Omg BTquote:
Je moet f5en op nieuwe topicsquote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef TwyLight het volgende:
Direct centraalniemand kan dit topic nu vinden
nee, thrillerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef TwyLight het volgende:
tja wie staat daar, raad maar, drama
KLB laadt sneller in geval van een fipo huntquote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet f5en op nieuwe topicsniet op KLB.
Wel, je bent het alleen vergeten.quote:
NIET!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, je bent het alleen vergeten.
quote:Ali Fucking B en Big 2 van de Opposites
Waarom doe je stoer je hele crew zit nog op mijn pik
Ik had een sloep maar nu cruise ik een fucking schip
Sukkels zijn jaloers op al die doekoe waar ik nu op zit
Toch ben ik down to earth beide benen op de bodem
Maar fuck me op en ik heb je beide benen zo gebroken
Ik ben nu bezig om mijn eigen label te vergroten
En als het zo doorgaat nemen wij zelfs de Majors over
Zie deze moker is net als een fucking range rover
4 wiel aandrijving daar sta je tegenover
Ga uit de weg voor niemand
Dus loop een blokje om
Zie als je mij wilt passeren wordt dit je eindstation
fakking stoerrrr xDquote:
Jaa, stoere mattieboys, joh. Ik ben echt bang voor ze. Je moet ze echt geen shit makuhhh jonguhhh, jij weet het toch?quote:
Dat jij nou alleen maar liefdevolle teksten op kunt pikken als ze je in hapklare brokken worden geserveerd kunnen wij ook niet helpen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaa, stoere mattieboys, joh. Ik ben echt bang voor ze. Je moet ze echt geen shit makuhhh jonguhhh, jij weet het toch?
Zal ik mn brada die kills laten klappen?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaa, stoere mattieboys, joh. Ik ben echt bang voor ze. Je moet ze echt geen shit makuhhh jonguhhh, jij weet het toch?
Dan valt er wat goed te maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En als er nou wat goed te maken valt na de sex?
Want zo zijn alle rapteksten natuurlijk inderdaad.quote:
Ach, dat is helemaal niet waar.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen maar liefdevolle teksten op kunt pikken als ze je in hapklare brokken worden geserveerd kunnen wij ook niet helpen.
Ja, dit zijn de enige rapnummers die ik hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want zo zijn alle rapteksten natuurlijk inderdaad.
Heb je het nu over dat nummer wat ik zei?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het trouwens een chill nummeralleen het begin is misleidend.
JA!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat nummer wat ik zei?
Hiphop haters weten niet beter, en pakken snel het slechte er uit om hun punt te bewijzen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want zo zijn alle rapteksten natuurlijk inderdaad.
Ja dat weet ik, maar daar word ik soms zo agressief van he.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hiphop haters weten niet beter, en pakken snel het slechte er uit om hun punt te bewijzen.
Oeh temper temper.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar daar word ik soms zo agressief van he.
Jij weet niks van de rapwereld.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh temper temper.![]()
Ik heb een hekel aan stoerdoenerij en dat is veelvuldig aanwezig in de rapwereld.
Explain it to me.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij weet niks van de rapwereld.Geen ene fuck.
![]()
Is weer eens wat ander dan een kankerkachel.quote:
HOOOOI bobbyquote:Op donderdag 10 december 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is weer eens wat ander dan een kankerkachel.
Zo werkt het leven niet.quote:
Ik snap je punt, ook als hiphop liefhebster. Het blijft een beetje een straatmentaliteit die je terug hoort, blijkbaar hoort de macho cultuur daar ook bij. Dat is dan ook weer niet hiphop die ik luister, geef mij maar iets met diepgang. Het blijft alleen zo moeilijk om uit te leggen aan anderen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh temper temper.![]()
Ik heb een hekel aan stoerdoenerij en dat is veelvuldig aanwezig in de rapwereld.
Ik gelukkig ook niet. Daarom schiet ik altijd zo hard in de lach van videos van stoere rapperts.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij weet niks van de rapwereld.Geen ene fuck.
![]()
dat kankerding draait nietquote:Op donderdag 10 december 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is weer eens wat ander dan een kankerkachel.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet. Daarom schiet ik altijd zo hard in de lach van videos van stoere rapperts.
Ik gok dat jij er ongeveer zo uit ziet:quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet. Daarom schiet ik altijd zo hard in de lach van videos van stoere rapperts.
Wat is dat nu voor reactie?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik gok dat jij er ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
BP is geen meisje.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het afkicken van Miley's Twitter?quote:
Sindsdien zit ik sowieso nog amper op Twitter. Maar haar afscheidsvideo was wel heel cutequote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP is geen meisje.
[..]
Hoe gaat het afkicken van Miley's Twitter?
Ik heb heulegaar geen beugel en bril.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
picsquote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmm groente-roerei voor mezelf gemaaktwat ben ik toch inventief.
Ik las, Na neger de zonneschijn...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Japsnars het volgende:
Weer een TT over seks, Bt is zeker de TS?
Zo nee: neuken?quote:
Anders post je gewoon het nummerquote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef TwyLight het volgende:
kun je effe effe effe gewoon een klein stukje aan de kant gaan.
Nee want ik ik zie je de hele tijd
en en daar wordt ik een beetje para van.
En als ik para wordt dan kan ik niet werken dus ik moet um gewoon spacen.
Dus of je gewoon effe, misschien kan je effe gewoon in uh, in de AKO gaan staan.
Dat lijkt mij gewoon echt een, dat lijkt mij een heel goed idee.
En eh misschien kan je ook meteen eh nog even een pak bellen voor eh Faberyayo, je boy
je kent het wel, hij is bij je moeder thuis geweest, bloemen mee, bonbons, alles, maar
vandaag doet ie een beetje raar. Hij heeft niet geslapen, heeft er zin an, hij staat achter
een paar matrassen. Het lijkt bijna een soort van RTL4, een soort variate. Maar dat is het niet
en of je even op wil teffen en en de fles met jenever effe aan wil geven aan je boy Faberyayo
Wie?quote:
Kutjes.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Nou, vandaag de grote reddingsoperatie... maar voordat ik alles kon redden was mijn harde schijf al kapot. Ben dus een hoop werk van afgelopen semester kwijtplus m'n muziekcollectie, maarja, dat kan ik opnieuw er op zetten
Ik zou harder doodgaan aan het muziekverlies dan school.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef Maisnon het volgende:
Nou, vandaag de grote reddingsoperatie... maar voordat ik alles kon redden was mijn harde schijf al kapot. Ben dus een hoop werk van afgelopen semester kwijtplus m'n muziekcollectie, maarja, dat kan ik opnieuw er op zetten
Nee, ik ben Patricia Paay.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, jij bent volgens mij een enge oude vieze man.
Nondeju. Ik denk ik lees WEER iets dat niet klopt. Maar nu staat er gewoon echt kutjes ipv kusjes.quote:
Kutjes is toch ook veel logischer?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nondeju. Ik denk ik lees WEER iets dat niet klopt. Maar nu staat er gewoon echt kutjes ipv kusjes.
.
Nja, hoop wat ik de laatste tijd luisterde op mijn mp3 speler, wat ik terug kan zetten, maar het waren toch honderden albumsquote:Op donderdag 10 december 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou harder doodgaan aan het muziekverlies dan school.
Groeten uit broabent, KUT.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kutjes is toch ook veel logischer?
Uiteraard. Problemen mee?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef Japsnars het volgende:
Weer een TT over seks, Bt is zeker de TS?
Nee.quote:
btw: dat zeiden ze eerst altijd over mijquote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraard. Problemen mee?
[..]
Nee.
Eerste hete lesbo's, dan goedmaaksexquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vraag?
Paardrijden, dat geloof jij?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef Mozy het volgende:
Ik verveel me.
En ik voel me eenzaam.
Kan iemand mij liefde geven? Chai is paardrijden.
Ja, ze kan niet zingen, dus hijgt ze zich maar het nummer door, zodat het tenminste nog een beetje geil is.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:53 schreef Maisnon het volgende:
man die Vanessa zingt eigenlijk slecht en dat accent
Ja ik ben altijd geil op dit moment in mijn cyclusquote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eerste hete lesbo's, dan goedmaaksex
Moet èrgens vandaan komen toch?
Je zit een beetje op t zelfde punt als ik dusquote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd geil op dit moment in mijn cyclus!
Dat jouw vriendin tegen je zegt dat ze gaat paardrijden maar dan je beste vriend neukt betekend niet dat alle vriendinnen dat doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Paardrijden, dat geloof jij?
Dat had ik zondag.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn keel voelt aan alsof ik net 3 uur heb staan schreeuwen.
Slik.
Gecondoleerd.quote:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn keel voelt aan alsof ik net 3 uur heb staan schreeuwen.
Slik.
Raketjes moet ik hebben.quote:
Die zit stiekem al 2 maanden ergens in een kelder.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat jouw vriendin tegen je zegt dat ze gaat paardrijden maar dan je beste vriend neukt betekend niet dat alle vriendinnen dat doen.
Ja heel naar is dat hoor eigenlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zit een beetje op t zelfde punt als ik dus
Ik geloof dat we daarin wel wat op elkaar lijken, die duidelijke afbakening van periodes
Jij mag niet meer gokken.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slim idee.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zit stiekem al 2 maanden ergens in een kelder.
Die zijn allemaal op.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raketjes moet ik hebben.
O, bij mij zijn ze een beetje omgewisseldquote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja heel naar is dat hoor eigenlijkik merk gewoon heel erg dat het op bepaalde dagen is.. Achja
ik heb nog nooit iemand horen klagen.
Bij mij is het een beetje zo: Chagrijnig - Extreem geil - Matig geil - geil - chagrijnig.
Ik zou het bij mezelf eigenlijk gewoon eens bij moeten houdenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, bij mij zijn ze een beetje omgewisseld
Jij hebt ze allemaal opgemaakt?quote:
Nee, Ja, misschien.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ze allemaal opgemaakt?
Jij kijkt ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die van de roltrap afvallenknggrt
Bij jou is het: Chagrijnig - Extreem geil - Extreem geil - Extreem geil - chagrijnig. ?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, bij mij zijn ze een beetje omgewisseld
Barbaar, je dient die vetpan goed te onderhouden.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Japsnars het volgende:
Friteuse kort gesloten en geen ander voedsel in huis behalve brood en een bakje spaghetti.
De snackbar is ook al dicht omdat die kneuzen in Blaricum al om 20:00 sluiten
Godver ik heb honger
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het bij mezelf eigenlijk gewoon eens bij moeten houdenik ga het nu doen!
Over een maand of 2 vertel ik je er alles over!
Als het goed is krijg ik zometeen een mc flurryquote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef Japsnars het volgende:
Zoals ik al zei, ik heb honger.
Mijn moeder heeft vele jaren lang na iedere 10x frituren het vet vervangen, nu heeft hij echter toch de geest gegevenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Barbaar, je dient die vetpan goed te onderhouden.
Jeej, dichtsbijzijnde mac voor mij is 8kmquote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik zometeen een mc flurry
quote:
quote:
11 km.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jeej, dichtsbijzijnde mac voor mij is 8km
Ik heb hier binnen een straal van 5 km 2 Mac's en 2 kfc'squote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jeej, dichtsbijzijnde mac voor mij is 8km
En gaan je beschuldigen van Satanisme.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA
Voor je het weet heb je twee littekens op je kop
Bitchquote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier binnen een straal van 5 km 2 Mac's en 2 kfc's
Dat redneck accent ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme ik kom niet meer bij![]()
![]()
Die man zag er niet erg satanisch uitquote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En gaan je beschuldigen van Satanisme.
1 in Wateringen, 1 in een winkelcentrum, 1 op het hobbemaplein en een in het centrum.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het bij mezelf eigenlijk gewoon eens bij moeten houdenik ga het nu doen!
Over een maand of 2 vertel ik je er alles over!
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij jou is het: Chagrijnig - Extreem geil - Extreem geil - Extreem geil - chagrijnig. ?
Ik moest echt happen naar adem op drie minuten man, godverquote:
4:03.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme ik kom niet meer bij![]()
![]()
Toch wel, gewoon een domme amerikaanquote:Op donderdag 10 december 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
Dat filmpje, dat kan niet echt zijn.
Ja briljant, die camerman ook zo van "ehh ehhe eehh"quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef Mozy het volgende:
Dat stuk dat die hengels breken als hij de laadklep dichtdoet.
"aww shoot"
Die cover liet me denken aan Muse.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Zo vet hoe dit nummer ineens van redelijk rustig naar dik knallend gaat
Ik dacht dat passion pit een totaal andere genre wasquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Zo vet hoe dit nummer ineens van redelijk rustig naar dik knallend gaat
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Ik mis de overgang naar dik knallend volgens mij
Ja het is ook iets met hoe dat youtube filmpje ge equalized is want ik merkte het ookquote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Ik mis de overgang naar dik knallend volgens mij
quote:
Ik kan vanavond gewoon ff niet! Sorry.quote:
Wel, vertel!quote:
Ja dan moet ik weer helemaal uitleggenquote:
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan moet ik weer helemaal uitleggensituatieschets:
Ik ben veranderd in een dom afhankelijk liefdevragend sletje en mijn lover in een afhankelijk liefde-en-seksvragend schatje en nu heeft hij vanavond iets met huisgenoten maar wilde hij eigenlijk hierheen komen.. Dus ik zeg, ja blijf nou maar bij hun want anders word ik straks boos aangekeken dat je halverwege de avond weggaat voor mij. Zegt hij, blablabla lullig lullig blablabla. Ik zo van, ik bedoelde het voor je eigen bestwil hoorHij: *lullig*
Boeiend verhaal he?
Liefdequote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben veranderd in een dom afhankelijk liefdevragend sletje en mijn lover in een afhankelijk liefde-en-seksvragend schatje en nu heeft hij vanavond iets met huisgenoten maar wilde hij eigenlijk hierheen komen.. Dus ik zeg, ja blijf nou maar bij hun want anders word ik straks boos aangekeken dat je halverwege de avond weggaat voor mij. Zegt hij, blablabla lullig lullig blablabla. Ik zo van, ik bedoelde het voor je eigen bestwil hoorHij: *lullig*
Boeiend verhaal he?
Met zonder, ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:53 schreef Maisnon het volgende:
De politie was trouwens genadig geweestik heb alleen een boete voor ''met zonder licht'' gekregen
Kort en ook niet krachtig.quote:
De ene keer wel, de andere keer niet. Bij mij was het afhankelijk van de topiclijst die er op dat moment in ONZ stond.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kut SWJ, normaal mocht dat altijd
Neequote:Op donderdag 10 december 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Zei hij ook echt blablabla?
Kut is kut, met of zonder liefde.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needan had ik 'm in elkaar moeten slaan. En liefde is kut
!
Eens met het eerste.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Liefde
Zei hij ook echt blablabla?
duidelijkquote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De ene keer wel, de andere keer niet. Bij mij was het afhankelijk van de topiclijst die er op dat moment in ONZ stond.
Men zegt dat kut met liefde beter is.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kut is kut, met of zonder liefde.
Ik heb het nog nooit zo heerlijk gevonden als de laatste driekwart jaarquote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needan had ik 'm in elkaar moeten slaan. En liefde is kut
!
Ik vind het 99 % van de tijd heerlijk, maar het verpest je onafhankelijkheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo heerlijk gevonden als de laatste driekwart jaar
Daarvoor was het kut idd
Whehe.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boeiend verhaal he?
Dat was idd wel altijd zo, maar nu heb ik dat idee niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het 99 % van de tijd heerlijk, maar het verpest je onafhankelijkheid.
Maar dat betekend niet dat je een sletje bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaeen sletje
want ik wil alleen maar de hele dag seks seks en nog meer seks.
Ik heb uit betrouwbare bron dat je ook een sletje genoemd mag worden als je gewoon graag sex wil constantquote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat je een sletje bent.
Want je hebt maar sex met 1 persoon. niet met jan en alleman.
Who doesn't.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaeen sletje
Bejaarden?quote:
Nou volgens mij lusten veel bejaarden er ook nog wel pap van.quote:
Je bent echt een nymfomaan hé?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaeen sletje
Weet jij de definitie van nymfomane?quote:
Dan loop ik achter.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat je ook een sletje genoemd mag worden als je gewoon graag sex wil constant
Ja, ik vond een slet ook altijd iemand die met iedereen neukt, maar kennelijk is het ook gewoon iemand die graag en graag veel neukt.quote:
Dat lijkt me niet het gevalquote:Nymfomanie is een vorm van seksualiteit bij vrouwen die gekenmerkt wordt door een libido dat sterker ontwikkeld is dan in de betreffende cultuur als normaal wordt ervaren. De term heeft vaak een negatievere bijklank dan de algemene term hyperseksualiteit.
In medische kringen is men het er niet over eens vanaf wanneer men spreekt van een "overmatige" seksuele drift. Over het algemeen wordt deze overmatig genoemd wanneer deze zorgt voor stress of een gebrekkig sociaal functioneren. Als de vrouw hierdoor psychische klachten krijgt, kan men nymfomanie als seksuele-functiestoornis (ICD F52.7) of als symptoom van een bredere medische aandoening beschouwen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd dacht dat het een synoniem was van seksverslaving. Ik lees dat dit niet zo is.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet jij de definitie van nymfomane?
nou ja, meer wat het is?
Volgens mij voldoet Bt niet aan de eisen.
Ik vind een slet iemand die met veel mannen neukt en een sletje een meisje dat gewoon houdt van seksquote:Op donderdag 10 december 2009 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond een slet ook altijd iemand die met iedereen neukt, maar kennelijk is het ook gewoon iemand die graag en graag veel neukt.
Wekker zetten op je pc.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kan ik nu zorgen dat ik morgen toch op tijd wakker ben?
Als mn wekker t niet doet?
Van coca-cola?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zag de kerst-vrachtwagen-reclame op tv![]()
.
Ja dat klopt nog ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou volgens mij lusten veel bejaarden er ook nog wel pap van.
marsmallowfondant?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag, nu ik taart ga maken he. Zal ik dan kiezen voor iets simpels als appeltaart dat zeker weten lukt. Of zal ik gaan voor een taart gevuld met chipolatapudding en aardbeienjam, afgesmeerd met botercreme en bekleed met zelfgemaakte marsmallowfondant die hoogstwaarschijnlijk faalt maar wel een uitdaging is?
Ja dan smelt je allemaal van die fluffy spekjes en dan krijg je zo'n zoete plak en die doe je dan over een taart heen.quote:
Slet = sletjequote:Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind een slet iemand die met veel mannen neukt en een sletje een meisje dat gewoon houdt van seks!
[..]
Wekker zetten op je pc.
Maar nymfomanie is toch eigenlijk een verslaving? niet zozeer een seksdrift die sterker is ontwikkeld dan in de huidige cultuur gebruikelijk is?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over het algemeen wordt deze overmatig genoemd wanneer deze zorgt voor stress of een gebrekkig sociaal functioneren.
Dat dus
Telefoon?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kan ik nu zorgen dat ik morgen toch op tijd wakker ben?
Als mn wekker t niet doet?
Mij lijkt de combinatie met taart niet echt lekker, maar ik houd sws niet zo van marshmallows.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan smelt je allemaal van die fluffy spekjes en dan krijg je zo'n zoete plak en die doe je dan over een taart heen.
Als jij of je omgeving er last van heeft en je niet (normaal) kunt functioneren is het een probleem. Als je geen relatie kunt houden, als je ontslagen wordt, als je vrienden niet meer met je om willen gaan. Als je er geen last van hebt en het weet te combineren, is het geen probleem en geven mensen het niet zo snel een negatieve ladingquote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar nymfomanie is toch eigenlijk een verslaving? niet zozeer een seksdrift die sterker is ontwikkeld dan in de huidige cultuur gebruikelijk is?
Er zijn miljoenen vrouwen die er anders over denken.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij lijkt de combinatie met taart niet echt lekker, maar ik houd sws niet zo van marshmallows.
Wat je hierboven omschrijft is eigenlijk gewoon een verslaving.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij of je omgeving er last van heeft en je niet (normaal) kunt functioneren is het een probleem. Als je geen relatie kunt houden, als je ontslagen wordt, als je vrienden niet meer met je om willen gaan. Als je er geen last van hebt en het weet te combineren, is het geen probleem en geven mensen het niet zo snel een negatieve lading
Ja, dat bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat je hierboven omschrijft is eigenlijk gewoon een verslaving.
Owhhhquote:Op donderdag 10 december 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn wekker is mn foon
vandaar mn probleem en de opmerking over mn foon
Ik kan nooit bellen als ik m kwijt ben, want ik heb geen anderequote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owhhh![]()
Gisteren was ik mijn telefoon kwijt, paniek man![]()
Dus ik bellen, maar ik had em op stil gezet.
okquote:Op donderdag 10 december 2009 21:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu al 6 versies van Photoshop gedownload en ze doen het allemaal niet / zitten vol virussen
Ja, daar heb ik nu een huistelefoon voorquote:Op donderdag 10 december 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan nooit bellen als ik m kwijt ben, want ik heb geen andere
Maar ik hoor m ook als ie trilt, dus das wel handig. Alleen hoor ik nu dus niks meer
Bevalt het, communicator zijn?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn projectgroep![]()
- Voorzitter: auto-ongeluk, uitgeschakeld, onbepaalde tijd.
- Notulist: kapotgeslagen telefoon, onbereikbaar
- Communicator: psychisch gestoord en anti-sociaal.
Mehhhh
Ik straks ookquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu een huistelefoon voor
De juiste taak voor hem.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn projectgroep![]()
- Voorzitter: auto-ongeluk, uitgeschakeld, onbepaalde tijd.
- Notulist: kapotgeslagen telefoon, onbereikbaar
- Communicator: psychisch gestoord en anti-sociaal.
Mehhhh
quote:
Haar.quote:
Zit daar de vormgeving bij in?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Archivaris.![]()
![]()
![]()
Oftwel: De printer.
Lol.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haar.
Ze ging huilen bij een conflict
Nee, we hebben ook nog een eindredacteur ...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zit daar de vormgeving bij in?
Ik ben voorzitter.
Niet zo denigrerendquote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Archivaris.![]()
![]()
![]()
En ze werd heul rood.quote:
Klasgenootjes van mij doen dat ook altijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haar.
Ze ging huilen bij een conflict
Huilen bij mensen die je amper kennen. Asociaal, want die breng je dan in een gênante situatie omdat ze niet goed weten wat ze met je aan moeten.quote:
Lief hequote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Klasgenootjes van mij doen dat ook altijd.
Meisjes.
Ja, nee ik bedoelde het niet denigerend, maar iedereen was verbaasd dat ik alles bij me had (dat is de enige taak die je hebt).quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo denigrerenddas mijn baan
En het houdt wat mij betreft meer in dan printen
Alleen heb ik na 1 feb dus niks meer
Ja, maar ik vind agenda's maken niet zo erg.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we hebben ook nog een eindredacteur ...
Als het goed is doet die de vormgeving en spelling.
Dan hebben we nog een planner, maar die moest ik helpen om de planning te maken.
Arme jij, dus je moet dan ook agenda's maken ?
Zijn stom.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zag de kerst-vrachtwagen-reclame op tv![]()
.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Archivaris.![]()
![]()
![]()
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Huilen bij mensen die je amper kennen. Asociaal, want die breng je dan in een gênante situatie omdat ze niet goed weten wat ze met je aan moeten.
Baal ook wel, maar goed,ook leuke vooruitzichten voor 2010quote:Op donderdag 10 december 2009 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee ik bedoelde het niet denigerend, maar iedereen was verbaasd dat ik alles bij me had (dat is de enige taak die je hebt).
Op het platbellen/ mailen van klasgenoten na, waar alles blijft![]()
Oeh, das niet zo best.
Soms is het erg prettig kan ik je verzekerenquote:
Afschaffen.quote:
Ik huil liever in privacy. Hoewel dat niet altijd is gelukt, maar dat was wel bij mensen die ik goed ken.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Baal ook wel, maar goed,ook leuke vooruitzichten voor 2010
en dat snapte ik
[..]
Soms is het erg prettig kan ik je verzekeren
HIJ DIE IN HET OPENBAAR TRANEN LAAT ZAL GESTRAFT WORDEN MET GEVANGENISSTRAF VAN TEN HOOGSTE 6 MAANDEN EN EEN GELDBOETE VAN DE DERDE CATEGORIE.quote:
O ik vind het echt soms zo fijnquote:
Wat sluiten jullie me buiten?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef Lakitu het volgende:
Hey, Otis, je zit nog niet bij onze nieuwe Hamachi-netwerk
Op dit moment uit 6 personen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind agenda's maken niet zo erg.
Uit hoeveel mensen bestaat je projectgroep?
Ga er dan bij jahquote:
Ik heb vorig jaar ook gehuild waar mensen bij waren die ik nauwelijks kende en das idd kut, maar goed, soms kun je er niet zoveel aan doen..quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik huil liever in privacy. Hoewel dat niet altijd is gelukt, maar dat was wel bij mensen die ik goed ken.
"En nu allemaal je kankerbek dicht en gewoon aan 't werk, luie tyfusmongolen".quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorzitter zijn is wel chill, maar bij conflicten moet je het uitpraten
En de derde categorie is de hoogste categorie?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HIJ DIE IN HET OPENBAAR TRANEN LAAT ZAL GESTRAFT WORDEN MET GEVANGENISSTRAF VAN TEN HOOGSTE 6 MAANDEN EN EEN GELDBOETE VAN DE DERDE CATEGORIE.
Nee joh.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de derde categorie is de hoogste categorie?
Huilen van blijdschapquote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ik vind het echt soms zo fijn![]()
ik moet ook t meest huilen omdat ik zo blij ben de laatste tijd
dus das goed
Deze periode weinig conflicten gehad, sowieso wel een leuke groep. Alleen gister een probleempje, verder wordt er wel goed naar mij geluisterd.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment uit 6 personen.
Voorzitter zijn is wel chill, maar bij conflicten moet je het uitpraten
Nee, maar zoals in het voorbeeld van 4EBE is het wsl om een stomme reden.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook gehuild waar mensen bij waren die ik nauwelijks kende en das idd kut, maar goed, soms kun je er niet zoveel aan doen..
Ik heb ook tranen in mn ogen en een brok in mn keel als de kindjes optreden ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huilen van blijdschap![]()
Ik zal nooit in het openbaar huilen, om zoiets futiels.
Dat is dus gewoon discriminatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar zoals in het voorbeeld van 4EBE is het wsl om een stomme reden.
Ik heb een keer een so over mogen doen, omdat ik ging huilen bij de lerares (nouja alleen tranen uit mijn ogen dan)
![]()
![]()
Ja dat is wel chill, vorige projectgroep ook geen conflicten gehad, de andere 3 welquote:Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Deze periode weinig conflicten gehad, sowieso wel een leuke groep. Alleen gister een probleempje, verder wordt er wel goed naar mij geluisterd.
Mensen die huilen discrimineren ten opzichte van mensen die niet huilen?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon discriminatie.
BOOO HOOOOO.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon discriminatie.
Ja, maar dat is huilen met een reden.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook tranen in mn ogen en een brok in mn keel als de kindjes optreden ofzo
en ik ook niet gauw, laatste keer dat er mensen bij waren die ik nauwelijks kende was toen mn ex belde en zei dat hij weg ging met de kindjes en niet meer terug zou komen...Ik was redelijk over de zeik kan ik je wel zeggen, toen boeide het me echt geen zak al had de koningin ernaast gestaan
JA!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"En nu allemaal je kankerbek dicht en gewoon aan 't werk, luie tyfusmongolen".
Zo ongeveer?
En wat nou als jij als voorzitter iemand uit de groep kickt en diegene belt je huilend op om te vragen of hij weer terug mag?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA!
Als ik voorzitter ben dan regeer ik met ijzeren vuist.
Dan laat je die persoon smeken alsof zijn leven ervan afhangt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En wat nou als jij als voorzitter iemand uit de groep kickt en diegene belt je huilend op om te vragen of hij weer terug mag?
Hangt van de reden/situatie en persoon afquote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En wat nou als jij als voorzitter iemand uit de groep kickt en diegene belt je huilend op om te vragen of hij weer terug mag?
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan laat je die persoon smeken alsof zijn leven ervan afhangt.
quote:
2012 mag wat mij betreft overgeslagen worden,ik heb geen zin om dood te gaanquote:
Goede voorzitters hier zie ik, zo slecht doe ik het nog niet als ik dit zo lees.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan laat je die persoon smeken alsof zijn leven ervan afhangt.
Nee, zoals mijn wijze geschiedenis docent altijd opmerkte:quote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die huilen discrimineren ten opzichte van mensen die niet huilen?
Mensen bij wie zielig doen werkt discrimineren ten opzichte van de mensen bij wie dat niet werkt?
Inderdaad.
Awhh.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar zoals in het voorbeeld van 4EBE is het wsl om een stomme reden.
Ik heb een keer een so over mogen doen, omdat ik ging huilen bij de lerares (nouja alleen tranen uit mijn ogen dan)
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik zelf zou keihard mee gaan janken.
Helemaal mee eens. Slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zoals mijn wijze geschiedenis docent altijd opmerkte:
"Huilende meisjes zijn zielig maar huilende jongens zijn weerzinwekkend"
Als een meisje gaat lopen janken mag ze al gauw iets herkansen, bij jongens gaat dat mooi niet werken. Positieve discriminatie noemen we dat en dat terwijl vrouwen ondertussen wel jammeren dat ze gelijk zijn aan mannen en evenveel rechten willen hebben
Ik had een keer een kort truitje aan en toen ging ik achterover hangen op mn stoel en toen zei de leraar dat ik wel voor hem mocht komen zitten, want hij zag mijn buikje stukken liever dan de kop van de jongen die er nu zat en hij keek zo heel lang en nadrukkelijk. En dat was t.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awhh.
Ik mocht ook eens een SO overdoen, omdat ik zo zielig keek.De leraar van wie dat mocht schijnt nu niet meer daar te werken, omdat hij een oneerbaar voorstel aan een leerlinge heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |