Nee, van jou!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:26 schreef damsco het volgende:
Het is allemaal de schuld van de crisis
Ik dacht, ik verbeter het even voor je.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:26 schreef damsco het volgende:
Ik ben lui, heel lui. Ik ben te lui om naar school te gaan, en te lui om te werken. Ik doe niks anders dan de hele dag uitslapen en een beetje hangen. Dit doe ik nu al 3 jaar, en mijn ouders zijn het zat. Zodoende heb ik nu een uitkering en woon ik op mijzelf. Echter doordat ik niks doe voel ik mij nutteloos, en verdwijnt mijn verantwoordelijkheids gevoel. Zo heb ik soms zin om dingen kapot te maken (vorige week de glazen van een bushokje ingegooid, gisteren auto's bekrast met een sleutel en vandaag een autoband om een flitskast gedaan en die in de fik gezet).
Het maakt mij gewoon niks uit als ik word gepakt, want ik doe toch niks. Of ik nu een maandje moet zitten in de cel of de hele dag hier binnen hangen; same shit. Ik merk dat ik zelfs begin te kicken op het vernielen van spullen.
Klacht: ik ben lamlendig. Het is allemaal de schuld van de crisis FOK!.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
stop met blowen en ga in het leger, stomme kutpion
Ik moest gniffelen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef buzz1291 het volgende:
Als ik zo triest was zou ik er een einde aanmaken. En dan sturen wij vanuit Rotterdam wel een mooie bos paardebloemen. Want geen betere soldaat dan een dooie A.F.C.A. Straatsoldaat, ofwel een goeie neus is een dooie neus.
Ik kan mij anders nog wat Rotterdam Hooligans herinneren die gisteren tijdens een persconferentie landelijke aandacht kregen. Drollenvanger.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef buzz1291 het volgende:
Als ik zo triest was zou ik er een einde aanmaken. En dan sturen wij vanuit Rotterdam wel een mooie bos paardebloemen. Want geen betere soldaat dan een dooie A.F.C.A. Straatsoldaat, ofwel een goeie neus is een dooie neus.
Is dat zo? Tsja dat weet ik niet want ik zit deze week in Boekarest. Wat ik wel weet is dat die amsterdomse dubbele paspoort burgemeester al 15% van z'n doelstelling gehaald heeft in een maandje of 5. Er waren toch al 45 van de beloofde 300 Hoe-Lie-Kens opgepakt, nouja, van hun bed gelicht dan. van mij mogen ze ze allemaal oppakken want ik heb echt helemaal niks met Hoe-Lie-Kens of 410 kleuters.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik kan mij anders nog wat Rotterdam Hooligans herinneren die gisteren tijdens een persconferentie landelijke aandacht kregen. Drollenvanger.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
hoort dit topic wel in lkb? lijkt me meer materiaal voor r&p. geestelijke bijstand.
helaas bestaat dat subforum niet. en laten we eerlijk zijn, alles moet bespreekbaar zijn in het juiste topic.quote:
koud hè, nu.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:16 schreef damsco het volgende:
Heb net alle ramen van mijn eigen woning ingegooid, omdat het kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |