Oeh, die heb ik al 3 keer gezien.quote:
Pak hem verbaalquote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Seksgod het volgende:
Jullie doen net alsof ik hem in elkaar geslagen hebik duwde hem gewoon en raakte met mijn hand zn gezicht, nu zegtie dat ik hem sloeg en dattie me gaat pakken met "brute woestheid"
![]()
Zucht, klinkt heel bekend. Het is dat ik mezelf eindeloos onder controle kan houden dus van klappen is het nooit gekomen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Commentaar geven op alles wat ik vertel in de pauze bijv; ik: mooi klote weer vandaag, hij: ja als je van suiker bent misschien
en dat altijd
Als ik nu zeg dat Michie(total)los de laatste dagen zwaar aan het downplayen is om nog wat aan z'n geheel verziekte imago te doen, samen met z'n grote vriend Bader Harry, die K1 rifaap, tsja dan moet je even opletten wie van die kutkloontjes er het eerst reageert.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef Banzaiaap het volgende:
TS van wie ben je nou de kutkloon, kan het echt zo gauw niet bedenken..
Hoofd Papierprikker was het toch. Waar jij jouw arbeiders mag vertellen hoe ze die papiertjes precies moeten vast prikken aan hun prikkertje.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:02 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de mc donalds, ik heb een goeie functie en wordt door alle retailers hier gerespecteerd voor mijn beleid, wat heb jij bereikt? Ik ben gewoon verschikkelijk bang dat de arbeiders zich ineens tegen mij keren en mij eruit gaan werken.. Ik kan dit gewoon echt niet gebruiken nu...
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Seksgod het volgende:
Ik ben gewoon zo verschikkelijk bang.
Met z'n swaffelquote:Op donderdag 10 december 2009 21:18 schreef teknomist het volgende:
Geslagen waarmee? Met je plumeau?
Jouw UIquote:
Ah, jij was de mislukte afdelingschef van de Blokker toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenen de sfeer is dus goed bedorven..
TS is doodquote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Seksgod het volgende:
Jullie doen net alsof ik hem in elkaar geslagen hebik duwde hem gewoon en raakte met mijn hand zn gezicht, nu zegtie dat ik hem sloeg en dattie me gaat pakken met "brute woestheid"
![]()
Goede uitwerking van mijn "TS kan er niet mee omgaan" constatering.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je werkt als chef bij de Blokker dus? Die collega moet dus haast wel iemand zijn die onder je staat, je beweert in dat andere topic dat je er een ijzeren regime op na houdt? Kennelijk hebben die lui onder je weinig respect voor je als ze je op zo een manier bejegenen.![]()
Kan je trouwens niet iets meer vertellen, noem eens een paar opmerkingen of uitlatingen van die collega? Als een werknemer onder je dit soort opmerkingen maakt dan roep je hem toch ter verantwoording in een 1 op 1 gesprek en dreigt hem de laan uit te mieteren als ie zijn houding niet wijzigt?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Seksgod het volgende:
Dus een medewerker zit al een paar weken het bloed onder mn nagels vandaan te halen en vandaag kon ik me niet beheersen en heb hem een klap(je) gegeven..
Ben ik straks mn functie kwijt omdat ik lastig gevallen wordt
Mijn dank, maar slechts constateren dat een TS ergens niet mee kan omgaan is zo een dooddoener, het geldt namelijk voor elke TS in KLB anders openen ze hier geen topicsquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:46 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Goede uitwerking van mijn "TS kan er niet mee omgaan" constatering.
Ja reageer inderdaad eens een keer, voor de duidelijkheid we bedoelen jou met TS, Seksgodquote:
door wie denk je dat het komtquote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Sommige arbeiders in mn bedrijf zijn het met mij eens en zeggen dattie het verdient maar de rest vindt dat ik niet geschikt ben om leiding te gevenen de sfeer is dus goed bedorven..
kijk TS zou in het gelijk zijn als hij leiding moet geven aan vechtclub sporters of zoquote:Op donderdag 10 december 2009 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je geeft dan ook niet echt het goede voorbeeld
Ten eerste zijn ze werknemers van mij geen collega's, en ten tweede heeft hij mij niet te beledigen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:58 schreef GoodGawd het volgende:
Eigen schuld, je slaat je collegas gewoon niet.
Dat zou je dan helemaal als leidinggevende verbaal op moeten kunnen lossen. Desnoods met wat hefbomen die je als leidinggevende in handen hebt. Nee jij laat je kennen en gebruikt je handen, wat jou dus duidelijk ongeschikt maakt om echt leiding te geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ten eerste zijn ze werknemers van mij geen collega's, en ten tweede heeft hij mij niet te beledigen.
haha en hoe heeft ie het baantje gekregen? door de interviewer te meppen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
TS
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt
ow je komt een heel eind bij sommige bedrijven door goed te kunnen lullen, Alhoewel TS daar volgens mij ook niet echt goed in is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
haha en hoe heeft ie het baantje gekregen? door de interviewer te meppen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |