Wat ga je hier missen? Ik kan op dit moment niet veel bedenken dat ik zuo missenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen? Ik heb mijn leven hier, misschien over 10 jaar of zo, maar nu nog niet.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben jij niet de man waar ik verliefd op ben.
1 van het andere geslachtquote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Rookert het volgende:
Hebben jullie ogen dat jullie naar mensen van het andere geslacht kijken?
Ik heb mijn leven hier, ik ga mijn leven missen als ik nu binnen 5 jaar naar Turkije vertrek. Ik heb daar toch niks, geen opleiding, werk helemaal niks.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat ga je hier missen? Ik kan op dit moment niet veel bedenken dat ik zuo missen
1x per maand?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1 van het andere geslacht
maar dat is echt 1x per maand ofzo
Oh op die manier, denk je nog meer te gaan missen? Mensen ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven hier, ik ga mijn leven missen als ik nu binnen 5 jaar naar Turkije vertrek. Ik heb daar toch niks, geen opleiding, werk helemaal niks.
nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
1x per maand?![]()
Is het je reclasseringsambtenaar?
Ehm, ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh op die manier, denk je nog meer te gaan missen? Mensen ofzo
Waarom diequote:
Wat maak je het jezelf toch moeilijkquote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee.![]()
Ik probeer gewoon niet te kijken.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat maak je het jezelf toch moeilijk
Met lang bedoel ik paar weken, verder heb ik 2 goede vrienden die ik niet lang kan missen, de rest boeit me niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom die, wilde weten wat voor leven je hier zou missen. Aangezien je zei lang zonder vrienden te kunnen.
Jawel.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je er tevreden mee bent
Ik heb twee vrienden waarvan ik het lastig zou vinden ze te missen, maar ik zou het waarschijnlijk wel aankunnen. Ik verwacht sowieso niet dat ik ze allemaal nog heel vaak ga zien. Als m'n ouders gaan, wil ik wel snel vertrekken, over ongeveer 6 jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met lang bedoel ik paar weken, verder heb ik 2 goede vrienden die ik niet lang kan missen, de rest boeit me niet.
Dat het me nog een beetje lukt Allah te dienen en de keren dat het niet lukt, word ik gek.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is het leuke, fijne, prettige er dan aan?
O nerden cikti.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmiyorem en Burak zouden perfect bij elkaar passen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat het me nog een beetje lukt Allah te dienen en de keren dat het niet lukt, word ik gek.
ik wil er ook niet over discussierenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Zulke discussies lopen altijd dood hier, ik kan hier niks op antwoorden, het is gewoon oneerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |