abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75494631
quote:
Egypte bouwt ondergrondse muur tegen smokkelaars

Egypte is begonnen met de bouw van een tien kilometer lange ondergrondse muur op de grens met de Gazastrook. Dat meldt Haaretz, een Israëlische krant.

De muur gaat naar verluidt tot op dertig meter onder de grond en is bijzonder sterk. Op die manier wil Egypte smokkelaars een hak zetten.

Palestijnen gebruiken in de regio tunnels om wapens, voedsel, medicijnen en andere goederen naar Gaza te smokkelen. Israël drong al langer aan op een initiatief van Egypte.
quote:
Hamas. Hamas. Gretta aan het Egyptische gas
Redelijk schokkend nieuwsfeitje dat wel heel erg onopgemerkt voorbij gaat. Volgens de Israëlische krant Haaretz is Egypte begonnen met de bouw van een muur tussen Egyptisch territorium en Gaza. De muur wordt ongeveer 10 kilometer lang en gaat op sommige plekken maar liefst 30 meter de grond in. Dit uiteraard om smokkeltunnels van Palestijnen tegen te gaan. Nu zullen we niet hypocriet doen vanwege een muur. Israël heeft er een. Amerika idem. Marokko doet het truukje en nu Egypte dus ook. So be it. Moeten de Palestijnse leiders zich maar iets drukker maken om vrede dan om qassamraketten. Waar het ons om gaat zijn de verdere repercussies van de Egyptenaren. Die vullen de tunnels namelijk wekelijks met GAS! WTF!!? Kan het nog inhumaner? Waar zijn de woedende reacties van de anders zo strijdbare VN, de Organisatie van de Islamitische Conferentie, Amnesty International en Human Rights Watch? Ook in Nederland is de stilte van pro-palestijnse organisaties oorverdovend. Joehoe Dries van Agt doe eens een stichting openen. Wanneer schuift Jaap Hamburger van Een Ander Joods geluid aan voor de camera's? Anja Meulenbelt, trouw eens demonstratief een Egyptenaar. Straks vergassen die smerige pyramidefuckers Gretta Duisenberg nog tijdens haar jaarlijkse oversteek. Dat mag NOOI..uchekuchehatsjoe!
Bron

Ongelooflijk

En nog erger, waar blijft de verontwaardiging? Nazipraktijken in de 21e eeuw, het moet niet gekker worden!

[ Bericht 17% gewijzigd door Frutsel op 11-12-2009 09:21:32 ]
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 10 december 2009 @ 20:25:06 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_75494902
Denk dat al die organisaties nog geen tijd hebben gehad om GeenStijl te bekijken en erop te reageren.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_75494930
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Bron

Ongelooflijk

En nog erger, waar blijft de verontwaardiging? Nazipraktijken in de 21e eeuw, het moet niet gekker worden!
Dat geldt alleen voor Israël.
(Volgens sommige dan)
  donderdag 10 december 2009 @ 20:27:23 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75494986
Muren zijn leuk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_75495278
Hoezo nazipraktijken? Ze beschermen alleen maar hun grenzen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 10 december 2009 @ 20:40:32 #6
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_75495494
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo nazipraktijken? Ze beschermen alleen maar hun grenzen...
Je denkt dat ieder land het recht heeft om mensen te vermoorden als ze illegaal een land proberen binnen te komen?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_75495786
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef reem het volgende:

[..]

Je denkt dat ieder land het recht heeft om mensen te vermoorden als ze illegaal een land proberen binnen te komen?
Wel als ze wapens proberen te smokkelen ja. Dan hebben ze het volste recht!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75495871
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel als ze wapens proberen te smokkelen ja. Dan hebben ze het volste recht!
Natuurlijk niet. Dan moeten ze opgepakt en berecht worden.

Wat is trouwens de echte bron van dit bericht, want GS geloof ik niet zomaar op hun roze ogen.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 10 december 2009 @ 20:51:16 #9
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_75495914
Dat zal blijken de komende dagen, hoeveel verdragen Egypte met deze actie schendt...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_75495918
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef voyeur het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Dan moeten ze opgepakt en berecht worden.

Wat is trouwens de echte bron van dit bericht, want GS geloof ik niet zomaar op hun roze ogen.
De Haaretz.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1133749.html
  donderdag 10 december 2009 @ 20:55:59 #11
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75496073
quote:
Moeten de Palestijnse leiders zich maar iets drukker maken om vrede dan om qassamraketten.
Van Israël mag Palestina niet eens leiders hebben, dus, waar hebben we het over?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 10 december 2009 @ 21:02:12 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75496293
Dat hele midden-oosten hebben we totaal geen flikker aan. Komt alleen maar teringzooi vanaf. Platgooien en volbouwen met olieverwerkingsinstallaties.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75496565
Zionistische propoganda
Geenstijl als bron ????
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 21:14:52 #14
137949 Disana
  donderdag 10 december 2009 @ 21:17:17 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75496825
oh GS...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75497105
quote:
Merci.

Barbaars. Ik begrijp na er meer over gelezen te hebben dat de Egyptenaren er ook wel eens water in pompen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 december 2009 @ 21:25:52 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75497175
Tjsa, dit gebeurde in Duitsland ook, en ook in Brazilie als ik het goed heb om het arme van het rijke te scheiden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75497257
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef Re het volgende:
oh GS...
Als je even doorklikt kom je op de echte bron, Haaretz, een onafhankelijke Israelische krant.
pi_75497584
quote:
Lees de Haaretz (link staat elders in dit topic). Dat artikel van jou gaat over de bouw van de muur, een nieuwe maatregel. Dat gas pompen in de tunnels is iets wat ze nu ook al doen. In dat licht bezien ga ik die muur bijna humaan vinden.
pi_75497735
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:35 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Lees de Haaretz (link staat elders in dit topic). Dat artikel van jou gaat over de bouw van de muur, een nieuwe maatregel. Dat gas pompen in de tunnels is iets wat ze nu ook al doen. In dat licht bezien ga ik die muur bijna humaan vinden.
Ik ben het me je eens. De bron die ik aanhaalde is nota bene van June 28, 2008 maar ik had er tot vandaag niet van gehoord.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 21:44:03 #21
137949 Disana
pi_75497881
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:35 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ja, ik had inmiddels verder gekeken. GS zette me op het verkeerde been, zij beweren dat deze muur met gas gevuld wordt.
pi_75498095
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:24 schreef voyeur het volgende:

[..]

Merci.

Barbaars. Ik begrijp na er meer over gelezen te hebben dat de Egyptenaren er ook wel eens water in pompen.
Ik zie het. Ik zie het somber in voor de Gazanen, het gaat daar niet snel gezelliger worden, aan de ene kant de Egyptenaren die je vergassen, aan de andere kant Israel dat ieder moment een inval kan organiseren, en de grenzen strak dicht houdt, en daarbovenop nog een uiterst gewelddadige organisatie als regering, die door slechts haar aanwezigheid al zo goed als elke oplossing in feite onmogelijk maakt. Die mensen zijn niet te benijden
pi_75498231
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:39 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik ben het me je eens. De bron die ik aanhaalde is nota bene van June 28, 2008 maar ik had er tot vandaag niet van gehoord.
Vreemd dat dit zo weinig aandacht krijgt, zeker gezien de ernst van de zaak. Zal vermoedelijk te maken hebben met de focus die in die regio voortdurend op Israel ligt, waardoor dit soort volkomen geschifte gedragingen van andere partijen in het conflict allicht ondergesneeuwd raken.
  donderdag 10 december 2009 @ 21:57:21 #24
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75498398
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Bron

Ongelooflijk

Er is geen verontwaardiging bij de moslims dus ook niet bij alle politiek correcte multikul aanhangers.

Dit is niet erg want moslims die moslims onderdrukken en/of doden is niet erg. Alleen als ongelovige honden (alle niet-moslims) het doen is het erg.
En als Joden het doen is het nog eens dubbel zo erg. Moslims zijn namelijk vrijwel allemaal racisten.

Niet zo ingewikkeld dus.
Wat echt triest is dat is dat de politiek correcten ook zo selectief zijn in hun verontwaardiging. Van de moslims verwacht je het, van weldenkende mensen niet.
Blijkbaar doen de politiek correcten er alles aan om een Dhimmie status te verwerven uit pure angst voor de moslims.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 22:01:21 #25
137949 Disana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')