veel is van voor mijn tijd, in mijn tijd gebeurt niet veelquote:Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is dat niet van voor jouw tijd?
Tis Lasagnequote:
Tuinzigt?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
haha, nee dat is z'n werk nu...Daar kunnen ze er ook wat van.
Hij werkte toen in een cafetaria in een volksbuurt in Breda.
ook goedquote:
Ik dacht ook eerst iets anders hoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahahaha sorry Yns ik dacht euhh wat en dan lees ik baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Beide voldoen aan de criteriaquote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
haha, nee dat is z'n werk nu...Daar kunnen ze er ook wat van.
Hij werkte toen in een cafetaria in een volksbuurt in Breda.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
veel is van voor mijn tijd, in mijn tijd gebeurt niet veel
quote:
Goh wat goed geraden van mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Yup! Hij is daar zelf opgegroeid
Haha idd. Mijn vriend kan er ook wat van hoor, dus ben al wel heel wat gewend.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beide voldoen aan de criteria(die van met nog schunniger overbluf je ze).
haha idd!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goh wat goed geraden van mij.![]()
Ik zat op de basisschool toen dat was... ik weet nog dat wij op school van alles gingen maken van kurk en ik heeeeeeeeeeeeeeel beledigd was dat ik van mijn ouders geen Creatief met Kurk mocht kijken...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is dat niet van voor jouw tijd?
nouja gewoon een heel gezellige dag gehad. eerst gaan theedrinken en een nieuw statief kopen, daarna mee naar een vriendin van me, en lekker met dr zoon zitten spelen (met de oudste) en de jongste geknuffeld. die bij mij rustig werdquote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh Yns vertel, niet om je te verontrusten want vind dit helemaal
maaruh hoe kom jij zo happy
dat bedoel ik!!! Vertel, Vertel Vertel!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh Yns vertel, niet om je te verontrusten want vind dit helemaal
maaruh hoe kom jij zo happy
Waarom mocht je dat niet zien van je ouders?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat op de basisschool toen dat was... ik weet nog dat wij op school van alles gingen maken van kurk en ik heeeeeeeeeeeeeeel beledigd was dat ik van mijn ouders geen Creatief met Kurk mocht kijken...
Jij bent echt dol op kids, doet je ook goedquote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja gewoon een heel gezellige dag gehad. eerst gaan theedrinken en een nieuw statief kopen, daarna mee naar een vriendin van me, en lekker met dr zoon zitten spelen (met de oudste) en de jongste geknuffeld. die bij mij rustig werden in slaap viel
t manneke van nu 7 weken.
gewoon even mn eigen verdriet en onrust etc vergeten en opgaan in die kinderen
Hier een ex-bouwvakker (nu ja nu in de bouw@kantoor) komt ook genoeg uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd. Mijn vriend kan er ook wat van hoor, dus ben al wel heel wat gewend.
Oh, doe nu je nog in die positieve flow zit ff hoe-heet-ie smsen!!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja gewoon een heel gezellige dag gehad. eerst gaan theedrinken en een nieuw statief kopen, daarna mee naar een vriendin van me, en lekker met dr zoon zitten spelen (met de oudste) en de jongste geknuffeld. die bij mij rustig werden in slaap viel
t manneke van nu 7 weken.
gewoon even mn eigen verdriet en onrust etc vergeten en opgaan in die kinderen
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij bent echt dol op kids, doet je ook goed
mag dat alweer dan???quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt*
Ooh ik ga zo sex hebben slapen nutot morgen
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt*
Neuk ze Qwea Welterusten Qwea.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt*
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, doe nu je nog in die positieve flow zit ff hoe-heet-ie smsen!!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom mocht je dat niet zien van je ouders?
nou, onvoorwaardelijk...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
ja dat ben ik ook, die onvoorwaardelijke liefde, dat is zo ontzettend mooi
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, onvoorwaardelijk...
even twee weken geen water geven, en ze zijn ineens minder lief
oh, dat snap ik eigenlijk ook wel! En dat is ook heel goed eigenlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, nu even niet, klinkt misschien stom, maar nu is Ik even genoeg. q
ja hallo, ga die flow nou niet ombuigen he!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, onvoorwaardelijk...
even twee weken geen water geven, en ze zijn ineens minder lief
ik ben hun oudste kind he... mocht in de brugklas niet eens "silence of the lambs" zien...quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat snap ik eigenlijk ook wel! En dat is ook heel goed eigenlijk!
mja, herhalingen herhalingen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tssssssk!
Dat is een gebrek in je opvoeding.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, ga die flow nou niet ombuigen he!![]()
![]()
![]()
[..]
ik ben hun oudste kind he... mocht in de brugklas niet eens "silence of the lambs" zien...
Werken met kids niets?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
ja dat ben ik ook, die onvoorwaardelijke liefde, dat is zo ontzettend mooi
hamer, en met een notenkraker, ik vrees dat ej er hoe dan ook gereedschap voor nodig gaat hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef Ynske het volgende:
weet iemand hoe je amandels kunt kraken?
Ik heb maar één kind, dus die is oudste en jongste tegelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, ga die flow nou niet ombuigen he!![]()
![]()
![]()
[..]
ik ben hun oudste kind he... mocht in de brugklas niet eens "silence of the lambs" zien...
maar op andere vlakken dan weer totaal niet... mocht heel jong al stappen (geen tijd mee ook; kom maar thuis als de rest thuis komt...) en makkelijk op vakantie met andere jongeren...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
en ik vond mijn ouders al zo beschermend
ze waren bang dat ik nachtmerries zou krijgen...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb maar één kind, dus die is oudste en jongste tegelijk.
Die heb ik nooit iets verboden te kijken.
Met als gevolg dat hij nu net zoveel om teevee geeft alss zijn moeder, helemaal niks dus
misschien welquote:
daarmee lukt t nietquote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hamer, en met een notenkraker, ik vrees dat ej er hoe dan ook gereedschap voor nodig gaat hebben
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze waren bang dat ik nachtmerries zou krijgen...
(ik heb toen ik 2,5 was nachtmerries gehad van een sesamstraat-aflevering...![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |