Dode hoek.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Routine? Hoe bedoel je dat precies? Ik rij wel... maar dan ff naar de stad, of ff boodschappen doen.. dat soort dingen.
Afgelopen zaterdag naar schagen gereden. Grote stukken rij ik niet, want die gaan we amper
De laatste x dat ik een groot stuk deed was van Den Helder naar mn ouders... en toen zag ik dus heel een auto op de rotonde niet, en scheelde het 5 cm en moest ik de berm in
En ik zag hem ook niet een beetje niet... nee gewoon ECHT niet. MM gillen "STOPPEN STOPPEN" ik : WTF? Komt niks aan mongool
hij "STOPPEEEEEEN!" Nou ja, en toen zat ik al op de rotondeen ik heb wel 4x gekeken
140.000 mensenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel man werkt er daar dan?
Die kosten kunnen toch haast niet gelijk staan aan een aantal jaarsalarissen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
tjechisch kan je ook nemen
en nou raden welke woorden ik gebruikt heb
Ah, wereldwijde bezuiniging dus.quote:
Werk je bij een bank?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Financiele bezuinigingen. Geen kerstpakket = diverse mensen niet hoeven ontslaan eerder dit jaar... Goede afweging
Ik bedoel routine als in: of het al een beetje vanzelfsprekend gaat, het rijden, of ben je nog een beetje gespannen als je rijdt?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Routine? Hoe bedoel je dat precies? Ik rij wel... maar dan ff naar de stad, of ff boodschappen doen.. dat soort dingen.
Afgelopen zaterdag naar schagen gereden. Grote stukken rij ik niet, want die gaan we amper
De laatste x dat ik een groot stuk deed was van Den Helder naar mn ouders... en toen zag ik dus heel een auto op de rotonde niet, en scheelde het 5 cm en moest ik de berm in
En ik zag hem ook niet een beetje niet... nee gewoon ECHT niet. MM gillen "STOPPEN STOPPEN" ik : WTF? Komt niks aan mongool
hij "STOPPEEEEEEN!" Nou ja, en toen zat ik al op de rotondeen ik heb wel 4x gekeken
Oh ja nee, duidelijk!quote:
Wodka pik ik er wel uit hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ding ding plop enz, apartheid, kaasschaaf, wodka, struisvogel, ha haaaaa
Mwah, als hij NIET had geroepen hadden ze nu dikke schade.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik bedoel routine als in: of het al een beetje vanzelfsprekend gaat, het rijden, of ben je nog een beetje gespannen als je rijdt?
Als MM op zo'n moment hard roept terwijl jij rijdt, helpt ook niet echt mee dan.
Oohquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik bedoel routine als in: of het al een beetje vanzelfsprekend gaat, het rijden, of ben je nog een beetje gespannen als je rijdt?
Als MM op zo'n moment hard roept terwijl jij rijdt, helpt ook niet echt mee dan.
Nee, ik werk bij een bedrijf dat groot is geworden met het maken van gloeilampenquote:
Pointquote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, als hij NIET had geroepen hadden ze nu dikke schade.
Dus ik denk dat het toch goed was dat ie riep terwijl ze reed in dit geval
Ik heb er een tv van.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik werk bij een bedrijf dat groot is geworden met het maken van gloeilampen. Alleen werk ik in de medische tak, ontwikkeling van medische apparatuur (rontgen scanners, MRi scanners, etc)
Ja dat is ook wel weer waar.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, als hij NIET had geroepen hadden ze nu dikke schade.
Dus ik denk dat het toch goed was dat ie riep terwijl ze reed in dit geval
Ik zie hem hier wel hoor Maes. Leuk!quote:
Maar toen had je écht nog maar net je rijbewijs.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
OohNou, ik rij best wel relax, als mensen dus niet naast me gaan zitten schreeuwen
Maar niet meer zo gespannen als toen naar dth. Ik ben wel een stukje zelfverzekerder. Nog niet optimaal, maar wel meer.
Iedereen bij DTH ook gillen op die parkeerplaats bij de mac en bij dth zelf om die boompffffrt
Jaquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maar toen had je écht nog maar net je rijbewijs.
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 10 december 2009 19:24 schreef Qwea het volgende:
Iedereen bij DTH ook gillen op die parkeerplaats bij de mac en bij dth zelf om die boompffffrt
Meneer Maes werkt wel bij een bank en daar krijgen ze ook geen kerstpakket om ongeveer dezelfde reden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik werk bij een bedrijf dat groot is geworden met het maken van gloeilampen. Alleen werk ik in de medische tak, ontwikkeling van medische apparatuur (rontgen scanners, MRi scanners, etc)
(edit: en het vriendelijke verzoek in dit topic even niet het bedrijf bij naam te noemen, ivm toekomstig google gebruik)
Maar Q ....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaMaar ik zweer het je, oke, die boom, die zag ik idd niet. Maar kom op, op die mac parkeerplaats was niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |