Ik vind het ook nooit normaal, maar ik bedoel dat zij het niet meer normaal vinden om zo tegen me te praten, als ze weten wie m'n familie is. Vies verschilt, van vervelend lief tot echt vies (***).quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is toch sowieso niet normaal om zo te doen?Wat versta je onder vies praten?
Je kan sowieso een inleidend gesprek doen en altijd kappen wanneer je wilt. Mijn biologieleraar had het vroeger ook gedaan, toch snel verdiend. Ondertussen kan je ook studeren enzoquote:Op donderdag 10 december 2009 20:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voor een medisch onderzoek?
Ben je gek ofzo?
Je vader is Aboutaleb?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee daar doen we niet aan.![]()
En het mag absoluut niet van mijn vader. (Hij is politicus weet je, gezichtsverlies enzo, maar hij vind het ook stelen dus nee)
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee daar doen we niet aan.![]()
En het mag absoluut niet van mijn vader. (Hij is politicus weet je, gezichtsverlies enzo, maar hij vind het ook stelen dus nee)
En ze spuiten allemaal troep in je lichaam of geven het aan je.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan sowieso een inleidend gesprek doen en altijd kappen wanneer je wilt. Mijn biologieleraar had het vroeger ook gedaan, toch snel verdiend. Ondertussen kan je ook studeren enzo
Mischien wordt het tijd dat je ouders je vertellen dat je eigenlijk half mocro bent.quote:
Ahmed, ouwe baasquote:
Discriminazi en vriendjespolitiekquote:Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg een brief van Aboutaleb, ze hadden een steekproef genomen en ik moest een vragenlijst invullen.
20 x 100 euro en 25 x 25 euro wordt er verloot onder de deelnemers.
Maar goed, Marokkanen kunnen geen afstand doen van hun nationaliteit.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ahmed, ouwe baas![]()
Dat gedoe over dubbel paspoort ook enzoVind wel dat ie geen minister of minister-president mag worden met 2 paspoorten, dan kies je toch echt voor iets
De Wallenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik zou vandaag boeken krijgen, maar niet gekregen.![]()
Ik wil werk.
Racistische steekproef.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Discriminazi en vriendjespolitiek.
Dat is wel een beetje "quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar goed, Marokkanen kunnen geen afstand doen van hun nationaliteit.
Is opzich ook niet heel slecht, maar als je minisiter-president wordt en je hebt toegang tot defensie enzo en gewoon de macht over een land, dan kan je echt niet een andere nationaliteit hebben hoor. Ik ben niet paranoïde ofzo, maar het is gewoon onwerkbaar door alle mogelijke belangenverstrengelingen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sultan is iig een van rijkste mensen ter wereld, landje ook, leuk voor de collectiequote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een Bruneis paspoort aan kunnen vragen, mocht ik dat nodig vinden. Ik vind alleen dat mensen zelf mogen kiezen of ze een bepaalde nationaliteit willen hebben of niet. Zelfs half-Marokkaanse kinderen van wie de ouders nog voet buiten Nederland hebben gezet krijgen het door hun strot gedouwd.
Turken?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wallen.quote:
De Sultan wel, maar de rijkdom van de mensen zelf zal je nog vies tegenvallenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sultan is iig een van rijkste mensen ter wereld, landje ook, leuk voor de collectie
Okey daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is opzich ook niet heel slecht, maar als je minisiter-president wordt en je hebt toegang tot defensie enzo en gewoon de macht over een land, dan kan je echt niet een andere nationaliteit hebben hoor. Ik ben niet paranoïde ofzo, maar het is gewoon onwerkbaar door alle mogelijke belangenverstrengelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |