abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 20:03:43 #51
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_75493985
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef milana1988 het volgende:
Hallo GodsSon:
Dank dat je de berekening maakte!
Het huis wordt geschat op 3 zoveel. Hypotheek is (maar dat weet ik dus neit zeker, daar bel ik morgen de notaris over) tussen de 1 en de 2 ton.
Kan ik dan gewoon (waarde huis - hypotheek) maal een kwart doen?
Of heb ik gewoon recht op een kwart van de waarde van het huis, en blijft de hypotheek bij mijn ex?
Als je nooit ene cent hebt uitgegeven hoe kan het dan zijn dat je centen wilt vangen, jij hebt noooooooit het risico genomen om de maandelijkse lasten te betalen toch?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_75494033
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef milana1988 het volgende:
Jeetje ik vraag hier gewoon om advies en wordt uitgescholden.
Dat had ik niet verwacht. Ik ga de volgende keer wel naar een ander forum, waar ze wel wat weten.
Dit is niet vragen om advies, dit is het uitzuigen van je (ex-)vriend.
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Matty___ het volgende:

[..]

ik zou http://forum.showmethemoneybaby.com proberen...

Ik klikte.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75494064
quote:
Hoe oud is die ex van je?
Wat heb jij in de tijd dat jullie samenwoonden meebetaald per maand, hoe lang hebben jullie samengewoond?
Hij is eind 30, taxichaffeur. We hebben 1 jaar samengewoond.
Het maakt toch niets uit dat ik niet meebetaald heb aan het huis? Dat deed mijn moeder ook nooit. Als het huis op mijn naam staat is het gewoon ook van mij,toch? Bovendien heb ik wel een jaar van mijn leven aan hem gegeven. Dat is niet in geld uit te drukken hoor!
En hij was altijd heel blij met mij, dat is ook wat waard.

Maar heb ik nou recht op de waarde van het huis * 25% of op (waarde - hypotheek) * 25%?
Dat scheelt namelijk nogal wat!
  donderdag 10 december 2009 @ 20:07:04 #54
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_75494141
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef milana1988 het volgende:

[..]

Het maakt toch niets uit dat ik niet meebetaald heb aan het huis? Dat deed mijn moeder ook nooit. Als het huis op mijn naam staat is het gewoon ook van mij,toch? Bovendien heb ik wel een jaar van mijn leven aan hem gegeven. Dat is niet in geld uit te drukken hoor!

Maar heb ik nou recht op de waarde van het huis * 25% of op (waarde - hypotheek) * 25%?
Ik zeg -25%
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_75494168
quote:

[..]

Okee, je hebt FIJN met hem samengewoond voor een jaartje, zei je zelf. Je hebt een jaartje PLEZIER met hem gehad en hebt hem gedumpt "omdat er altijd wel een betere rondloopt", en nu verwacht je enkele tienduizenden euro's van hem?
pi_75494428
quote:

[..]

1. Sinds wanneer is taxichauffeur zo gevaarlijk!
2. Overwaarde sinds dat jij op de akte staat lijkt me een betere indicatie voor hetgeen je eventueel zou kunnen krijgen (laat het laatste jaar nou net een slecht jaar voor de huizenmarkt zijn)
3. Neem in gedachten ook hetgeen je betaald zou moeten hebben (in jouw geval dus een kwart van de maandelijkse hypotheeklasten en eventueel boodschappen zelfs meenemen)
4. Je hebt ergens een jaar gratis gewoond, dat is in geld uit te drukken, neem dat dan ook in overweging als je geld besluit te vragen
5. Ga een opleiding doen en maak wat van je eigen leven in plaats van jezelf te proberen omhoog te neuken (wat voor achterlijk kind neemt iets met iemand van eind 30.. je bent fucking amper volwassen)
6. Laat het zitten en vergeet het geld! HOERige kutstreek van je!
All management is Strategic Management.
pi_75494649
Kijk wat ik heb gevonden!
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb een keer een auto gehad van mijn toenmalige vriend. Ik nog maar net mijn rijbewijs en voor mijn verjaardag kreeg ik zomaar autosleutels!
ik was daar heel blij mee!!
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef milana1988 het volgende:
Ik hoop niet dat ie dat voor iedere vriendin gedaan heeft...want dan zal ie snel arm zijn. haha!
Ik ehb de auto nog wel een tijdje aangehouden, maar toen ik een nieuwe vriend kreeg, heb ik hem toch maar verkocht. Mijn nieuwe vriend vond dat het teveel aan mijn ex deed denkn.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75494656
Zelfs al zou je maandelijks iets hebben meebetaald...daar heb je dan toch geen recht meer op?
Als je een huurhuis verlaat krijg je toch ook niet al je betaalde huur terug?
Ik ben van pindavlees
pi_75494678
Weet je, ik schrijf helemaal niets meer over mijn persoonlijke situatie. Niemand hier heeft enige kennis van zaken.
Vraag het morgen wel na bji de notaris.

Volgens mij heb ik gewoon recht op een kwart van de waarde van dat huis. Als het tenminste zwart op wit staat dat een kwart van mij is. Hoeveel ik bijgedragen heb, doet er helemaal niet toe. Trouwens, al onze bankrekeningen waren zowiezo en/of rekeningen. Dus je kunt helemaal niet zien hoeveel ieder avn ons bij gedragen heeft.
Dat geld is evengoed van hem als van mij.
pi_75494686
aangezien t laatste jaar de huizenprijs gedaald is, kan iemand even uitrekenen hoeveel de ex nog van ts tegoed heeft?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_75494740
Opruimslotje....

En we proberen weer gewoon alsof we er een gewoon [WGR]-topic van kunnen maken.

Reageer normaal (en ja: dat kan betekenen dat je het niet met TS eens bent), dan blijft je reactie gewoon staan. Word je persoonlijk en wordt er geflamed, dan note ik 'm en is je tikmoeite voor niets geweest.

[ Bericht 92% gewijzigd door Five_Horizons op 10-12-2009 20:29:02 ]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_75495113
@TS: ik vind het redelijk ongeloofwaardig dat het huis deels op jouw naam staat en jij niet hebt meegetekend voor de hypotheekakte. Geen verstrekker die dat accepteert. Later wijzigen van de akte kan ook niet zonder toestemming van de verstrekker.
pi_75495180
Best F_H... volgens mij is de grote kolder. Dit kan gewoon niet waar zijn.

Kan gewoon niet.
pi_75495199
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:32 schreef jack4ya het volgende:
Best F_H... volgens mij is de grote kolder. Dit kan gewoon niet waar zijn.

Kan gewoon niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_75495218
TS, als je belooft dat je alle details én de uitspraak van de rechter hier post, zal ik je aanmoedigen en prijzen voor je VOC-mentaliteit.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_75495249
Ja, prima; ik geloof ook niet dat het kan. Vooralsnog laat ik het staan (en nu mag het weer on topic)
pi_75495274
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik dus niet meer precies weet wat er getekend is. Ik dacht (en dat weet ik bijna zeker) dat het een kwart is van het huis. Maar het kan ook een vast bedrag zijn, wat toen een kwart was. Kan dat?
En de hypotheek die rust op het huis is volgens mij een stuk lager, en daar heb ik 100% zeker niet voor getekend. Dus er is redelijk veel ruimte tussen de waarde van de woning en de hypotheek.

Maar ik ben niet zeker van de berekening van op hoeveel ik recht heb.
Is dat de waarde van de woning * 25% of (waarde - hypotheek) * 25%?

Oh ja, en nog een vraagje: Kan ik aanspraak maken over dat jaar dat ik samengewoond heb op zijn pensioenopbouw voor dat jaar?
pi_75495356
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef milana1988 het volgende:
Ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik dus niet meer precies weet wat er getekend is. Ik dacht (en dat weet ik bijna zeker) dat het een kwart is van het huis. Maar het kan ook een vast bedrag zijn, wat toen een kwart was. Kan dat?
En de hypotheek die rust op het huis is volgens mij een stuk lager, en daar heb ik 100% zeker niet voor getekend. Dus er is redelijk veel ruimte tussen de waarde van de woning en de hypotheek.

Oh ja, en nog een vraagje: Kan ik aanspraak maken over dat jaar dat ik samengewoond heb op zijn pensioenopbouw voor dat jaar?
Nog meer bewijs nodig?
pi_75495373
Hij was weer leuk. En nou oph.... weg gaan.
  donderdag 10 december 2009 @ 20:37:14 #70
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75495375
Als dit geen troll is, eet ik mijn schoen op.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75495380
Ow my God, het wordt steeds erger zeg!

Pensioenopbouw?!? Hoezo denk je dat je DAAR recht op zou hebben?
pi_75495408
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:34 schreef milana1988 het volgende:

That's the (VOC)spirit!
Ik vrees dat dat je niet gaat lukken, tenzij hij een nabestaandenpensioen op naam heeft afgesloten.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_75495417
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef ToT het volgende:

Jij kent de Wet verevening pensioenrechten niet? (niet dat deze van toepassing is, maar toch)
pi_75495435
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef ToT het volgende:

Inderdaad, hoe kom je erbij (en met welke logica) denk je daar aanspraak op te maken??
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_75495478
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Jij kent de Wet verevening pensioenrechten niet? (niet dat deze van toepassing is, maar toch)
Doe 'es vertellen? Daar heeft TS misschien wat aan! :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')