Er zijn een aantal mensen niet, dat is duidelijk, maar zo super slecht bezet is het toernooi nu ook weer niet. Robin verslaat Gyurta namelijk dik hier en dat was toch de vorige houder van het Europese record.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Da's inderdaad een grote verrassing.... maar hoe is het qua bezetting dit toernooi.... Zijn Nijhuis en Van Aggele nu zoveel beter geworden of is er gewoon geen concurrentie
Ja Nijhuis is inderdaad een zwemster in ontwikkeling maar ik vond Van Aggele heel erg stil staan... maar superprestaties... hopelijk geeft dit een enorme boost om het ook op wereldniveau te laten zienquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen niet, dat is duidelijk, maar zo super slecht bezet is het toernooi nu ook weer niet. Robin verslaat Gyurta namelijk dik hier en dat was toch de vorige houder van het Europese record.
Wat Nijhuis betreft, kan ik echt zeggen dat ze elk jaar nog enorme stappen maakt. Van Aggele is op Europees niveau altijd al een topper/subtopper geweest.
Ik had een overwinning van Kromowidjojo verwachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:55 schreef TheArt het volgende:
Inge Dekker wint het goud op de 100 vrij met 51,35, een nieuw NR. Ze verslaat Kromowidjojo, die met 51,44 tweede werd. Beide veruit de besten.
Ik ook, maar Ranomi was nog sneller dan gisteren ook. Dekker heeft sinds de weg is bij Verhaeren weer enorme stappen gemaakt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een overwinning van Kromowidjojo verwacht
Dat blijkt ja... die stond ook stil de laatste jaren... met name door faalangst in de finales leek het wel... wel jammer dat al die dames zich nu aan het richten zijn op de 100m vrij en elkaar eigenlijk weg zwemmen... of zwemt Dekker ook nog steeds de vlinderslag?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ook, maar Ranomi was nog sneller dan gisteren ook. Dekker heeft sinds de weg is bij Verhaeren weer enorme stappen gemaakt.
Jep, ze zwemt nog altijd vlinder. Straks de finale van de 50 vlinder, waar ze zich als snelste voor plaatste. Daarnaast zwemt Ranomi ook nog rug. Heemskerk zwemt dan nog eens 200 vrij. Dus ze verdelen het wel wat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat blijkt ja... die stond ook stil de laatste jaren... met name door faalangst in de finales leek het wel... wel jammer dat al die dames zich nu aan het richten zijn op de 100m vrij en elkaar eigenlijk weg zwemmen... of zwemt Dekker ook nog steeds de vlinderslag?
51.05 van Trickett-Lenton als ik het goed heb onthouden, kan ook 51.04 zijn. Zitten ze dus niet zo ver bovenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een overwinning van Kromowidjojo verwacht
edit: wat is het WR eigenlijk op deze afstand?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
Schreuder en Dekker winnen samen het goud op de 50 vlinder2x goud erbij
Wat zijn we toch een mooi sportlandquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef TheArt het volgende:
Goud en een WR voor de 4x50 vrije slag ploegDekker, Schreuder, De Jonge en Kromowidjojo zwommen 1.33,25 en waren veel, maar dan ook veel beter dan de rest.
5e goud van vandaag. Wat een topdag
Mooi is dat het na-olympische jaar goed is doorgekomen. Post-olympische depressie gaat niet echt op hier.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn we toch een mooi sportland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |