En hoe leuk je eten wordt! Ik ga morgen die spinnenweb eieren maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelf beslissen hoe lekker je eten wordt inderdaad
Ik wil zelf eens gebakken sprinkhaan etenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je willt me nu ook niet snappenJe typt je reacties nu zonder ook maar enige vorm van leestekens, wat je normaal wel doet en dus typ je maar wat neer, hopende op een reactie, maar die ga ik niet geven.
Nee, dit is niet een quasi-slimme post waar je over moet vallen.
En reageer niet met "" aub
Leestekens, je bent weer aanwezigquote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel gereageerd!
Ik snap je echt niet en wil je wel snappen, anders vraag ik er toch niet naar?
trouwens gisteren was je goed aan het discussierenquote:
Sterkte, het ziet er vast leuk uit, lekker weet ik zo net nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hoe leuk je eten wordt! Ik ga morgen die spinnenweb eieren maken.
Oh, insecten eten doe ik niet aan. Ik ben echt als de dood voor ze.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik wil zelf eens gebakken sprinkhaan eten
Ik heb zelf al escargots, kikkerbilletjes, krokodil en struisvogel geprobeerd
Huh waar?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef siddha het volgende:
[..]
trouwens gisteren was je goed aan het discussieren
Alsof leestekens zoveel met m'n aanwezigheid te maken hebben, wat zou ik voor leestekens moeten toevoegen in "ik snap je niet". Je zei je bent op je teentjes getrapt, maar morgen is het weer anders, zoiets.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leestekens, je bent weer aanwezig![]()
Nee, wat snap je nu niet?
Het zijn eieren gekookt in zwarte thee, of het lekker is weet ik niet maar vies zal het niet zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sterkte, het ziet er vast leuk uit, lekker weet ik zo net nog niet
Over de Turken dat die burger iniatief in Zwitserland een idee was van een turkquote:
Een seconde na het plaatsen van deze reactie wist ik het weer, jammer dat hij niet meer heeft gereageerd.quote:
Was ook heel laat damequote:Op donderdag 10 december 2009 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een seconde na het plaatsen van deze reactie wist ik het weer, jammer dat hij niet meer heeft gereageerd.
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Was ook heel laat dameals een abi he
Ok, niks met leestekens, wel met redelijkheid, leestekens impliceren vaak dat je bezig bent met wat je typt, zeker bij mensen die ze altijd goed gebruiken zoals jij. Ook ben je een pro in Nederlandse grammatica etc, dus verwacht ik het normaliter.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof leestekens zoveel met m'n aanwezigheid te maken hebben, wat zou ik voor leestekens moeten toevoegen in "ik snap je niet". Je zei je bent op je teentjes getrapt, maar morgen is het weer anders, zoiets.
Ik snap het nu wel, maar kortaf doen is soms echt leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, niks met leestekens, wel met redelijkheid, leestekens impliceren vaak dat je bezig bent met wat je typt, zeker bij mensen die ze altijd goed gebruiken zoals jij. Ook ben je een pro in Nederlandse grammatica etc, dus verwacht ik het normaliter.![]()
Je zei "hij heeft een pishekel aan vliegen jongens". Dat is een nutteloze opmerking die je alleen maakt als je een beetje recalcitrant aan het doen bent. Dus ik vroeg "is dit een sneer?" en toen zei jij "misschien". Toen dacht ik "ze doet een beetje kortaf, laat maar waaien, morgen weer beter", dus ik zei "je bent een beetje op je teentjes getrapt, maar dat is morgen weer anders". En dat snapte je niet en nu hopelijk wel
Yepquote:Op donderdag 10 december 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap het nu wel, maar kortaf doen is soms echt leuk.
Ik lees soms wel mee, maar vaak kom ik het bericht pas tegen als het posttempo is afgenomen en reageren doe je om een reactie te krijgen op je eigen en de kans daarop is dan al gedaald.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:57 schreef siddha het volgende:
Ik vind wel jammer dat jullie niet vaak op FP posten tyerwijl jullie niet dom en ook lekker fel kunnen wezen
Ik lees vaak mee als het over Turkije gaat, maar die reacties zijn vaak zo beneden peil en standaard dat ik echt niet de moeite ga nemen om met ze te discussiėren. Maar die AryaMehr heb ik nu al zo vaak zien posten dat Turken geen beschaving hebben en blababla dat ik het niet kon laten om op hem te reageren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:57 schreef siddha het volgende:
Ik vind wel jammer dat jullie niet vaak op FP posten tyerwijl jullie niet dom en ook lekker fel kunnen wezen
AryaMehrquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lees vaak mee als het over Turkije gaat, maar die reacties zijn vaak zo beneden peil en standaard dat ik echt niet de moeite ga nemen om met ze te discussiėren. Maar die AryaMehr heb ik nu al zo vaak zien posten dat Turken geen beschaving hebben en blababla dat ik het niet kon laten om op hem te reageren.
wat?quote:
Haha, het lijkt nu net alsof je bent ontdooidquote:Op donderdag 10 december 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap het nu wel, maar kortaf doen is soms echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |