Ik heb 'm al gehoord op 3FM, ergens deze week.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
Laten we het afkloppen, maar ik heb Last Christmas nog niet gehoord dit jaar![]()
![]()
Die heb ik ook nog niet gehoord. Wel mevrouw Curryquote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
Laten we het afkloppen, maar ik heb Last Christmas nog niet gehoord dit jaar![]()
![]()
Gister hoorde ik Last Christmas in een verkrachte versie in M² door Cascada..quote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehoord. Wel mevrouw Curry
Ik wil die schoenveters van jou ookquote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef BartUlft het volgende:
en dat smsje wat net voorgelezen werd door Coen was van mij.
quote:
is inderdaad niks mis met die plaatquote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iedereen loopt wel te zeiken over die kerstplaat van Miss Montreal, maar die hoor ik dus nu voor het eerst en ik kan niet zeggen da'k 'em kud vind.
oh halloquote:
wacht maar tot je em voor de tweede en derde keer hoort...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iedereen loopt wel te zeiken over die kerstplaat van Miss Montreal, maar die hoor ik dus nu voor het eerst en ik kan niet zeggen da'k 'em kud vind.
Leuk om te zien wat er allemaal al gebeurt.quote:
zelfs dan vind ik hem nog leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
wacht maar tot je em voor de tweede en derde keer hoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |