1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
welke vent?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef senesta het volgende:
Och zien jullie die man in hart van nederland, aaaaaah ik breek als ik die man zie huilen.
Kan er geen honden uitlaatservice voor die man geregeld worden?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef senesta het volgende:
Och zien jullie die man in hart van nederland, aaaaaah ik breek als ik die man zie huilen.
Die oude man, die zijn collie weg moet doen omdat hij niet altijd even goed ter been isquote:
Ja, dat dacht ik ook!!! Of een buster, dat ie zelf kan rijden met Pol!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef senesta het volgende:
he yns, een ideequote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu vraag ik me af of die gekraakte noten door die naaibeurt komen...
Welterusten Ynske en hoop voor je dat je morgen net zo vrolijk wakker wordt als dat je nu bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef Ynske het volgende:
hittepit is warm, ligt in mn nek, k ga proberen wat te slapentruste lieverds
En hij kon zelf geen uitlaatservice betalen? Of zijn familie?quote:
Een pittige naaibeurt is dat geweest danquote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu vraag ik me af of die gekraakte noten door die naaibeurt komen...
Vrij pijnlijk ook lijkt me.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Een pittige naaibeurt is dat geweest dan
Whehehehhehquote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hoeft niet altijd, ligt er maar net aan hóe
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hoeft niet altijd, ligt er maar net aan hóe
Wel dé ideale strafquote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel voor die man met zijn gekraakte noten.
Hij was 83 ofzo dacht ik... in een soort bejaardentehuis, en hij kan dus niet altijd meer met hem lopen (hij had vorige week spit en toen kon hij niet meer lopen). Hij zoekt nu een nieuw huis voor Polquote:Op donderdag 10 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En hij kon zelf geen uitlaatservice betalen? Of zijn familie?
Dan moet er wel wat geregeld worden inderdaad.
Wat was het verhaal precies? Of alleen dit, dat ie niet goed kan lopen en dus zijn hond moet wegdoen?
Want dan is er toch vast wel een buurkind dat dat wil doen?
Trustelsquote:
Dan kan de buurt toch een soort systeem opzetten om omstebeurt af en toe met die hond te gaan lopen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij was 83 ofzo dacht ik... in een soort bejaardentehuis, en hij kan dus niet altijd meer met hem lopen (hij had vorige week spit en toen kon hij niet meer lopen). Hij zoekt nu een nieuw huis voor Polmaar niet te ver weg, zodat hij hem af en toe nog kan zien... (en ik wil hem! Alleen ik kan echt geen hond...
)
Ik ga even kijken of ik het filmpje kan vindenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
TrustelsIk zal je maar niet smsen vannacht over wattenstijfjes
@Senes, vertel eens wat meer als je wilt over die man
Nu wordt het helemaal schunnig hoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan interpreteer je het alsnog verkeerd, we hebben het hier gewoon over amandelen hoor
Maar als er in gehuild word ga ik het niet kijken hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik het filmpje kan vinden
* Denkt aan deepthr..laat maarquote:Op donderdag 10 december 2009 22:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal schunnig hoor...
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal schunnig hoor...
Weet niet of dat nou zo ideaal is, wellicht zijn heel die noten en wat er aan vast zit voor altijd onbruikbaar.quote:
Ik ga maar niet kijken, anders ga ik meehuilenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:59 schreef senesta het volgende:
http://www.hartvannederla(...)euw-baasje-voor-pol/
Daar staat hij
Ei-meuden!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan de buurt toch een soort systeem opzetten om omstebeurt af en toe met die hond te gaan lopen?
Ahhhhhhhhhhh, echt zieligWaar woonde hij dan?
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou zo ideaal is, wellicht zijn heel die noten en wat er aan vast zit voor altijd onbruikbaar.
Tussen je dijen of je billen, SportySpice.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef Ynske het volgende:
weet iemand hoe je amandels kunt kraken?
Subtle, ga slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:03 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
Tussen je dijen of je billen, SportySpice.
MrSubtle..ga nou eens slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:03 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
Hoi Loveless.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:03 schreef SecretSanta001 het volgende:
[..]
ja hier dus wel... 15 minuten auto... maar ik kan bijvoorbeeld niet elke dag (dan neem ik zelf wel een hondquote:
Awww dat is lief van je!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hier dus wel... 15 minuten auto... maar ik kan bijvoorbeeld niet elke dag (dan neem ik zelf wel een hond)
maar ik denk dat ik morgen wel ga bellen dat ie mij mag bellen als ie weer een spit ofzo heeft...
I'z confuzed...quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hier dus wel... 15 minuten auto... maar ik kan bijvoorbeeld niet elke dag (dan neem ik zelf wel een hond)
maar ik denk dat ik morgen wel ga bellen dat ie mij mag bellen als ie weer een spit ofzo heeft...
maar ja, of bijvoorbeeld Cat22 (of greys!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt, het is of jij , of subtle
tis best lastig nog
Wat lief van je.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of een lurker die alles van ons weetquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ja, of bijvoorbeeld Cat22 (of greys!!!) die hier gigantisch zit te stoken!
quote:
Idd! Die kunnen het net zo goed zijn!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ja, of bijvoorbeeld Cat22 (of greys!!!) die hier gigantisch zit te stoken!
ik word hier altijd geslagen, en dan ben ik de smmert?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij SM-neigingen had...
Dat zou wel de ultieme grap zijn!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of een lurker die alles van ons weet
oi, ben ik iets vergeten te benoemen in de bezemkast?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij SM-neigingen had...
Zielig, zonder meer..... maar wel een punt van kritiek......waarom neem je als 84-jarige in vredesnaam nog een pup (man is nu 88 en hond 4)....dan weet je toch dat dat gaat gebeuren......neem dan een oude (kleinere) hond die niet zoveel beweging nodig heeft/wil hebben en waarvan de kans veel groter is dat je die gaat overleven. Ik denk daar zelf al aan met mijn artrose.....kleine hondjes die makkelijk te tillen zijn en niet hele einden moeten lopen. Een collie zouden mijn schouders en handen nu al niet meer trekken.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:59 schreef senesta het volgende:
http://www.hartvannederla(...)euw-baasje-voor-pol/
Daar staat hij
doe mij ff pmmen wie???? Dan kijken we later of je het goed had!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik weet wie SS is en het is denk ik niet Subtle of Loveless
*Sherlockboek pakt*
Goed voorbeeld doet volgen...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik word hier altijd geslagen, en dan ben ik de smmert?
Nou ik mag toch echt hopen dat er vanavond gewoon iemand heeft zitten kijken die wel met die hond wil wandelen voor die man. Werd dat niet genoemd/gevraagd als oplossing in het filmpje dan?quote:
nee, maes had toch echt een mail... dus dan zou dat wel heel toevallig zijn...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe weet een lurker nou dat Maes een e-mail niet had beantwoordquote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, ik dus soms. En hopelijk meer. (en hij huilt alleen op het eind...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik mag toch echt hopen dat er vanavond gewoon iemand heeft zitten kijken die wel met die hond wil wandelen voor die man. Werd dat niet genoemd/gevraagd als oplossing in het filmpje dan?Zodat ie de hond niet weg hoeft te doen?
(En nee, ik ga het filmpje écht niet kijken, ik kan niet tegen huilende oude mannetjes hoor)
Ja waar ik in eerste instantie dacht dat Stoffer gewoon blij was om me te zien, bleek het gewoon een bezem te zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oi, ben ik iets vergeten te benoemen in de bezemkast?
Nee sorry. Je bent een schat, maar ik vertrouw je niet meer echt helemaal met dat soort dingenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe mij ff pmmen wie???? Dan kijken we later of je het goed had!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maes had toch echt een mail... dus dan zou dat wel heel toevallig zijn...
Great Minds...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet een lurker nou dat Maes een e-mail niet had beantwoord
Wel blijven opletten he Sherlock!
Jaja, jij probeert alleen maar de boel af te leiden en te verwarren nu.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik weet wie SS is en het is denk ik niet Subtle of Loveless
*Sherlockboek pakt*
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry. Je bent een schat, maar ik vertrouw je niet meer echt helemaal met dat soort dingen![]()
Dan ga jij dat snel weer doorlullen aan SS zodat die zijn/haar tactiek kan wijzigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
oh, echt erg, ik ben normaal namelijk echt heel betrouwbaar... en niemand hier die dat nog gelooft...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry. Je bent een schat, maar ik vertrouw je niet meer echt helemaal met dat soort dingen![]()
Dan ga jij dat snel weer doorlullen aan SS zodat die zijn/haar tactiek kan wijzigen
Ooh maar ik vond hem zo zieligquote:Op donderdag 10 december 2009 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik dus soms. En hopelijk meer. (en hij huilt alleen op het eind...)
Greys is mijn vriendinnetje, die vertrouw ik (of niet?)quote:Op donderdag 10 december 2009 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jaja, jij probeert alleen maar de boel af te leiden en te verwarren nu.
Maar jij bent toch heul niet saai? En het kan een afleidingsmaneuvre zijn en juist iemand die heel bekend is hier.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef Maes het volgende:
Ik moet even het topic opzoeken maar iemand heeft ooit gezegd dat hij/zij een saai lootje had getrokken van iemand van wij hij/zij niks wist. Ik dacht toen gelijk die heeft mij getrokken want ik zeg nooit zoveel. Mooi dat ik dat niet in mijn sherlockboekje heb opgeschreven
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiihihi.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, echt erg, ik ben normaal namelijk echt heel betrouwbaar... en niemand hier die dat nog gelooft...
wat is de laatste keer dat ik hier een goed doordachte post heb geplaatst....quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet een lurker nou dat Maes een e-mail niet had beantwoord
Wel blijven opletten he Sherlock!
ik ook wel hoor...quote:
Ik kijk ook beter niet naar het filmpje. Wel vreselijk zielig.quote:
In geval van Secret Santa is niemand te vertrouwen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:17 schreef Maes het volgende:
[..]
Greys is mijn vriendinnetje, die vertrouw ik (of niet?)
Denk jij ook dat er in die buurt wel een gepensioneerde zal wonen die het gezien heeft die met de hond wil wandelen? En vroeg die meneer dat niet als oplossing? Ik bedoel, is het dan opgelost als er iemand mee wil wandelen? Ik zou er haast mijn schoonouders voor gaan bellen, alleen die wonen er nog iets te ver vanaf om er drie keer per dag mee te gaan wandelen.quote:
Erg is dat hè?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar jij bent toch heul niet saai? En het kan een afleidingsmaneuvre zijn en juist iemand die heel bekend is hier.
Ook ik word achterdochtig
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiihihi.
Miss Lagoons
Daarom heb ik ook nog niks gezegd over mijn lootje o.i.d. , ik weet namelijk zeker dat ik mezelf verlul op één of andere manierquote:
hahahaha, ik zat al te denken aan mn nicht, die woont ook vlakbij (maar die heeft ook geen handige baan dacht ik meteen)quote:Op donderdag 10 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk jij ook dat er in die buurt wel een gepensioneerde zal wonen die het gezien heeft die met de hond wil wandelen? En vroeg die meneer dat niet als oplossing? Ik bedoel, is het dan opgelost als er iemand mee wil wandelen? Ik zou er haast mijn schoonouders voor gaan bellen, alleen die wonen er nog iets te ver vanaf om er drie keer per dag mee te gaan wandelen.
Zie, ook ongeloofwaardig!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je nu bedoelt!
![]()
dat denk ik dus ook welquote:Op donderdag 10 december 2009 23:22 schreef Maes het volgende:
Ik heb ook iemand hier in de buurt aangeboden om met haar hondje te lopen als zij echt niet kan. Ze heeft iets met haar spieren geloof ik. Of ik nu met 1 hond of met 2 loop dat maakt mij niet uit.
Er zal toch echt wel iemand in de buurt bij het opaatje zijn die dat wil doen?
quote:
Ik heb ook al een paar keer nog nét op tijd iets weg kunnen halen uit een post voordat ik zonder nadenken op Invoeren ramdequote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nog niks gezegd over mijn lootje o.i.d. , ik weet namelijk zeker dat ik mezelf verlul op één of andere manier
Ja, leuk die paranoia....quote:Op donderdag 10 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, ook ongeloofwaardig!
/SS paranoia
Alleen hoop ik niet dat iederéén denkt dat een ander het wel zal doen...quote:
Iets met tietenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, leuk die paranoia....![]()
maar wat bedoel je met miss lagoons?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |