Je laat ze postnatale abortus ondergaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je hebt 5 kinderen en het zijn echte kutkinderen, ze willen per se chocopops. Ze kijken eng uit hun ogen en maken je helemaal gek en gaan als een mongooltje schreeuwen, omdat je toevallig geen chocopops in huis hebt. Ze kunnen vmbo-t niet eens aan. Wat doe je?
Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs "Start". U ontvangt geen 20000 gulden.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je hebt 5 kinderen en het zijn echte kutkinderen, ze willen per se chocopops. Ze kijken eng uit hun ogen en maken je helemaal gek en gaan als een mongooltje schreeuwen, omdat je toevallig geen chocopops in huis hebt. Ze kunnen vmbo-t niet eens aan. Wat doe je?
Je maakt je er niet druk om, want het is je eigen domme schuld dat je ze niet behoorlijk hebt opgevoedquote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
alleen jijquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je laat ze postnatale abortus ondergaan.
Hoe zien ze eruit? Ik generaliseer best wel, ken maar een paar Hongaren en vind het walgelijke mensen.quote:
WAt doe jij dus met ze?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs "Start". U ontvangt geen 20000 gulden.
Waarom vind je ze walgelijk?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit? Ik generaliseer best wel, ken maar een paar Hongaren en vind het walgelijke mensen.
Mensen die alles in verband brengen met opvoeding lol Ken ook zo iemand die zegt dat haar kinderen gewoon niet vervelend kunnen worden, omdat de kinderen perfect opgevoed zullen worden. Opvoeding heeft invloed, maar is echt niet beslissend voor het karakter van je kind. Zeker het niveau verschil niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je maakt je er niet druk om, want het is je eigen domme schuld dat je ze niet behoorlijk hebt opgevoed
je kan toch zeggen wat je zou doen met zulke kinderen?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe geen vmbo en ik heb geen vier broers en zussen.
Broers en zussen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe geen vmbo en ik heb geen vier broers en zussen.
Ik heb wel drie broers en zussenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Broers en zussen.![]()
Je weet niet wat je mist.
Heb jij broers en zussen????quote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb wel drie broers en zussen.
geweldige relatie met zequote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb jij broers en zussen????
Je zegt nooit wat over ze.
Jij ook niet, lulhannesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb jij broers en zussen????
Je zegt nooit wat over ze.
niet alles zo serieus nemenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want ik ga mijn hele levensverhaal op fok! zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |