Succes met kaalplukken!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriend komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
Bedankt voro deze leuke avond. En wellicht tot ziens
* SuperrrTuxxx deelt popcorn uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic idd
Doe je dat altijd na de voorstelling?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx deelt popcorn uit.
[ afbeelding ]
great minds think alikequote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat vanavond naar de Wallen, ik vraag wel even of hij ene milana de groetjes wil doen
Nee hoor, maar je was zelf toch al begonnen neem ik aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doe je dat altijd na de voorstelling?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriend komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
Vraag anders ff of die morgen met je naar de notaris gaat . Kan je hem ook zn huis afpakken en volgend jaar leegtrekken .quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriendklant komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
lolquote:
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Nee, met die vriend is het ook al uit. Ze heeft nu weer een nieuwe vriendquote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?
Wel noteren wat je nou wel en niet zegt he, anders klopt je verhaal niet meer
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Oh thank god, ik dacht even dat je ts geloofde.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Joh echt! Meen je dat? Serieus???
[/sarcasme]
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:00 schreef babipangang het volgende:
[..]
heb je een uitvaartverzekering, dat is voorbereiding op de toekomst, en ik hoop dat je er heel snel aanspraak op mag maken
niet het topic verkloten he , straks durft hij niks meer te potse !quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?
Wel noteren wat je nou wel en niet zegt he, anders klopt je verhaal niet meer
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!. We zullen hem eens een PM sturen.
mag ik stiekem hopen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wacht maar tot blijkt dat haar ex een FOK!ker is...
Dat zal wel van de gezamelijke bankrekening worden betaald van dr ex.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!. We zullen hem eens een PM sturen.
Die is ook geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Vraag anders ff of die morgen met je naar de notaris gaat . Kan je hem ook zn huis afpakken en volgend jaar leegtrekken .
Nou slikze zometeen en ik mag hopen dat je morgen Herpes hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |