het regionale regiofmquote:Op donderdag 10 december 2009 17:39 schreef -Hans- het volgende:
Goede topictitel ! Respect voor Corne
Hallo Nederland !
niets mis met Nick en Simon , mits in beperkte rotatie, maar dat is met elk liedjequote:Op donderdag 10 december 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Snap het niet.. bij RegioFM draaien ze ook best vaak Nick en Simon.
Bedacht we net ineens, waarom staat de radio uit? Staat hier nu de redequote:
Ze hadden Tjibbe moeten nemenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is wel weer duidelijk geworden. Schijnbaar zitten de mensen te wachten op nog meer std. platen/programma's. Jammer! Had graag gezien dat het programma was blijven bestaan.. Voor de afwisseling vond ik de Disco Classics altijd erg prettig. Ben ook wel fan van Corne. Oude garde, respect
.
Die kersthit zeker?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
plakje cake en norah Jones op de achtergrond
Altijd nog een stuk beter dan die van Miss Montrealquote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die kersthit zeker?
Die draaien Coen en Sander elke dag
Right.... Het is allemaal kerst-shitquote:Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd nog een stuk beter dan die van Miss Montreal
Nou, niet alle kerstmuziek is shit hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Right.... Het is allemaal kerst-shit![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Right.... Het is allemaal kerst-shit![]()
Je hebt gelijk.Op 2 nummers na is het allemaal shitquote:Op donderdag 10 december 2009 18:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou, niet alle kerstmuziek is shit hoor
Ik wel.... In november alquote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
Laten we het afkloppen, maar ik heb Last Christmas nog niet gehoord dit jaar![]()
![]()
Ik heb 'm al gehoord op 3FM, ergens deze week.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
Laten we het afkloppen, maar ik heb Last Christmas nog niet gehoord dit jaar![]()
![]()
Die heb ik ook nog niet gehoord. Wel mevrouw Curryquote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
![]()
Gister hoorde ik Last Christmas in een verkrachte versie in M² door Cascada..quote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehoord. Wel mevrouw Curry
Ik wil die schoenveters van jou ookquote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef BartUlft het volgende:
en dat smsje wat net voorgelezen werd door Coen was van mij.
quote:
is inderdaad niks mis met die plaatquote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iedereen loopt wel te zeiken over die kerstplaat van Miss Montreal, maar die hoor ik dus nu voor het eerst en ik kan niet zeggen da'k 'em kud vind.
oh halloquote:
wacht maar tot je em voor de tweede en derde keer hoort...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iedereen loopt wel te zeiken over die kerstplaat van Miss Montreal, maar die hoor ik dus nu voor het eerst en ik kan niet zeggen da'k 'em kud vind.
Leuk om te zien wat er allemaal al gebeurt.quote:
zelfs dan vind ik hem nog leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
wacht maar tot je em voor de tweede en derde keer hoort...
Diepe zuchtquote:
Als ik wil hakken, zet ik Nakatomi of Party Animals wel aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Yes, mooiste stuk van de plaat komt nu.
* -Hans- legt even zijn broodje aan de kant. Hakkuuuh !!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als ik wil hakken, zet ik Nakatomi of Party Animals wel aan.
Het lijkt me een van dè kanshebbers om Anthem te worden. Sterker nog, ik zou niet zo 1-2-3 een ander kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Grote markt. Springuuuuuuuuuuuuuuuuuuh !!!!!11
Het zou zomaar kunnen inderdaad.. Al hoop ik natuurlijk van nietquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me een van dè kanshebbers om Anthem te worden. Sterker nog, ik zou niet zo 1-2-3 een ander kunnen verzinnen.
Jup, zat er tijdens de plaat ook weer over na te denken, maar volgens mij zou dit 'm inderdaad wel eens kunnen worden. Kan er mee leven. Denk dat de Grunnegers de plaat ook wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me een van dè kanshebbers om Anthem te worden. Sterker nog, ik zou niet zo 1-2-3 een ander kunnen verzinnen.
Dat denk ik ook. Het is in elk geval een lekkere plaat om naar te luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht voor morgen als nieuwe Megahit, Rigby. Lijkt mij een logische keuze.
Dat lijkt me zelfs een inkoppertje. Novastar was het tenslotte ook vorig jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht voor morgen als nieuwe Megahit, Rigby. Lijkt mij een logische keuze.
Oja, nu je het zegt.. dat is waar ook. Na Moke weer een fijn Nederlands product als Megahit. Top!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat lijkt me zelfs een inkoppertje. Novastar was het tenslotte ook vorig jaar.
Zeker! Die nieuwe single van Di-Rect vond ik in eerste instantie ook niet super, maar na een paar keer luisteren werd hij wel beterquote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt.. dat is waar ook. Na Moke weer een fijn Nederlands product als Megahit. Top!
+1.. Hopelijk kunnen ze nog snel ff Fake Blood nieuw leven in blazenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen inderdaad.. Al hoop ik natuurlijk van niet
Di-rect vind ik eigenlijk nog steeds niet heel boeiendquote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zeker! Die nieuwe single van Di-Rect vond ik in eerste instantie ook niet super, maar na een paar keer luisteren werd hij wel beter
En inderdaad; dan is het weer een product van Nederlandse bodem!
Als ik een Vietnamees was zou ik volgende week met mijn loempia en bakpao karretje op de Grote markt in Groningen gaan staanquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Decibel hem wil hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:48 schreef Sersjee het volgende:
Da's wel balen. Morgen ben ik niet thuis tijdens Corné's afscheid. Als ze bij Veronica een beetje slim zijn, halen ze hem meteen binnen. Past perfect!
Dus omdat hij op 3FM stopt door tijdgebrek gaat hij meteen verder bij een ander station? Of hij heeft al een contract, dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:48 schreef Sersjee het volgende:
Da's wel balen. Morgen ben ik niet thuis tijdens Corné's afscheid. Als ze bij Veronica een beetje slim zijn, halen ze hem meteen binnen. Past perfect!
Geloof dat er wel wat in de pijplijn zit. Althans, zoiets zei hij tijdens Coen en Sander.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat hij op 3FM stopt door tijdgebrek gaat hij meteen verder bij een ander station? Of hij heeft al een contract, dat kan natuurlijk ook...
Nou, voorlopig ligt het motorracen stil, dus de komende maanden heeft ie tijd zat. Dit zal wel het einde van zijn contract met 3FM zijn geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat hij op 3FM stopt door tijdgebrek gaat hij meteen verder bij een ander station? Of hij heeft al een contract, dat kan natuurlijk ook...
wordt het programma dan nooit van te voren opgenomen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Di-rect vind ik eigenlijk nog steeds niet heel boeiend. Eerste 30 seconden wel aardig, maar daarna hadden ze van mij wel mogen stoppen. Maar ja, dat is airplay technisch weer minder aantrekkelijk
.
Morgen de laatste Disco Classics met Corné Klijn... denk dat ik die afl. even ga opnemen. Ben opgegroeid met het geluid van Corné op de radio. Vroeger elke werkdag te horen in de avond en daarna in het weekend. Hij is wel een voorbeeld van een jock waar ik graag de radio voor aanzet. Vroeger fijne interviews gehoord met bekende artiesten (niet de bn'ers die je bij Giel hoort) en natuurlijk Darude - Sandstorm. Dankzij hem is het een hit geworden.
Morgen nog 1x het bekende: Corné Klijn on the air, everywhere.![]()
Hoop dat zijn collega's hem een passend afscheid gunnen. Toch iemand van de oude garde die het station verlaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |