Ik vind het ook nooit normaal, maar ik bedoel dat zij het niet meer normaal vinden om zo tegen me te praten, als ze weten wie m'n familie is. Vies verschilt, van vervelend lief tot echt vies (***).quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is toch sowieso niet normaal om zo te doen?Wat versta je onder vies praten?
Je kan sowieso een inleidend gesprek doen en altijd kappen wanneer je wilt. Mijn biologieleraar had het vroeger ook gedaan, toch snel verdiend. Ondertussen kan je ook studeren enzoquote:Op donderdag 10 december 2009 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voor een medisch onderzoek?
Ben je gek ofzo?
Je vader is Aboutaleb?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee daar doen we niet aan.![]()
En het mag absoluut niet van mijn vader. (Hij is politicus weet je, gezichtsverlies enzo, maar hij vind het ook stelen dus nee)
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee daar doen we niet aan.![]()
En het mag absoluut niet van mijn vader. (Hij is politicus weet je, gezichtsverlies enzo, maar hij vind het ook stelen dus nee)
En ze spuiten allemaal troep in je lichaam of geven het aan je.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan sowieso een inleidend gesprek doen en altijd kappen wanneer je wilt. Mijn biologieleraar had het vroeger ook gedaan, toch snel verdiend. Ondertussen kan je ook studeren enzo
Mischien wordt het tijd dat je ouders je vertellen dat je eigenlijk half mocro bent.quote:
Ahmed, ouwe baasquote:
Discriminazi en vriendjespolitiekquote:Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg een brief van Aboutaleb, ze hadden een steekproef genomen en ik moest een vragenlijst invullen.
20 x 100 euro en 25 x 25 euro wordt er verloot onder de deelnemers.
Maar goed, Marokkanen kunnen geen afstand doen van hun nationaliteit.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ahmed, ouwe baas![]()
Dat gedoe over dubbel paspoort ook enzoVind wel dat ie geen minister of minister-president mag worden met 2 paspoorten, dan kies je toch echt voor iets
De Wallenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zou vandaag boeken krijgen, maar niet gekregen.![]()
Ik wil werk.
Racistische steekproef.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Discriminazi en vriendjespolitiek.
Dat is wel een beetje "quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed, Marokkanen kunnen geen afstand doen van hun nationaliteit.
Is opzich ook niet heel slecht, maar als je minisiter-president wordt en je hebt toegang tot defensie enzo en gewoon de macht over een land, dan kan je echt niet een andere nationaliteit hebben hoor. Ik ben niet paranoïde ofzo, maar het is gewoon onwerkbaar door alle mogelijke belangenverstrengelingen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sultan is iig een van rijkste mensen ter wereld, landje ook, leuk voor de collectiequote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een Bruneis paspoort aan kunnen vragen, mocht ik dat nodig vinden. Ik vind alleen dat mensen zelf mogen kiezen of ze een bepaalde nationaliteit willen hebben of niet. Zelfs half-Marokkaanse kinderen van wie de ouders nog voet buiten Nederland hebben gezet krijgen het door hun strot gedouwd.
Turken?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wallen.quote:
De Sultan wel, maar de rijkdom van de mensen zelf zal je nog vies tegenvallenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sultan is iig een van rijkste mensen ter wereld, landje ook, leuk voor de collectie
Okey daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is opzich ook niet heel slecht, maar als je minisiter-president wordt en je hebt toegang tot defensie enzo en gewoon de macht over een land, dan kan je echt niet een andere nationaliteit hebben hoor. Ik ben niet paranoïde ofzo, maar het is gewoon onwerkbaar door alle mogelijke belangenverstrengelingen.
Ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
AIDS?111/!??!?!?!??1//1/1!?a/whehehheheEIJNZEINZEINZ111
Gewoon beleefdheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
je staat in de mac en iemand vraagt "mag ik misschien een hamburger?"
Mag en misschien...... klinkt zo dubbel en ten tweede, waarom mag? Je betaalt er toch voor. Beleefdheidsvorm? Zeg dan "ik wil graag"
Het is maar waar je je druk over maakt hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mag en misschien...... klinkt zo dubbel en ten tweede, waarom mag? Je betaalt er toch voor. Beleefdheidsvorm? Zeg dan "ik wil graag"
Ik zeg altijd "een quarterpounder, nee geen kaas, nee geen bacon, nee géén kaas"quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
ja maar "ik wil graag" is ook beleefd, "mag ik misschien" klinkt zo dubbel en waarom "mag"? Je betaalt ervoor, ze geven je het heus niet gratis.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon beleefdheid.
Is wel fijn altijd als je daar werkt.
Ik keur dat toch ook niet goed, ik geef toe dat beleefdheid belangrijk is, maar als ik erover nadenk, is "mag ik misschien" eigenlijk best raar. Hoe weet jij nou of ik brutaal ben of niet, pffquote:Op donderdag 10 december 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt hoor. Aansteller. Beleefdheid hebben brutale aagjes zoals jij zeker nog nooit van gehoord
. Beter toch dan mensen die gewoon 'drie mcchickens en een grote pepsi' naar je schreeuwen?
Als je soms naar de service in bepaalde tenten hier in Nederland kijkt is het blijkbaar een wonder dat sommige serveersters/winkeliers zichzelf zo vriendelijk vinden om je iets verkopen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja maar "ik wil graag" is ook beleefd, "mag ik misschien" klinkt zo dubbel en waarom "mag"? Je betaalt ervoor, ze geven je het heus niet gratis.
Toegegeven, ik zeg soms ook "mag ik misschien", maar moest er vandaag aan denken..
"Mag ik misschien" zeg ik sowieso nooit, meestal " een *product* alstublieft". Ligt ook een beetje aan de verkoper, ik ga echt niet tegen een iemand die een jaar ouder of jonger is 'U' zeggen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik keur dat toch ook niet goed, ik geef toe dat beleefdheid belangrijk is, maar als ik erover nadenk, is "mag ik misschien" eigenlijk best raar. Hoe weet jij nou of ik brutaal ben of niet, pff
Dat is dan weer wel zo, maar komop.. de mac. Ik keur dat gewoon opnoemen ook niet goed, vind dat wel wat onvriendelijk overkomen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je soms naar de service in bepaalde tenten hier in Nederland kijkt is het blijkbaar een wonder dat sommige serveersters/winkeliers zichzelf zo vriendelijk vinden om je iets verkopen.
Maccers zijn meestal ouder dan ik of ongeveer even oud. Ik zeg dan "mag ik" of "ik wil graag", zoiets.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Mag ik misschien" zeg ik sowieso nooit, meestal " een *product* alstublieft". Ligt ook een beetje aan de verkoper, ik ga echt niet tegen een iemand die een jaar ouder of jonger is 'U' zeggen hoor
Je vergeet een woordquote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef IHVK het volgende:
Wilders is tegen de dubbele nationaliteit, maar hij wil mensen met een dubbele nationaliteit uitzetten als een crimineel feit plegen.
Geweldige combinatie ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef IHVK het volgende:
Wilders is tegen de dubbele nationaliteit, maar hij wil mensen met een dubbele nationaliteit uitzetten als een crimineel feit plegen.
Hongaren.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moeten ze Wilders zijn vrouw ook maar uitzetten, de volgende keer dat ze een snelheidsovertreding begaat.
Ach, zeikerige populist. Hij kan nooit gaan regeren zonder compromissen te sluiten. Vraag me af hoe het met de verkiezingen gaat volgend jaar, opiniepeilingen zeggen niets.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef IHVK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |