Je vader is blij dat je eindelijk uit de kast komtquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schorsing...![]()
Ik had gister zoveel mannendeo op. M'n pa zei er niets over in de auto, wel vreemd.
Hoe bedoel je? Zoo erg is die clip ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet jewat grappig is, als mensen over de geslotenheid van Turken praten en dan bedoel ik niet hoofddoek, maar gewoon niet zulke open kleding, dan gaan sommige Turken bewijzen dat het niet altijd zo is, maar op een trotse manier, sorry, maar kan hier echt niet trots op zijn
Harem bedoel je.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
IHVK markeert zijn 'territorium' door ze met AXE deo te besproeien.
ik vind het wel verschrikkelijkquote:Op donderdag 10 december 2009 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoo erg is die clip ook weer niet hoor.
Ik denk dat m'n vader het niet eens in de gaten had, want ik had m'n jas in een tas gestopt en een groot deel van de geur zat daarop.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vader is blij dat je eindelijk uit de kast komt
En die jochies met hun paringsgedrag door met deo te spuitenIHVK kan je vertellen dat ze alleen maar willen batsen
WIlde jij toen ook alleen maar batsen?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vader is blij dat je eindelijk uit de kast komt
En die jochies met hun paringsgedrag door met deo te spuitenIHVK kan je vertellen dat ze alleen maar willen batsen
Heb je nooit biologie gehad? De bonobo-apen gaan paren om ruzies op te lossen, echt letterlijk "make love, not war"quote:Op donderdag 10 december 2009 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n vader het niet eens in de gaten had, want ik had m'n jas in een tas gestopt en een groot deel van de geur zat daarop.![]()
Weet IHVK veel over paringsgedrag? De biologieleraar.
Vergelijk je de situatie daarmee? Nee, bijna geen biologie gehad.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je nooit biologie gehad? De bonobo-apen gaan paren om ruzies op te lossen, echt letterlijk "make love, not war"
Ja maar zij zijn immuun voor HIV.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je nooit biologie gehad? De bonobo-apen gaan paren om ruzies op te lossen, echt letterlijk "make love, not war"
Dat is het einddoel van mens, voortplantingquote:Op donderdag 10 december 2009 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
WIlde jij toen ook alleen maar batsen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik druk haar met haar Turkenneus op de feiten.
Hij kreeg een reactie, dus dachtquote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik sloeg de jongen die met deo spoot met m'n schoen.Blijkbaar was het niet hard genoeg, want hij ging door.
Een schoen doet toch geen zeer, joh, en dat ziet hij waarschijnlijk alleen maar als aanmoediging om meer deo te gaan spuiten. (AXE zeker, dat is nogal populair bij de middelbare scholieren)quote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik sloeg de jongen die met deo spoot met m'n schoen.Blijkbaar was het niet hard genoeg, want hij ging door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |