Daar heb je natuurlijk ook een punt.quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef L-IS het volgende:
Slimste mens ter wereld aan de hand van een paar vragen of begrijp ik het verkeerd?
Nee.quote:Heb dat programma met die Krabé wel eens voorbij zien komen als dat hetzelfde is.
Inderdaad, "lekker gek".quote:Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef Plantagehouder het volgende:
Haha, een moonwalk![]()
![]()
Dolkomisch.
Doe nou maar niet alsof je dat niet weet. We weten heus wel dat je stiekem aan het trollen bent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha wie is die opaHij kijkt erg dom uit zijn ogen, de proleet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe nou maar niet alsof je aan het trollen bent, we weten heus wel dat je het niet weet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha wie is die opaHij kijkt erg dom uit zijn ogen, de proleet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat programma bestaat nog steeds?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Iblis het volgende:
University Challenge: 30 minuten, continu vragen. Geen gezeur wat niemand interesseert, geen woorden raden, geen blokjes maken, geen dansjes doen, gewoon punten.
Het is maar wat je hoogtepunt noemt natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Arn0 het volgende:
Het programma had vorig jaar op zijn hoogtepunt moeten stoppen in plaats van er nog een seizoen bij te doen.
Ik vond vorig jaar iig het beste seizoen, alhoewel ik niet alles heb gezien. En idd, dat idee van een 9-koppige jury spreekt me ook niet aan. Maar het ergste was nog wel dat Ingrid Lieten ging klagen dat er te weinig vrouwen in de jury zatenquote:Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Bonzai. het volgende:
Het is maar wat je hoogtepunt noemt natuurlijk.
Ja, Bart De Wever is een leuke kerel, maar verder...
Vorig jaar ging het al volledig de verkeerde kant uit. Kijk, het idee van een jury is best OK. Een wijze, knorrige oude man, die af en toe cynisch uit de hoek komt, daar heb ik absoluut geen problemen mee. Maar die gast van vorig jaar (professor Rik Torfs) leek net een clown. Hihi, zullen we hem eens dat lekker gekke hoedje laten opzetten *gniffel*![]()
Zucht![]()
![]()
Dit jaar is de jury nog erger. Ik heb niks tegen Geubels of Lammoot, maar die horen daar simpelweg niet thuisDa's gewoon sad
Mja, heb op zich niets tegen een 9-koppige jury, maar steek er dan wel neg competente mensen in. Intellectuelen als JP Van Rossem bijvoorbeeld...quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En idd, dat idee van een 9-koppige jury spreekt me ook niet aan.
Het trieste daaraan is dat iedereen deze quiz zó serieus neemtquote:Maar het ergste was nog wel dat Ingrid Lieten ging klagen dat er te weinig vrouwen in de jury zaten
Of "Het slimste viswijf ter wereld".quote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind ''Het slimste mens ter wereld'' trouwens logischer klinken dan ''De slimste mens.'' Bekt een beetje beter.
Wat een kutvragen trouwens. Mensen associëren per hun functie zoals werken bij Studio Brussel, wat heeft dat nu weer met intelligentie te maken.
Goedelequote:
quote:
quote:
En wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:12 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen horen niet zo hoerig te staren in een camera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |