1uit 3quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik zei wel dat ING top er stond op 12,77 en daar blijf ik ook bij.
---------------------------------------------------------------------
AEX top 1eweek november rond 340+
minimaal 40punten er af rest van November
eur/usd top 1,51xx
------------------------------------------------------------------------
Had jij nou posities op de dollar?quote:
Ik zit long op de dollarquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Had jij nou posities op de dollar?
Nee, ik blijf wel zitten in de dollar, gaat naar de 1.00-1.10quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef fedsingularity het volgende:
Mooi moment om je winst te verzilveren dan.
Ik heb zomaar het idee dat de 1,46 de voorlopige bodem is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:06 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee, ik blijf wel zitten in de dollar, gaat naar de 1.00-1.10
Ik betwijfel het VDG heeft zijn altijd gelijkkrijgende visie in het verleden wel bewezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat de 1,46 de voorlopige bodem is.
Eerst nog een paar weken rally.
Dat bedoel ik uiteindelijk krijgt VDG gelijk, in grote lijnen. Maar het is niet zo handig er een exact tijdstip op te plakken, omdat dat bijna nooit uitkomt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:17 schreef fedsingularity het volgende:
Wat grote lijnen betreft krijgt hij wel gelijk denk ik.
Het lijkt me iig niet handig om voor LT in (bank)aandelen te stappen nu.
Je huidige EW telling kan nog steeds trouwens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef Vandergeld het volgende:
Goudbubble loopt ook lekker leeg, goud is vergelijkbaar met olie vorig jaar, gaat nog veel verder storten
Klopt, zullen we maandag/dinsdag wel moeten gaan dalenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je huidige EW telling kan nog steeds trouwens.
Beide relatief weinig invloed, op de retail sales ging de markt 0.3% omhoog, en op basis van de consumer sentiment 0.45% omhoog. Maarja, de cijfers waren ook niet echt shocking. Jammer voor LXIV puts though.quote:
Hmm, ik heb hem vanaf 1.47516 en hij staat nu op 1.46054. Ik denk er wel na om hem te verzilveren. Ben niet zeker voor de lange termijn omtrent de dollar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:06 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee, ik blijf wel zitten in de dollar, gaat naar de 1.00-1.10
Cijfers half 3perfect moment voor shorts, even spike UP en toen gelijk terug bij af.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Beide relatief weinig invloed, op de retail sales ging de markt 0.3% omhoog, en op basis van de consumer sentiment 0.45% omhoog. Maarja, de cijfers waren ook niet echt shocking. Jammer voor LXIV puts though.
Hmm, hier ben ik het toch niet mee eens. Zelfs op BB tv hadden ze het nog over dat de retail sales over het algemeen, vanaf de crisis wel degelijk sterk effect had op de markt. En dat het meer afhangt van het verschil t.o.v verwachtingspatroon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Cijfers half 3perfect moment voor shorts, even spike UP en toen gelijk terug bij af.
Zulke gokje kun je eigenlijk alleen doen bij jobless claims, dan zie je nog wel es bewegingen van +/-5punten.
Ok, maar grootste spikes dit jaar komen toch echt van jobless claims. Laten we retail dan in de middencategorie plaatsenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hmm, hier ben ik het toch niet mee eens. Zelfs op BB tv hadden ze het nog over dat de retail sales over het algemeen, vanaf de crisis wel degelijk sterk effect had op de markt. En dat het meer afhangt van het verschil t.o.v verwachtingspatroon.
Overigens geeft bijv. de onderstaand grafiek maar weer eens aan dat er wel degelijk veel mensen handelen op het nieuws! Vond het beeld voor vandaag wel een 'macro' uit het boekje. Dalende volumes en dan de spike om 13.30 (uk tijd).
[ afbeelding ]
Ik denk dat de grootste de maandelijkse unemployment data zijn en de GDP dataquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ok, maar grootste spikes dit jaar komen toch echt van jobless claims. Laten we retail dan in de middencategorie plaatsen![]()
Zijn er ook een hoop op het verkeerde been gezet dus.
Sorry die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste de maandelijkse unemployment data zijn en de GDP dataDaarna de initial jobless claims, en eventueel daarna de retail sales
Zijn er ook stats van de volatiliteit na bepaalde cijfers?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk dat de grootste de maandelijkse unemployment data zijn en de GDP dataDaarna de initial jobless claims, en eventueel daarna de retail sales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |