Kijk hem met vrienden! Bros before ho's !quote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef dabadbass het volgende:
mn vreundin wil m nooit met mij zien, ik vind het DE kerstfilm (1&2 btw)
Ik durf er niet voor uit te komen dat ik het nog steeds leuk vindquote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk hem met vrienden! Bros before ho's !
Zonder Wet Bandits géén Home Alone!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Joel-Smeets het volgende:
Na 1 en 2 wordt het jammer genoeg steeds minder...
Eensch..quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat Home Alone 3&4 de titel 'Home Alone' mogen dragen
Zonder Macauley ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zonder Wet Bandits géén Home Alone!
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij komt volgende week 2x achter elkaar op rtl4.. eerst 's avonds en de volgende dag 's middags voor als je 'm mogelijk gemist hebt.
ik heb hetzelfde...bij mij wil m,n vriendjuh niet meekijken (in ieder geval niet van harte)quote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef dabadbass het volgende:
mn vreundin wil m nooit met mij zien, ik vind het DE kerstfilm (1&2 btw)
Tofquote:Op donderdag 16 december 2010 12:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij komt volgende week 2x achter elkaar op rtl4.. eerst 's avonds en de volgende dag 's middags voor als je 'm mogelijk gemist hebt.
Kom maar op!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
vorig jaar in NY geweest en ook even een bezoekje gebracht aan natuurlijk Plaza Hotel, ook even binnen gaan kijken. Maar daar was niks herkenbaars te zien van de film.
Daar heb ik ook nog foto's van (lobby)
In de film zijn de vlaggen anders. Dan hangt er een Spaanse en Mexicaanse (naast de Amerikaanse en Canadese vlag)quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:32 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
vorig jaar in NY geweest en ook even een bezoekje gebracht aan natuurlijk Plaza Hotel, ook even binnen gaan kijken. Maar daar was niks herkenbaars te zien van de film.
Daar heb ik ook nog foto's van (lobby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |