SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
kan je hier eigenlijk zo inspringen, of zit er nog een soort selectieprocedure aan vast:P
iig, het antwoord staat in de spoiler, just in caseHangt er van af. Wist je het antwoord uit jezelf, of heb je het gegoogled? Want dat laatste mag dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima dan. Iedereen kent de band natuurlijk wel, het bericht stond ook gewoon in de 3voor12 Nieuwsbrief.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Kende de band wel, en hoorde het nieuwsbericht pas op 3voor12radio, niet opgezocht dus.. gewoon onthouden:P
Het stond in die van afgelopen Woensdagquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:24 schreef bartrid het volgende:
En dan krijg ik die 3voor12 nieuwsbrief nog gewoon binnen....
helaas, niet in 2007quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:32 schreef ranja het volgende:
Fratelli's - Chelsea Dagger was er eentje dacht ik. 2007?
Verder volg ik dat niet echt...
Net geluisterd. Inderdaad net Oasis. Maar dan nog slechter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef Grobbel het volgende:
Ben de titel alweer vergeten, maar het nummer klinkt in elk geval alsof ze bij Rigby thuis grote fans zijn van Oasis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |