abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75521508
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ik zei wel dat ING top er stond op 12,77 en daar blijf ik ook bij.

---------------------------------------------------------------------

AEX top 1eweek november rond 340+
minimaal 40punten er af rest van November
eur/usd top 1,51xx

------------------------------------------------------------------------
1uit 3
pi_75521868
Dollar
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:30:05 #53
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75522182
weinig reactie op sterkere dollar
pi_75522196
Meest verhandelde opties vandaag top5 AEGON C, AEX C en ING C. Eindejaarsrally has begun!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_75522633
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:22 schreef Vandergeld het volgende:
Dollar
Had jij nou posities op de dollar?
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_75522724
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef fedsingularity het volgende:

[..]

Had jij nou posities op de dollar?
Ik zit long op de dollar
pi_75523192
Mooi moment om je winst te verzilveren dan.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_75523240
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef fedsingularity het volgende:
Mooi moment om je winst te verzilveren dan.
Nee, ik blijf wel zitten in de dollar, gaat naar de 1.00-1.10
pi_75523408
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:06 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik heb zomaar het idee dat de 1,46 de voorlopige bodem is.
Eerst nog een paar weken rally.
pi_75523478
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef fedsingularity het volgende:

[..]

Ik heb zomaar het idee dat de 1,46 de voorlopige bodem is.
Eerst nog een paar weken rally.
Ik betwijfel het VDG heeft zijn altijd gelijkkrijgende visie in het verleden wel bewezen.
pi_75523561
Wat grote lijnen betreft krijgt hij wel gelijk denk ik.
Het lijkt me iig niet handig om voor LT in (bank)aandelen te stappen nu.
pi_75523598
puddingvorming bij ING
pi_75523605
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:17 schreef fedsingularity het volgende:
Wat grote lijnen betreft krijgt hij wel gelijk denk ik.
Het lijkt me iig niet handig om voor LT in (bank)aandelen te stappen nu.
Dat bedoel ik uiteindelijk krijgt VDG gelijk, in grote lijnen. Maar het is niet zo handig er een exact tijdstip op te plakken, omdat dat bijna nooit uitkomt.
pi_75523653
Goudbubble loopt ook lekker leeg, goud is vergelijkbaar met olie vorig jaar, gaat nog veel verder storten
pi_75523840
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef Vandergeld het volgende:
Goudbubble loopt ook lekker leeg, goud is vergelijkbaar met olie vorig jaar, gaat nog veel verder storten
Je huidige EW telling kan nog steeds trouwens.
pi_75523873
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:27 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Je huidige EW telling kan nog steeds trouwens.
Klopt, zullen we maandag/dinsdag wel moeten gaan dalen
pi_75524333
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef M.Melandri het volgende:
Nog maar een x goede cijfers
Beide relatief weinig invloed, op de retail sales ging de markt 0.3% omhoog, en op basis van de consumer sentiment 0.45% omhoog. Maarja, de cijfers waren ook niet echt shocking. Jammer voor LXIV puts though.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_75524389
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:06 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Hmm, ik heb hem vanaf 1.47516 en hij staat nu op 1.46054. Ik denk er wel na om hem te verzilveren. Ben niet zeker voor de lange termijn omtrent de dollar.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_75524400
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Beide relatief weinig invloed, op de retail sales ging de markt 0.3% omhoog, en op basis van de consumer sentiment 0.45% omhoog. Maarja, de cijfers waren ook niet echt shocking. Jammer voor LXIV puts though.
Cijfers half 3perfect moment voor shorts, even spike UP en toen gelijk terug bij af.

Zulke gokjes kun je eigenlijk alleen doen bij jobless claims, dan zie je nog wel es bewegingen van +/-5punten.
pi_75524667
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Cijfers half 3perfect moment voor shorts, even spike UP en toen gelijk terug bij af.

Zulke gokje kun je eigenlijk alleen doen bij jobless claims, dan zie je nog wel es bewegingen van +/-5punten.
Hmm, hier ben ik het toch niet mee eens. Zelfs op BB tv hadden ze het nog over dat de retail sales over het algemeen, vanaf de crisis wel degelijk sterk effect had op de markt. En dat het meer afhangt van het verschil t.o.v verwachtingspatroon.

Overigens geeft bijv. de onderstaand grafiek maar weer eens aan dat er wel degelijk veel mensen handelen op het nieuws! Vond het beeld voor vandaag wel een 'macro' uit het boekje. Dalende volumes en dan de spike om 13.30 (uk tijd).

pi_75524811
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmm, hier ben ik het toch niet mee eens. Zelfs op BB tv hadden ze het nog over dat de retail sales over het algemeen, vanaf de crisis wel degelijk sterk effect had op de markt. En dat het meer afhangt van het verschil t.o.v verwachtingspatroon.

Overigens geeft bijv. de onderstaand grafiek maar weer eens aan dat er wel degelijk veel mensen handelen op het nieuws! Vond het beeld voor vandaag wel een 'macro' uit het boekje. Dalende volumes en dan de spike om 13.30 (uk tijd).

[ afbeelding ]
Ok, maar grootste spikes dit jaar komen toch echt van jobless claims. Laten we retail dan in de middencategorie plaatsen

Zijn er niet bepaalde stats om te kijken hoe groot de bewegingen zijn na bepaalde cijfers?

Zijn er ook een hoop op het verkeerde been gezet dus.
pi_75524840
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ok, maar grootste spikes dit jaar komen toch echt van jobless claims. Laten we retail dan in de middencategorie plaatsen

Zijn er ook een hoop op het verkeerde been gezet dus.
Ik denk dat de grootste de maandelijkse unemployment data zijn en de GDP data Daarna de initial jobless claims, en eventueel daarna de retail sales
pi_75524862
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste de maandelijkse unemployment data zijn en de GDP data Daarna de initial jobless claims, en eventueel daarna de retail sales
Sorry die bedoel ik ook
pi_75524912
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zijn er ook stats van de volatiliteit na bepaalde cijfers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')