abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75503513
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

AryaMehr Dat is toch die gast die ook altijd over Peren praat?
Peren? Appels en peren?
pi_75503523
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef siddha het volgende:

[..]

wat?

wij mannen he
ok

lekker kortaf
Ik ben een pure Turk.
pi_75503556
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Haha, het lijkt nu net alsof je bent ontdooid

Ik ben af en toe sarcastisch en dat vinden mensen ook niet altijd leuk, maar ik wel
ontdooid

Sarcasme doe ik op internet niet veel aan.
Ik ben een pure Turk.
pi_75503562
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Peren? Appels en peren?
Perzen
Ik ben een pure Turk.
pi_75503600
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ontdooid

Sarcasme doe ik op internet niet veel aan.
Ja sorry, dat kwam in me op

Nee, maar daar werkt het ook niet, je hebt een gezichtsuitdrukking nodig en met emoticons werkt dat niet echt
pi_75503642
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Perzen
Ja hij is er zelf een volgens mij.
pi_75503644
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik lees vaak mee als het over Turkije gaat, maar die reacties zijn vaak zo beneden peil en standaard dat ik echt niet de moeite ga nemen om met ze te discussiėren. Maar die AryaMehr heb ik nu al zo vaak zien posten dat Turken geen beschaving hebben en blababla dat ik het niet kon laten om op hem te reageren.
Maar ik vond juist leuk hoe wij hem een weerwoord gaven, met ieder zijn eigen twist. Het was juist heel leuk, maar die Arya mehr is gewoon jaloers, omdat zijn land nog in de middeleeuwen leeft en hij ziet duidelijk dat Turkije NIET in stenen tijdperk is waardoor hij al zijn verbittering kan projecteren, door naar verleden te wijzen en hij is uiteindelijk ook heel stil weer afgedropen
Ik vind jou een slimmerik ook al ben ik vaak niet met je eens maar je komt heel goed uit je woorden dus wel verder studeren en jij ook bilmoyarem niet nu al aan trouwen denken
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75503739
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:08 schreef siddha het volgende:

[..]

Maar ik vond juist hoe wij hem een weerwoord gaven met ieder zijn eigen twist. Het was juist heel leuk, maar die Arya mehr is gewoon jaloers, omdat zijn land nog in de middeleeuwen leeft en hij ziet duidelijk dat Turkije NIET in stenen tijdperk is waardoor hij al zijn verbittering kan projecteren, door naar verleden te wijzen en hij is uiteindelijk ook heel stil weer afgedropen
Ik vind jou een slimmerik ook al ben ik vaak niet met je eens maar je komt heel goed uit je woorden dus wel verder studeren en jij ook bilmoyarem niet nu al aan trouwen denken
Hahaha geloof ik best.

Met welke dingen ben je het niet met mij eens dan?
pi_75503830
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja sorry, dat kwam in me op

Nee, maar daar werkt het ook niet, je hebt een gezichtsuitdrukking nodig en met emoticons werkt dat niet echt
Ik kan me heel erg ergeren aan sommigen die zo irritant sarcastisch doen in het echt.
Ik ben een pure Turk.
pi_75503865
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahaha geloof ik best.

Met welke dingen ben je het niet met mij eens dan?
Zoals ik al eerder al zei, dat de Turkmeense ethniciteit maar 7 % is van de Turken uit Turkije vormt terwijl het pakket van de Anatolische ethniciteit in ieder van ons veel hoger ligt
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75503901
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:08 schreef siddha het volgende:

[..]

Maar ik vond juist leuk hoe wij hem een weerwoord gaven, met ieder zijn eigen twist. Het was juist heel leuk, maar die Arya mehr is gewoon jaloers, omdat zijn land nog in de middeleeuwen leeft en hij ziet duidelijk dat Turkije NIET in stenen tijdperk is waardoor hij al zijn verbittering kan projecteren, door naar verleden te wijzen en hij is uiteindelijk ook heel stil weer afgedropen
Hahaha. Het is niet dat ik denk ik wil zo snel mogelijk trouwen! (zo snel mogelijk is binnen 4 jaar). Toch denk ik wel aan m'n toekomst, beetje een planning maken van wanneer ik klaar ben met m'n studie en wanneer ik dan kan trouwen ofzo. Wat doe jij nu eigenlijk?
Ik ben een pure Turk.
pi_75503956
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik kan me heel erg ergeren aan sommigen die zo irritant sarcastisch doen in het echt.
Je moet het ook doseren Zie het als sambal ofzo
pi_75503982
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je moet het ook doseren Zie het als sambal ofzo
Wat een vergelijking.
Ik ben een pure Turk.
pi_75504012
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hahaha. Het is niet dat ik denk ik wil zo snel mogelijk trouwen! (zo snel mogelijk is binnen 4 jaar). Toch denk ik wel aan m'n toekomst, beetje een planning maken van wanneer ik klaar ben met m'n studie en wanneer ik dan kan trouwen ofzo. Wat doe jij nu eigenlijk?
Ik ben nu al weer (2 jaar) aan het reizen, ik was eerst in oostenrijk en daarna heb ik in Istanbul gewoond en nu ben ik op mn geld wachten en als ik het heb ga ik weer voor paar jaar weg maar nu naar Thailand en Cambodja
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75504033
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat een vergelijking.
Hij is pittig he

!11! Wat een humor zo op de late avond 11!!
pi_75504046
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:19 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben nu al weer (2 jaar) aan het reizen, ik was eerst in oostenrijk en daarna heb ik in Istanbul gewoond en nu ben ik op mn geld wachten en als ik het heb ga ik weer voor paar jaar weg maar nu naar Thailand en Cambodja
Lijkt me ook wel wat, wie is je sponsor?
pi_75504055
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:19 schreef siddha het volgende:

[..]

Interessant, met welk doel reis je? Ontspanning, leren over andere culturen of een combinatie van die twee? Reis je alleen? Spreek je meerdere talen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75504076
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hij is pittig he

!11! Wat een humor zo op de late avond 11!!
Ik kan er echt nie ttegen als mensen !!!! en dan 1111 doen of eiNzzzz

Sambal - wat een vergelijking - hij is pittig he
kotsen - wat een oplossing - nee een suspensie
Ik ben een pure Turk.
pi_75504105
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel wat, wie is je sponsor?
Was het maar waar dan was ik morgen al weg, maar ik ben ook een makelaar en als ik genoeg huizen verkoop heb ik genoeg om paar jaar te overleven en als het kan werk ik daar ook een beetje, meestal sociale werk
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75504112
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:14 schreef siddha het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder al zei, dat de Turkmeense ethniciteit maar 7 % is van de Turken uit Turkije vormt terwijl het pakket van de Anatolische ethniciteit in ieder van ons veel hoger ligt
Anatolisch, oftewel neolithisch (Haplogroep J2 doel je op denk ik) is ook veel te vinden in de Oezbeekse -, Turkmeense - en de Uygur Turken. Dus dat wij een groot percentage van die haplogroep in ons hebben betekent niet perse dat het merendeel van onze voorvaderen dan ook werkelijk alleen verTurkste Anatoliėrs zijn, snap je wat ik bedoel? Verder is uit recent onderzoek onder de Horasan Turken in Turkije (Dus Turken waarvan familieverhalen vertellen dat ze uit Horasan komen) gebleken dat de invloed van de Turken veel groter is dan gedacht. DNA testen van vroeger waren alleen gebaseerd op het Y-Chromosoom, de vaderlijn dus. De vaderlijn in het DNA van de Turken bevat minder Aziatisch DNA dan de moederlijn. Dus waarschijnlijk zijn er meer Turkse vrouwen met Anatoliers getrouwd dan andersom.
pi_75504116
Ik ga nu in een lekker diepe slaap vallen.

Welterusten.
Ik ben een pure Turk.
pi_75504142
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik kan er echt nie ttegen als mensen !!!! en dan 1111 doen of eiNzzzz

Sambal - wat een vergelijking - hij is pittig he
kotsen - wat een oplossing - nee een suspensie
Mensen doen dat ter compensatie van gezichtsuitdrukkingen, duidelijker kan het niet worden dat het niet serieus is.

Je irriteert je mateloos hč?
pi_75504184
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef siddha het volgende:

[..]

Was het maar waar dan was ik morgen al weg, maar ik ben ook een makelaar en als ik genoeg huizen verkoop heb ik genoeg om paar jaar te overleven en als het kan werk ik daar ook een beetje, meestal sociale werk
Ah prima, lekker eigen baas als het kan
pi_75504194
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu in een lekker diepe slaap vallen.

Welterusten.
Slaap lekker
pi_75504217
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Interessant, met welk doel reis je? Ontspanning, leren over andere culturen of een combinatie van die twee? Reis je alleen? Spreek je meerdere talen?
Die combinatie maar ik wil ook een boek schrijven en eerlijk gezegd vind ik Nederlandse maatschappij laatste tijd ook veel te verstikkend aan het worden en oh ja ik kan goed Engels, Duits en een beetje arabisch (+nl en Trks)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')