Nee stiekem is het vermakelijkquote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
kut klacht, zet wat anders op of ga wat anders doen...
Hij heeft mij gepownd met een tegeltjequote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
die man die dat presenteert doet bij mijn supermarkt boodschappen
hihi
Mooie stem ookquote:Op donderdag 10 december 2009 18:30 schreef mafkees01 het volgende:
Wow, linke man die gozer! Moet je geen ruzie mee hebben. Stompt je in elkaar! Kan je gek zijn ofnie!
hij vroeg aan mij waar de spa blauw stondquote:Op donderdag 10 december 2009 18:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hij heeft mij gepownd met een tegeltje
Bert van Leeuwen
Was die ook zo overdreven enthousiast aardig tegen jou? walgelijke ventquote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hij vroeg aan mij waar de spa blauw stond
hij was oprecht aardig.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Was die ook zo overdreven enthousiast aardig tegen jou? walgelijke vent
Weet je wat ik dan altijd doe, ik trek me dan op aan 3keerniks, die kijkt Flodder en Home Alone 1 t/m 34, nou, daarmee vergeleken valt echt alles mee!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Het erge is dat ik zo waarschijnlijk nog Lingo kijk ook
Dus we hebben morgen weer een kans om naar die man te kijken?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:46 schreef Pieter-utd het volgende:
KKSOOI hij heb gewonnen nu is die er morgen ook
Morgen is hij weer van de partijquote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dus we hebben morgen weer een kans om naar die man te kijken?
Anders is dit topic niet te volgen.
Ja zoals Fok!ken zekerquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen wel wat beters te doen hebben.
Kan je nagaan wat zich daar aanmeldt.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
het erge is dat er een voorselectie is en dat zo'n faalhaas daar wel door komt dan.
check uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef Pieter-utd het volgende:
Heeft iemand hem vandaag nog gezien? Ik heb hem gemist
Ja hij was er vandaag weer. Hij stond -ik dacht- links.quote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef Adelante het volgende:
Is dat die die er nu ook is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |