quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, niemand wil scheiden en toegeven dat je relatie is mislukt, zou ik ook geen zin in hebben. Maar je bracht het alsof je no matter what zou doorzetten en dat is niet realistisch, in ieder geval niet samen met gelukkig zijn![]()
Maar ja, je bent 16, je hoort hier niet over na te denken, laat je regelen voor een breezer![]()
Flikker op, je snapt m'n beeld over de wereld toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, niemand wil scheiden en toegeven dat je relatie is mislukt, zou ik ook geen zin in hebben. Maar je bracht het alsof je no matter what zou doorzetten en dat is niet realistisch, in ieder geval niet samen met gelukkig zijn![]()
Maar ja, je bent 16, je hoort hier niet over na te denken, laat je regelen voor een breezer![]()
Dat is ook veel te groot om te behappenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Flikker op, je snapt m'n beeld over de wereld toch niet.
Je faalt, die hoor je elke dag te gebruiken als je de deur uitgaatquote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben nu mijn koffer aan het pakken voor morgen maar ik kan mijn mp3 speler niet vinden.
Ik ga niet eens naar de supermarkt zonder mijn iPod, ik hoop voor je dat je 'm vind.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben nu mijn koffer aan het pakken voor morgen maar ik kan mijn mp3 speler niet vinden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is ook veel te groot om te behappen![]()
Maar laat maar zitten joh, ik hoefde je ook niet ergens van te overtuigen, krijg alleen zo beetje meer inzicht in je leefwereld. Gewoon interesse hoor![]()
Moet je verder nog iets kwijt?
Die dingen had je veel eerder moeten regelen, niet paar uur voor je vlucht.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Nromaal gebruik ik mijn telefoon altijd, maar nu ga ik vliegen en heb ik dus mijn mp3-speler nodig. Ook kan ik de kabels van mijn fotocamera niet vinden
.
Oja, goed puntquote:Op donderdag 10 december 2009 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Nromaal gebruik ik mijn telefoon altijd, maar nu ga ik vliegen en heb ik dus mijn mp3-speler nodig. Ook kan ik de kabels van mijn fotocamera niet vinden
.
Ik heb nog tot morgenochtend, ik dacht juist lekker op tijd te zijn door het de dag ervoor te doenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die dingen had je veel eerder moeten regelen, niet paar uur voor je vlucht.
Dan krijg je klappen van de stewardess,quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, goed puntGebruik m'n mobiel ook altijd, bij vliegtuigen moet je het niet proberen
Exactquote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan krijg je klappen van de stewardess,
Je hebt rare hobbiesquote:Op donderdag 10 december 2009 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Chinezen wel niet met eieren doen. Leuk idee voor haloween (samen met dat verrotte ei).
Is dit een sneer?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
hij heeft een pishekel aan vliegen jongens
misschienquote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is dit een sneer?![]()
Ik vind vliegen iig wel chill, doe het dan ook veel te weinig
ik snap je nietquote:Op donderdag 10 december 2009 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nouja, doe maar even op je teentjes getrapt, komt morgen wel weer goed
Je willt me nu ook niet snappenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je willt me nu ook niet snappenJe typt je reacties nu zonder ook maar enige vorm van leestekens, wat je normaal wel doet en dus typ je maar wat neer, hopende op een reactie, maar die ga ik niet geven.
Nee, dit is niet een quasi-slimme post waar je over moet vallen.
En reageer niet met "" aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |