Met die boom jaquote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee
Maar dat scheelde ook echt 5 millimeter
Nee, das niet gekquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Q ....
Die boom zag je niet en die auto op de rotonde ook niet.
Dat kan gebeuren () maar dan is het toch niet zo héél gek dat MM waarschuwingen gaat gillen?
Echt hè en wij stonden ook zowat in de rijrichtingquote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeee
Maar dat scheelde ook echt 5 millimeter
Als je net je rijbewijs hebt en daarvoor alleen maar in lesauto met instructeur hebt gezeten, is dat niet zo verwonderlijk hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar ik zweer het je, oke, die boom, die zag ik idd niet. Maar kom op, op die mac parkeerplaats was niks aan de hand
ah okayquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes werkt wel bij een bank en daar krijgen ze ook geen kerstpakket om ongeveer dezelfde reden.
*gniffel*quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Echt hè en wij stonden ook zowat in de rijrichting
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef Maes het volgende:
En dan die soort van U-turn op de weg, gelijk fileHet is wel duidelijk dat jij het rijden niet van mijn vader hebt geleerd.
Sommige werknemers zijn nooit tevreden. Een aantal jaren geleden bestond het ziekenhuis waar ik werk 15 jaar. Er is toen in oktober (volgens mij) een groot feest voor medewerkers in de oude Van Nelle fabriek gegeven. Het was echt een geweldig feest met artiesten en heerlijke buffetten. Met kerst dat jaar kregen we een boek. Dat viel absoluut niet in goede aarde bij een deel van het personeel, ze stuurden het terug naar de directie. Ondankbare honden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ah okay... nu snap ik je vraag. Nee maar ik vind het ook wel een goede reden om geen kerstpakket te krijgen. Alleen ging de helft van het kerstpakketbudget altijd naar de cliniclowns. Dit jaar is er dus maar gecollecteerd onder de medewerkers om toch nog iets te geven, maar dat viel niet echt in goede aarde bij sommigen
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Q, als je het zelf nu allemaal zo eens op een rijtje zet he....
Neem het MM dan maar niet meer al teveel kwalijk als ie af en toe krijst in de auto tegen je.
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
Tis echt beter om alleen te oefenenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Q, als je het zelf nu allemaal zo eens op een rijtje zet he....
Neem het MM dan maar niet meer al teveel kwalijk als ie af en toe krijst in de auto tegen je.
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
En in een oude afgetrapte autoquote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis echt beter om alleen te oefenenLiefst wel op een afgelegen polderweggetje
Of een andere auto in de zijkantquote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En in een oude afgetrapte auto
Ze rijdt in een mooi autootje, kan me voorstellen dat MM d'r liever geen boom in heeft
Ja precies, dat staat zo slordigquote:
Ik wil een auto met stuurbekrachtigingquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, dat staat zo slordig
(Kunnen jullie geen Polootje van 20 jaar oud voor jou kopen voor 400 euro ofzo? Kan je lekker oefenenMoet ik er wel bij zeggen dat een boompje raken dan geen punt is, maar dat andere weggebruikers het dan alsnog niet waarderen als je tegen ze aan rijdt
)
quote:
nee, eens in de zoveel tijd moet ik een overschot aan flauwe humor kwijtquote:
maandag (natte) sneeuwquote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik zit gewoon te twijfelen of ik schaatsen zal gaan kopen voor volgende week
We gaan richting de -5/-7 's nachts en een graadje of -1/-2 overdag!
Een witte kerst!quote:
Dat zijn diezelfde mensen die altijd zeuren over het kerstpakket omdat het nooit is wat ze wilden. En als ze de keuze krijgen het bedrag aan een goed doel te geven, dan kiezen ze heel laf toch voor het pakket.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Sommige werknemers zijn nooit tevreden. Een aantal jaren geleden bestond het ziekenhuis waar ik werk 15 jaar. Er is toen in oktober (volgens mij) een groot feest voor medewerkers in de oude Van Nelle fabriek gegeven. Het was echt een geweldig feest met artiesten en heerlijke buffetten. Met kerst dat jaar kregen we een boek. Dat viel absoluut niet in goede aarde bij een deel van het personeel, ze stuurden het terug naar de directie. Ondankbare honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |