Jep, daarvoor heb je BB niet nodig dat kan ook via de broker. Het hoogste intraday volatility punt wat bereikt is vandaag, werd exact getopt om 14.30 (NL tijd). Op het moment dat de retail cijfers uitkwamen dus!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zijn er ook stats van de volatiliteit na bepaalde cijfers?
Dat de voorspellingen in zijn signature uitkomen, geloof ik toch niet zo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik uiteindelijk krijgt VDG gelijk, in grote lijnen. Maar het is niet zo handig er een exact tijdstip op te plakken, omdat dat bijna nooit uitkomt.
Letterlijk zal het ook niet gebeuren, maar ergens in die buurt zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat de voorspellingen in zijn signature uitkomen, geloof ik toch niet zo.
Nog een paar jaartjes en we weten hetquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat de voorspellingen in zijn signature uitkomen, geloof ik toch niet zo.
Turbo long met SL op 10quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:47 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes en we weten het
lol, dat denk ik ook niet, derivaten allemaal op tilt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:02 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vrees dat dat soort producten dan niet meer bestaan
Ik ga na de kerst ook maar eens weer wat meer met turbo's bezig. Ik heb inmiddels mijn grootste winsten en verliezen met cfd's gemaakt, die elkaar in hoogte ong. evenaren. Het zou pas interessant als iemand producten zoals CFDs gaat ontwikkelen waarop je niet meer dan je inleg kunt verliezen.quote:
Check .. ook al issie niet van mn bbquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zijn er ook stats van de volatiliteit na bepaalde cijfers?
Crap! Totaal vergeten. Had dat even vermeld, ik ben net weer thuis. Ik heb het net even opgeschreven voor morgen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:20 schreef bascross het volgende:
Heb je die tracker ook nog nagecheckt?
Geen probleem, voorlopig zijn ze toch nog niet koopwaardig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Crap! Totaal vergeten. Had dat even vermeld, ik ben net weer thuis. Ik heb het net even opgeschreven voor morgen.
Wat is voorlopig wel koopwaardig?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef bascross het volgende:
[..]
Geen probleem, voorlopig zijn ze toch nog niet koopwaardig.
Geen idee, niet zoveel volgens mij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat is voorlopig wel koopwaardig?
Niet zoveel? Dus toch een aantal .. . nou, noem er eens wat + argumentenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:28 schreef bascross het volgende:
[..]
Geen idee, niet zoveel volgens mij.
Ok, maar ik bedoel meer vergelijking met andere cijfers en dan de gemiddelde beweging over afgelopen 12maanden ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Check .. ook al issie niet van mn bb
Retail sales van vandaag hadden hoogste volatility punt op de beursdag.
[ afbeelding ]
Dat was ik van plan om tijdens kerst te doen als zijnde knutsel opdracht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ok, maar ik bedoel meer vergelijking met andere cijfers en dan de gemiddelde beweging over afgelopen 12maanden ofzo.
Prima, ga ik er met kerst ook even naar kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat was ik van plan om tijdens kerst te doen als zijnde knutsel opdracht.
Je zou het overigens ook zelf doen, ik neem aan dat market index dezelfde grafieken gebruikt tov IG, en je dus ook de data lang terug kunt trekken. Neem de volatiliteit van 1 en 2 en/of 5 minuten en kijk of er een correlatie te vinden valt. Als je nog deze macro data wil hebben van Nederland of Amerika kan ik je dat ook nog wel geven mits je daar interesse voor hebt.
quote:SHANGHAI - SHANGHAI (AP) — China has overtaken the U.S. as the world's biggest market for automobiles, the first time any other country has bought more vehicles than the nation that produced Henry Ford, the Cadillac and the minivan.
Now that the Chinese buy more cars and trucks than Americans, the shift could produce ripples for the environment, gas prices and even the kinds of cars automakers design.
Aight, welke data wil je? .. ik heb hier ergens een aantal dagen geleden al een 2 jaars macro bestand gepost met alle macro gegevens (verwachtingen + resultaten) van de Verenigde staten. Ik neem aan dat je via je eigen broker ook de volatiliteit kunt bekijken, of desnoods via MS of Ninjatrader er een simpele strategie op los kunt laten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Prima, ga ik er met kerst ook even naar kijken
Met niet zoveel bedoelde ik eigenlijk dat er vast wel een paar zijn, maar dat ik geen idee heb welke wel koopwaardig zijn. Ik heb dus geen tips voor je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet zoveel? Dus toch een aantal .. . nou, noem er eens wat + argumenten(ik ken er qua aandelen op dit moment ook maar eentje overigens
)
Mja, Geely inderdaad. Maar de concurrenten van Geely in China zijn ook gewoon goede investerings mogelijkheden voor de lange termijn, in mijn opinie dan. Met name nu de Chinese automarkt stukken sneller groeit dan die van Amerika, en ik dat niet zie omdraaien. China kennende komen die auto's straks ook onze kant op.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Met niet zoveel bedoelde ik eigenlijk dat er vast wel een paar zijn, maar dat ik geen idee heb welke wel koopwaardig zijn. Ik heb dus geen tips voor je.![]()
Je bedoelt Geely?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |