Ja vind ik ook welquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef zovty het volgende:
[..].
Nu kan er wel een slotje op het topic.
quote:
Die tegel hangt in het NPS gebouw.quote:
Op een of andere manier heb ik met je te doen, omdat je dit plaatje binnen een minuut weet te plaatsen.quote:
Okequote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die tegel hangt in het NPS gebouw.
That's the question.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die tegel hangt in het NPS gebouw.
Wellicht al jaren gewacht op een topic over Bert van Leeuwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik met je te doen, omdat je dit plaatje binnen een minuut weet te plaatsen.
Dat weet ik wel zeker want daar staan 2 muurtjes vol met tegeltjes + spreuken van BN-ers.quote:
En is dat allemaal van dit gezapige kneuterniveau?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat weet ik wel zeker want daar staan 2 muurtjes vol met tegeltjes + spreuken van BN-ers.
Twee muren vol met semi-wijsheden van quasi bekende Nederlanders, dat ik die nog nooit gezien hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker want daar staan 2 muurtjes vol met tegeltjes + spreuken van BN-ers.
Yupquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En is dat allemaal van dit gezapige kneuterniveau?
Ik zeg ook niet dat het veel waarde heeftquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Twee muren vol met semi-wijsheden van quasi bekende Nederlanders, dat ik die nog nooit gezien heb
Dat chickie uit 7th heavenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:41 schreef Fascination het volgende:
Als ze nog eens een Nederlandse versie van 7th heaven maken, kan hij de rol van vader op zich nemen.
Omdat ik zo graag mijn tenen krom zou ik diie ook wel eens willen zien eigenlijk.quote:
Google keyword: Jessica Bielquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |