denk ik ook niet, derivaten allemaal op tilt.
pi_75528963
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Turbo long met SL op 10
Ik ga na de kerst ook maar eens weer wat meer met turbo's bezig. Ik heb inmiddels mijn grootste winsten en verliezen met cfd's gemaakt, die elkaar in hoogte ong. evenaren. Het zou pas interessant als iemand producten zoals CFDs gaat ontwikkelen waarop je niet meer dan je inleg kunt verliezen.

Ik lees op het moment een boek van George Soros, en die heeft het er ook over dat hij vooral in zijn begin jaren flink met leverage aan het klooien was en daarna op safe ging spelen.

Oh crap ik ben die gas futures plaatjes vergeten
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:20:47 #86
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75529583
Heb je die tracker ook nog nagecheckt?
Bedankt Hans.
pi_75529614
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zijn er ook stats van de volatiliteit na bepaalde cijfers?
Check .. ook al issie niet van mn bb
Retail sales van vandaag hadden hoogste volatility punt op de beursdag.

pi_75529656
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:20 schreef bascross het volgende:
Heb je die tracker ook nog nagecheckt?
Crap! Totaal vergeten. Had dat even vermeld, ik ben net weer thuis. Ik heb het net even opgeschreven voor morgen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:23:46 #89
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75529691
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Crap! Totaal vergeten. Had dat even vermeld, ik ben net weer thuis. Ik heb het net even opgeschreven voor morgen.
Geen probleem, voorlopig zijn ze toch nog niet koopwaardig.
Bedankt Hans.
pi_75529753
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef bascross het volgende:

[..]

Geen probleem, voorlopig zijn ze toch nog niet koopwaardig.
Wat is voorlopig wel koopwaardig?
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:28:21 #91
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75529864
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat is voorlopig wel koopwaardig?
Geen idee, niet zoveel volgens mij.
Bedankt Hans.
pi_75530433
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:28 schreef bascross het volgende:

[..]

Geen idee, niet zoveel volgens mij.
Niet zoveel? Dus toch een aantal .. . nou, noem er eens wat + argumenten (ik ken er qua aandelen op dit moment ook maar eentje overigens )
pi_75530965
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Check .. ook al issie niet van mn bb
Retail sales van vandaag hadden hoogste volatility punt op de beursdag.

[ afbeelding ]
Ok, maar ik bedoel meer vergelijking met andere cijfers en dan de gemiddelde beweging over afgelopen 12maanden ofzo.
pi_75531145
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ok, maar ik bedoel meer vergelijking met andere cijfers en dan de gemiddelde beweging over afgelopen 12maanden ofzo.
Dat was ik van plan om tijdens kerst te doen als zijnde knutsel opdracht.
Je zou het overigens ook zelf doen, ik neem aan dat market index dezelfde grafieken gebruikt tov IG, en je dus ook de data lang terug kunt trekken. Neem de volatiliteit van 1 en 2 en/of 5 minuten en kijk of er een correlatie te vinden valt. Als je nog deze macro data wil hebben van Nederland of Amerika kan ik je dat ook nog wel geven mits je daar interesse voor hebt.
pi_75531241
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat was ik van plan om tijdens kerst te doen als zijnde knutsel opdracht.
Je zou het overigens ook zelf doen, ik neem aan dat market index dezelfde grafieken gebruikt tov IG, en je dus ook de data lang terug kunt trekken. Neem de volatiliteit van 1 en 2 en/of 5 minuten en kijk of er een correlatie te vinden valt. Als je nog deze macro data wil hebben van Nederland of Amerika kan ik je dat ook nog wel geven mits je daar interesse voor hebt.
Prima, ga ik er met kerst ook even naar kijken
pi_75531251
Nog een reden om long te zitten in de Chinese auto's
quote:
SHANGHAI - SHANGHAI (AP) — China has overtaken the U.S. as the world's biggest market for automobiles, the first time any other country has bought more vehicles than the nation that produced Henry Ford, the Cadillac and the minivan.

Now that the Chinese buy more cars and trucks than Americans, the shift could produce ripples for the environment, gas prices and even the kinds of cars automakers design.
pi_75531349
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Prima, ga ik er met kerst ook even naar kijken
Aight, welke data wil je? .. ik heb hier ergens een aantal dagen geleden al een 2 jaars macro bestand gepost met alle macro gegevens (verwachtingen + resultaten) van de Verenigde staten. Ik neem aan dat je via je eigen broker ook de volatiliteit kunt bekijken, of desnoods via MS of Ninjatrader er een simpele strategie op los kunt laten.

Ik zal morgen sowieso ook even de gegevens van Nederland opzoeken van de laatste 2 jaar, weet bijna wel zeker dat die gegevens zo goed als verwaarloosbaar zijn. Wordt ook weer eens hoog tijd om te checken hoe Amerikaans onze beurs is.
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:16:24 #98
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75531793
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet zoveel? Dus toch een aantal .. . nou, noem er eens wat + argumenten (ik ken er qua aandelen op dit moment ook maar eentje overigens )
Met niet zoveel bedoelde ik eigenlijk dat er vast wel een paar zijn, maar dat ik geen idee heb welke wel koopwaardig zijn. Ik heb dus geen tips voor je.

Je bedoelt Geely?
Bedankt Hans.
pi_75531886
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef bascross het volgende:

[..]

Met niet zoveel bedoelde ik eigenlijk dat er vast wel een paar zijn, maar dat ik geen idee heb welke wel koopwaardig zijn. Ik heb dus geen tips voor je.

Je bedoelt Geely?
Mja, Geely inderdaad. Maar de concurrenten van Geely in China zijn ook gewoon goede investerings mogelijkheden voor de lange termijn, in mijn opinie dan. Met name nu de Chinese automarkt stukken sneller groeit dan die van Amerika, en ik dat niet zie omdraaien. China kennende komen die auto's straks ook onze kant op.
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:26:45 #100
20521 Deuro
wordt van ons allemaal
pi_75532171
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef Deprater het volgende:
Neuro
Deuro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: