Hoi Enfermera.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:53 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!Hoe ist hier?
En nee, ik had geen zin om 4 topics door te lezen sinds gister![]()
Hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
tis hier prima, alleen een beetje dood
Hoii! Hoe ist?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Enfermera.
Het valt niet bij te houden he.Ik heb het ook al opgegeven.
Ik vond die van jou al strengquote:
Als er al een bijzondere discussie is, kom je er achteraf toch wel achter, dan gaan de gesprekken meestal wel wat langer door.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii! Hoe ist?
Haha nee echt nietIk probeer het ook echt niet. Come on, dan ben je alleen maar aan het bijlezen. En laten we wel wezen, zo bijzonder zijn de meeste discussie in deze topics niet
![]()
En samenvattingswaardige zaken worden desgevraagd altijd wel door iemand opgesomd.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als er al een bijzondere discussie is, kom je er achteraf toch wel achter, dan gaan de gesprekken meestal wel wat langer door.
Je Secret Satan bedoel je.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij zit mijn secret santa IN de doos
Je liet ons zomaar in de steek voor de telefoon?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoi, ik had telefoon dus ben medeverantwoordelijk voor het vermoorden van het topic.
volgens mij zit die b ij mijquote:
dan heb ik maar 1 tip, hard schuddenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Maes het volgende:
Ik heb toch nog even bij mijn pakje gekeken, voor de zekerheid, en volgens mij tikt het
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Maes het volgende:
Ik heb toch nog even bij mijn pakje gekeken, voor de zekerheid, en volgens mij tikt het
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
Maes d'r SS is nog strenger dan de mijne
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je liet ons zomaar in de steek voor de telefoon?
De mijne rinkelt!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Maes het volgende:
Nu moet jij nu en dan eens streng worden toegesprokenquote:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Maes het volgende:
Heuj! Put a sock in it!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu moet jij nu en dan eens streng worden toegesproken... maar Maes?
eigen schuld, is jouw kloonquote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu moet jij nu en dan eens streng worden toegesproken... maar Maes?
Ik ben daar toch veel te lief voor, ik zou zoiets nooit doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |