Wat toevallig ik ben maandag terug gekomen van 5 dagen Rome, en ook 1 dag regen gehadquote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet in de zomer naar Rome gaan, in het voor- of najaar is het er veel fijner. Ik ben er afgelopen week een week geweest en merendeels heb ik prachtig weer gehad: 15 graden en zonnig. Ik heb 1 dag regen gehad.
Vertel eens waarom dat het geval zou zijn.quote:
Als je per sé een hotel wilt, dan heb je niks aan deze post: maar heb je al gedacht aan een appartement?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:50 schreef Moona het volgende:
waarschijnlijk ga ik begin februari naar Rome.
ik heb zelf de meeste hot-spots al gezien, omdat ik er met school al eens geweest ben, maar nu ga ik samen met mijn vriend. We willen dus graag de bekende dingen zien, maar ook een paar leuke minder bekende dingen zien. Ik ben nu op zoek naar een goedkoop hotelletje in Trastevere.
als iemand tips heeft... laat maar weten.
http://www.rentalinrome.com/solebstudio/soleb.htm En zo zijn er op die site nog véél meer appartementen, én nog veel meer sites met andere appartementen.quote:
Mwah, een klotestad is het niet, ik heb persoonlijk meer met het binnenland van Italië en in het noorden, maar Rome is wel leuk hoor, niet m'n favoriete stad, ook niet in Italie, dan vind ik bijvoorbeeld Firenze nog een stuk gezelliger.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:45 schreef JohnDDD het volgende:
Dikke klotestad.
Onvriendelijke mensen, vies, warm in de zomer, regenachtig in de winter, groot, slecht openbaar vervoer.
mijn nicht woont daar... ga ook nog ff een paar daagjes... heeerlijk!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:25 schreef Mip1988 het volgende:
deze zomer ga ik 2 weken in Bracciano vertoeven, dus dat wordt zeker een bezoekje aan Rome!
Ik ben 2 jaar geleden eind augustus naar Rome geweest het was steeds tussen de 36 en 40 graden, maar met veel water drinken en een pet op was het prima te doen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet in de zomer naar Rome gaan, in het voor- of najaar is het er veel fijner. Ik ben er afgelopen week een week geweest en merendeels heb ik prachtig weer gehad: 15 graden en zonnig. Ik heb 1 dag regen gehad.
Maar het is prettiger als je dat soort vorozorgsmaatregelen nioet hoeft te nemen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:10 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden eind augustus naar Rome geweest het was steeds tussen de 36 en 40 graden, maar met veel water drinken en een pet op was het prima te doen!
Mooie locatie! Wat kost dat als ik vragen mag?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:23 schreef Rory78 het volgende:
Ja, geboekt! Begin mei 4 nachten Casa de' Fiori in de wijk Navona. Nog tips voor die wijk?
Daar ben ik het op alle punten mee oneens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:45 schreef JohnDDD het volgende:
Dikke klotestad.
Onvriendelijke mensen, vies, warm in de zomer, regenachtig in de winter, groot, slecht openbaar vervoer.
Mimi e Coco?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef JohnDDD het volgende:
Zit een fantastsiche ijssalon in Via del Governo Vecchio. Ze hebben een groot bord butien staan met iets van "natuurlijk ijs" erop ofzo. Lieve mensen ook.
Als je het mij vraagt ook. Je moet wel echt naar Da Bafetto gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef slashdev het volgende:
Wij hebben in maart 6 nachten in dit appartement geboekt, perfecte ligging als je het mij vraagt
Eén tip, in Napels doe dit: http://napolisotterranea.it/ (Tour door de grotten onder Napels) en o ja, ga hier pizza eten: http://www.accademiadellapizza.it/quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb gisteren geboekt, we vliegen 24 april naar Napels, gaan 25 april naar Pompeii ( vanwege culturele week gratis toegang maar ben bang dat het dan erg druk is, had dan liever gewoon betaald) en die avond naar Rome. 30 april weer naar huis.
Ik moet het hotel voor dat ene nachtje Napels (of in die buurt ergens) nog boeken maar in Rome logeren we in hotel Artorius.
Daarnet heb ik naar het Vaticaan gemaild voor een plekje op een tour door de necropolis daar. Ik hoop dat het lukt, er mogen maar zo'n 200 man per dag naar binnen. Als we mogen dan geven zij ons een dag/tijd en dan moet ik de rest maar daaromheen plannen, ik wil namelijk ook nog een tijd boeken voor de Galleria Borghese.
Ik hoop op de maandag voor het Vaticaan want dan zijn veel andere dingen dicht.
Wij komen pas in de middag aan in Napels en gaan de volgende ochtend al weer weg. We hebben dus net tijd om het Archeologisch museum te bezoeken en 's avonds wat te eten. Voor een ondergrondse tocht hebben we dus helaas geen tijd. Had me wel mooi geleken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Eén tip, in Napels doe dit: http://napolisotterranea.it/ (Tour door de grotten onder Napels) en o ja, ga hier pizza eten: http://www.accademiadellapizza.it/
Ben er zelf dus nog niet geweest maar de meeste jongeren schijnen de crypte van de kapucijner monniken nogal fascinerend te vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Esje-lief het volgende:
Deze keer gaan mijn neefje en nichtje van 13 en 15 ook mee..
Is er nog iets in Rome waarvan jullie zeggen dat gaan ze helemaal geweldig vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |