Peren? Appels en peren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
AryaMehrDat is toch die gast die ook altijd over Peren praat?
ontdooidquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, het lijkt nu net alsof je bent ontdooid![]()
Ik ben af en toe sarcastisch en dat vinden mensen ook niet altijd leuk, maar ik wel
Ja sorry, dat kwam in me opquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ontdooid![]()
Sarcasme doe ik op internet niet veel aan.
Maar ik vond juist leuk hoe wij hem een weerwoord gaven, met ieder zijn eigen twist. Het was juist heel leuk, maar die Arya mehr is gewoon jaloers, omdat zijn land nog in de middeleeuwen leeft en hij ziet duidelijk dat Turkije NIET in stenen tijdperk is waardoor hij al zijn verbittering kanquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lees vaak mee als het over Turkije gaat, maar die reacties zijn vaak zo beneden peil en standaard dat ik echt niet de moeite ga nemen om met ze te discussiėren. Maar die AryaMehr heb ik nu al zo vaak zien posten dat Turken geen beschaving hebben en blababla dat ik het niet kon laten om op hem te reageren.
Hahaha geloof ik best.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar ik vond juist hoe wij hem een weerwoord gaven met ieder zijn eigen twist. Het was juist heel leuk, maar die Arya mehr is gewoon jaloers, omdat zijn land nog in de middeleeuwen leeft en hij ziet duidelijk dat Turkije NIET in stenen tijdperk is waardoor hij al zijn verbittering kanprojecteren, door naar verleden te wijzen en hij is uiteindelijk ook heel stil weer afgedropen
Ik vind jou een slimmerik ook al ben ik vaak niet met je eens maar je komt heel goed uit je woorden dus wel verder studeren en jij ook bilmoyaremniet nu al aan trouwen denken
Ik kan me heel erg ergeren aan sommigen die zo irritant sarcastisch doen in het echt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja sorry, dat kwam in me op![]()
Nee, maar daar werkt het ook niet, je hebt een gezichtsuitdrukking nodig en met emoticons werkt dat niet echt
Zoals ik al eerder al zei, dat de Turkmeense ethniciteit maar 7 % is van de Turken uit Turkije vormt terwijl het pakket van de Anatolische ethniciteit in ieder van ons veel hoger ligtquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha geloof ik best.
Met welke dingen ben je het niet met mij eens dan?
Hahaha. Het is niet dat ik denk ik wil zo snel mogelijk trouwen! (zo snel mogelijk is binnen 4 jaar). Toch denk ik wel aan m'n toekomst, beetje een planning maken van wanneer ik klaar ben met m'n studie en wanneer ik dan kan trouwen ofzo. Wat doe jij nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar ik vond juist leuk hoe wij hem een weerwoord gaven, met ieder zijn eigen twist. Het was juist heel leuk, maar die Arya mehr is gewoon jaloers, omdat zijn land nog in de middeleeuwen leeft en hij ziet duidelijk dat Turkije NIET in stenen tijdperk is waardoor hij al zijn verbittering kanprojecteren, door naar verleden te wijzen en hij is uiteindelijk ook heel stil weer afgedropen
Ik vind jou een slimmerik ook al ben ik vaak niet met je eens maar je komt heel goed uit je woorden dus wel verder studeren en jij ook bilmoyaremniet nu al aan trouwen denken
Je moet het ook doserenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan me heel erg ergeren aan sommigen die zo irritant sarcastisch doen in het echt.
Wat een vergelijking.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet het ook doserenZie het als sambal ofzo
Ik ben nu al weer (2 jaar) aan het reizen, ik was eerst in oostenrijk en daarna heb ik in Istanbul gewoond en nu ben ik op mn geld wachten en als ik het heb ga ik weer voor paar jaar weg maar nu naar Thailand en Cambodjaquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahaha. Het is niet dat ik denk ik wil zo snel mogelijk trouwen! (zo snel mogelijk is binnen 4 jaar). Toch denk ik wel aan m'n toekomst, beetje een planning maken van wanneer ik klaar ben met m'n studie en wanneer ik dan kan trouwen ofzo. Wat doe jij nu eigenlijk?
Lijkt me ook wel wat, wie is je sponsor?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:19 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben nu al weer (2 jaar) aan het reizen, ik was eerst in oostenrijk en daarna heb ik in Istanbul gewoond en nu ben ik op mn geld wachten en als ik het heb ga ik weer voor paar jaar weg maar nu naar Thailand en Cambodja
Interessant, met welk doel reis je? Ontspanning, leren over andere culturen of een combinatie van die twee? Reis je alleen? Spreek je meerdere talen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:19 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben nu al weer (2 jaar) aan het reizen, ik was eerst in oostenrijk en daarna heb ik in Istanbul gewoond en nu ben ik op mn geld wachten en als ik het heb ga ik weer voor paar jaar weg maar nu naar Thailand en Cambodja
Ik kan er echt nie ttegen als mensen !!!! en dan 1111 doen of eiNzzzzquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is pittig he![]()
![]()
!11!
Wat een humor zo op de late avond
11!!
Was het maarquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, wie is je sponsor?
Anatolisch, oftewel neolithisch (Haplogroep J2 doel je op denk ik) is ook veel te vinden in de Oezbeekse -, Turkmeense - en de Uygur Turken. Dus dat wij een groot percentage van die haplogroep in ons hebben betekent niet perse dat het merendeel van onze voorvaderen dan ook werkelijk alleen verTurkste Anatoliėrs zijn, snap je wat ik bedoel? Verder is uit recent onderzoek onder de Horasan Turken in Turkije (Dus Turken waarvan familieverhalen vertellen dat ze uit Horasan komen) gebleken dat de invloed van de Turken veel groter is dan gedacht. DNA testen van vroeger waren alleen gebaseerd op het Y-Chromosoom, de vaderlijn dus. De vaderlijn in het DNA van de Turken bevat minder Aziatisch DNA dan de moederlijn. Dus waarschijnlijk zijn er meer Turkse vrouwen met Anatoliers getrouwd dan andersom.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder al zei, dat de Turkmeense ethniciteit maar 7 % is van de Turken uit Turkije vormt terwijl het pakket van de Anatolische ethniciteit in ieder van ons veel hoger ligt
Mensen doen dat ter compensatie van gezichtsuitdrukkingen, duidelijker kan het niet worden dat het niet serieus is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan er echt nie ttegen als mensen !!!! en dan 1111 doen of eiNzzzz
Sambal - wat een vergelijking - hij is pittig he
kotsen - wat een oplossing - nee een suspensie
Ah prima, lekker eigen baas als het kanquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef siddha het volgende:
[..]
Was het maarwaar dan was ik morgen al weg, maar ik ben ook een makelaar en als ik genoeg huizen verkoop heb ik genoeg om paar jaar te overleven en als het kan werk ik daar ook een beetje, meestal sociale werk
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu in een lekker diepe slaap vallen.
Welterusten.
Die combinatie maar ik wil ook een boek schrijven en eerlijk gezegd vind ik Nederlandse maatschappij laatste tijd ook veel te verstikkend aan het worden en oh ja ik kan goed Engels, Duits en een beetje arabisch (+nl en Trks)quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Interessant, met welk doel reis je? Ontspanning, leren over andere culturen of een combinatie van die twee? Reis je alleen? Spreek je meerdere talen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |