waar je "quote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij kreeg een reactie, dus dachten ging door voor nog een reactie
Turkenneus is te ver gaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef IHVK het volgende:
Ja ik bedoel maar, je kan ook te ver gaan enzo.
Vind jij van niet?quote:
Misschien moet ik de volgende keer een vuist geven. Hij zit in de eerste, gaat dat niet wat te ver?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een schoen doet toch geen zeer, joh, en dat ziet hij waarschijnlijk alleen maar als aanmoediging om meer deo te gaan spuiten. (AXE zeker, dat is nogal populair bij de middelbare scholieren).
Je hoeft hem niet meteen in elkaar te laten timmerenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waar je "" om kan denken, negeren hielp ook niet, dan maar terug dom doen, hoor hem trouwens vaak over m'n neef praten, dus ze kennen elkaar en nu kan ik zeggen "hey neef! ik word gepest!"
Bilmiyorem zei net nog dat turkse neuzen mooie neuzen warenquote:
Ok.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmiyorem zei net nog dat turkse neuzen mooie neuzen waren. Maar ik had in ieder geval niet de intentie om het vervelend/negatief over te laten komen.
Ik wil geen deolucht.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet meteen in elkaar te laten timmeren
Wat, hij is 13 ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer een vuist geven. Hij zit in de eerste, gaat dat niet wat te ver?![]()
Weet niet wat voor deo het was. Zo'n Tunesier deed dom over Turken/over hem, toen kwam ik 1x voor hem op, sindsdien word ik bespoten met deo. Een beloning ofzo.
Ik denk dat hij een oogje op je heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer een vuist geven. Hij zit in de eerste, gaat dat niet wat te ver?![]()
Weet niet wat voor deo het was. Zo'n Tunesier deed dom over Turken/over hem, toen kwam ik 1x voor hem op, sindsdien word ik bespoten met deo. Een beloning ofzo.
Nu ik het teruglees, begrijp ik je reactie wel een beetje, maar het was niet zo bedoeldquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok.
Dan kwam het anders over dan jij bedoelde.
Dat heb je wel vaker op the internetz.
Goedmaaksex?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees, begrijp ik je reactie wel een beetje, maar het was niet zo bedoeld.
Dat is wel vies he. Ik vind meisje jonger, jongen ouder nog kunnen, maar dat zelfs niet 1e klas - 5e klas.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een oogje op je heeft. Geef een dinges een dinges en hij komt terug voor meer. Ik ben het spreekwoord even vergeten
.
Ha ha ha.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Troost je, ik heb een knobbel aan het uiteinde vna mijn neus.
ROFLEINZz!1111!1 whehehquote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef IHVK het volgende:
Geef een verblijfsvergunning en ze nemen je hele LAND.
Koerden, Turken, Marokkanen. Afhankelijk van het land waar je woonachtig bent invullen.
Ik dacht dat het iemand van je eigen leeftijd was, maar dit is gewoon triestquote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meeste eerste klassers zijn net 12....
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?
antwoord: ...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |